sista inlägget!

Det här gör ganska ont att säga faktiskt. Men det här blir det sista inlägget för mig på ett tag här.
Malin kommer att blogga själv här. Och när man inte har så jätte mycket hjälp så kan det ta lite tid. Hon har det inte så lätt heller nu. Hon behöver allt stöd hon kan få! Tyvärr är det inget jag kan hjälpa henne med. Men jag tycker att ni kan stötta och peppa Malin nu, så att hon klarar detta. Och kan ha kvar denna blogg, för det vorre väl sorligt att bara lägga ner bloggen såhär? somsagt, det kan ta lite tid att skriva. Malin mår inte så bra just nu. Men jag tycker att ni borde kommentera peppande kommentarer till Malin, det behöver hon!

Så kommentera massa snälla och fina kommentarer så att Malin kommer igenom detta, och klarar det här. Det här är mitt brev till både er och Malin. Plus att hon skulle bli jätte glad om någon av er skulle erbjuda er att hjälpa Malin här på bloggen. Tro mig, hon blir jätte glad. Men jag kan tyvärr inte göra detta nå mer. Jag har annat att göra. Till Malin: du är jätte stark och azm som tar dig igenom detta. Jag är din vän, och jag finns här för dig. Säg bara till. Nej, jag kommer inte att lämna dig. Det har varit jätte kul att få blogga här! Men jag har en egen story som jag vill göra något med.

 Jag kan be Malin länka mig här, så kan ni följa min novell där! Eller hur?
Älskar er, och glöm förskjutsingen inte det! Glöm inte att ge massa styrkekramar till Malin. Här är min!
EN BAOTA STOR STYRKE KRAM TILL DIG MALIN!
/cajsa



     Postat av: Hanna

sjukt fin blogg, länkbyte? <3


        2012-01-19 / 21:30:39 URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/


     Postat av: Cherry ♥

Jag vill verkligen inte att ni lägger ner bloggen :(( Det skulle vara hemskt <3 Men till Malin: Du är en sjukt stark tjej om du klarar av det här! Du är sjukt duktig på att skriva och när du skriver så går det rakt in i hjärtat på en, jag vill verkligen inte att du ska ha det svårt just nu, jag vill inte det! Jag verkligen älskar den här novellen, den är sjukt bra och jag vill verkligen, verkligen inte ni ska stänga ner hela bloggen :) <3 Jag älskar hur du, Malin skriver och vill inte ha du ska ha det svårt! Men jag kommer att stötta dig igenom det här nu, finns här - fast du inte känner mig - :)) ♥♥♥


        2012-01-22 / 21:07:10


     Postat av: wilma

malin, du måste fortsätta! jag älskar eran blogg grymt mycket


        2012-01-22 / 21:09:13


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: