Kanske dags att ni får veta...

Cherry ♥ om sista inlägget!:
Jag vill verkligen inte att ni lägger ner bloggen :(( Det skulle vara hemskt <3 Men till Malin: Du är en sjukt stark tjej om du klarar av det här! Du är sjukt duktig på att skriva och när du skriver så går det rakt in i hjärtat på en, jag vill verkligen inte att du ska ha det svårt just nu, jag vill inte det! Jag verkligen älskar den här novellen, den är sjukt bra och jag vill verkligen, verkligen inte ni ska stänga ner hela bloggen :) <3 Jag älskar hur du, Malin skriver och vill inte ha du ska ha det svårt! Men jag kommer att stötta dig igenom det här nu, finns här - fast du inte känner mig - :)) ♥♥♥

Denna kommentar var vad jag behövde nu, jag behövde en paus i skrivandet och ska börja skriva lite nu igen.
Kanske inte topp uppdatering men jag försöker iallafall.
Men ni kanske ville veta varför jag har det jobbigt.
I Augusti 2010 så tog min bror livet av sig genom att slänga sig framför ett tåg och efter det så mådde jag piss och det gjorde alla runt omkring mig så jag tog hand om dom istället för mig själv och det är nu jag känner att jag aldrig haft tid för mig själv, jag har bara skyfflat allt åt sidan och sen när det händer en liten sak så kommer allt fram, allt jag har bevt släppa ut när min bror dog, kommer ut nu istället.
Jag hoppas ni förstår hur jag mår och så.
Tack Cherry för dina underbara kommentarer på inläggen.
Tack för att du verkligen bryr dig, det värmer så jäkla mycket.






     Postat av: Melina

Jag är så hemskt ledsen för det med din bror, jag har själv en bror, visst vi kanske inte är så jätte nära varandra men jag älskar ju honom ändå. Jag vet inte vad jag skulle gjort om jag förlorat han, jag skulle ångrat att jag aldrig sagt så mycket som jag velat. Du ska veta att om du vill prata med någon utomstående så kan du prata med mig! Och en fråga, bor du i Lomma? <3


        2012-01-23 / 21:48:31


     Postat av: Olivia

Jag tycker det är synd att ni ska sluta...jag gillade verkligen bloggen. Ni var grymma på att skriva..


        2012-01-25 / 23:25:40 URL: http://anotherbiebernovel.blogg.se/


     Postat av: linda

Herregud! Stackars dig!

men vi finns här för dig, alltid!


        2012-01-27 / 06:53:32


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: