People change, but love remains - Chapter 57

-Aww, är det inte jag som ska vara den lätt rörda av oss, jag är ju ändå gravid, sa jag och skrattade lite.
Han skrattade också och drog in mig i sin famn.
-Det har varit en jobbig dag bara, sa han och jag nickade.
-Vi kanske ska sova, sa jag och han nickade.
Han la upp bilden på instagram, sen Twittrade han som jag också hade gjort om grannen och sen Twittrade han om lite annat också.
Min mobil ringde och det var skyddatnummer så jag satt på högtalare och svarade.
-Ariana
-Din lilla hora, jag ska fan döda det där jävla barnet, Justin är min hör det det...
_______________________________________________________________________________________________
Jag stog helt mållös och höll ett fast grepp om telefonen mot örat.
-Hör du vad jag säger? Jag ska döda dig och din jävla miffo unge! Fattar du det?
Jag var fortfarande helt mållös. Jag kände en tår men blinkade snabbt bort den.
-Vad är det du säger? Säger du sådär till min flickvän ska jag tala om för dig att jag inte är din. Okej?
Jag vart väldigt chokad över det Justin sa.
-Håll käften, det här angår inte dig! Jag vill prata med Ariana.
När jag hörde Justins fan säga sådär till honom vart jag riktigt förbannad. Jag orkade inte med det här nå mer.
Jag sprang från vardags rummet till köket och så tog jag Justins telefon och sprang in på toaletten. Jag kröp ihop mot en vägg och lät tårarna falla. Dom kom som om jag aldrig gråtit förr. Jag var less på allt. Men det skulle inte låta förstöra mitt och Justins förhållande. Inte från min sida iallafall. När jag hade gråtit lite till och tårarna lugnat ner sig så tog jag upp Justins telefon som jag hade i handen och kollade på hans bakrund. Det var han och jag, vi var så lyckliga. Jag log lite smått för mig själv. Jag låste upp telefonen och ringde till Selena.
-Hej Justin! vad kul att du ringer, var det något speciellt?
-Hej Selena, det är jag. Ariana.
- Men gumman vad har hänt? Du låter helt förstörd. Är det Justin?
-Nej nej, absolut inte. Det är inte Justin, han är underbar. Men kan du komma? Jag tror både jag och Justin behöver någon att prata med.
-Självklart, jag kommer på direkten!
-Tack Selena, du ställer alltid upp. Jag älskar dig! Hejdå.
-Det är väl det kompisar gör eller? jag älskar dig också, hejdå.
Vi la på och jag ställde mig och gick ut från toaletten. Jag hörde snyftningar från sovrummet, så jag gissade det var där Justin var. Jag gick dit, och jag hade gissat rätt. Där låg han med huvudet ner borrat i kudden.
-Varför ska mina fans vara såhär för? jag älskar ju Ariana. Varför kan dom inte bara acceptera det?
Justin låg och viskade för sig själv och jag log och fällde en tår.
-därför att du är underbar och alla vill ha dig, men jag är den lyckliglottade tjejen att bli få älska dig och att få bli älskad av dig. Jag vart själv stumm av att jag ens sa någonting. Justin vände sig om och kollade på mig med sina gyllenbruna sorgsna ögon som var fyllda med tårar. Jag gick fram till Justin och kramade honom. Vi bara satt där i sängen och höll om varandra.
-Det är inte ditt fel Justin. Du kan inte rå för att dom tror att du känner dom och att dom en dag kommer att gifta dig och skaffa barn med dem. Det är inte ditt fel.
-Jag vet, men dom försår inte att det är dig jag älskar. Att det är dig som jag vill gifta mig med, och skaffa barn med.
-Ja, men jag säger som du sa, sånna som stöttar oss; riktiga beliebers sånna som tror att dom kan få dig; fake beliebers.
-Jag älskar dig.
Vi hade nu släppt taget om varandra och satt och höll varandra i händerna.
-Och jag dig. Jag kysste honom snabbt.
-Selena kommer snart. Jag bad henne komma. Ska jag börja med maten?
-Okej. svarade han.
Jag gick och kollade vad vi hade i kylen, jag tog fram så jag skulle göra lassange. När jag plockat fram allt så plingade det på dörren.
-JAG ÖPPNAR ! sa jag och sprang mot dörren jag kollade i den lilla "kikaren" som man ser vem det var och där stog en Selena. Jag öppnade dörren och hon flög upp i min famn.
-hur mår du? var det första hon fick ur sig.
-tja, sådär. Du kan prata med Justin först, jag tror att han är i vardagsrummet och spelar Xbox, låter så iallafall.
Hon nickade och gick in i vardagsrummet. Jag gick ut i köket och fortsatte med maten. När jag hade hört massa prat från vardagsrummet som över gick till "YES! KÄNN PÅ DEN" "YEEEY!! HAHA ! LOOOOOSER!" och massa skratt så gick jag och kollade vad dom gjorde. Ja det var som jag trodde. NHL spelades i vardagsrummet.
-Hörni småbarn, maten är serverad. Sa jag och stog och skrattade lite för mig själv.
-Vadå småbarn? Det är ju du som är yngst här, sa Selena och skrattade lite med Justin som hoppade på skrattet.
-Men ni beter er som det. Kom nu innan maten blir kall.
-Och du beter er som min mamma, svarade Justin och pausade spelet. Jag himlade med ögonen och gick ut i köket. När vi ätit klart så lutade sig Justin bak och klappade sig på magen.
-Jag är proppmätt! utbrast han.
-Ja, ät inte för mycket då ser du väl ut som mig snart sa jag och skrattade lite. Han lipade mot mig och jag pussade i luften mot honom.
-Beter ni er alltid såhär? tänk på att ni ska få barn snart, och beter er som barn.
-Ha ha, nej det är mest hon som är så omogen. Jag säger åt henne heeela tiden. Men hon beter sig fortfarande som en barnrumpa. Juste, hon är ju bara 17. vad dum jag är. Selena och Justin verkade tycka att det var riktigt kul för dom skrattade jag vet inte hur mycket.
-Aj , jag har ont i magen! fick Justin fram mellan skratten.
-Jag må vara yngre, men jag är allt mycket smartare än er. Jag plockade in i diskmaskinen och sedan tog jag undan deras talrikar.
-Tack "mamma", sa Justin och kramade om mig bakifrån och vände på mitt huvud med ena hans hand och kysste mig.
-Tack Ari, det var verkligen jätte gott! men jag måste tyvärr hem nu. Cameron kanske tror att ni har rövat bort mig.
-Ja juste, hur går det med han ? frågade jag.
-ooh, ett ragg Sell! utbrast Justin och sprang skrattandes ut i vardagsrummet.
-Och han säger att jag är den barnsliga av oss.
-Ha ha, men det går väl bra. Helt okej, svarade hon och log.
-va bra, svarade jag med ett leende på läpparna.
-Är det en tjej eller kille? undrade Selena och nickade mot magen.
-En kille. Hoppas bara att han kan bli aningen lugnare än Justin var när han var liten.
Vi skrattade lite och pratade lite mer sedan sa vi hejdå och jag gav Selena en kram innan hon gick. Jag gick ut i vardagsrummet och där satt Justin och spelade något bilspel.
-Får jag vara med? frågade jag och satte mig ner brevid honom.
-Klart du får. Men förbered dig på storstryk! svarade han och började om spelet.
-YEEEEES!!!! HAAAHAHAHA! Vem var det som skulle få storstryk sa du?? jag vann spelet och Justin vart verkligen inte glad. Haha, han trodde nog att jag var sämre än han.
-Jag lät dig bara vinna. Vi kör en gång till! vad det ända han svarade. Jag la kontrollen brevid mig och la mina armar om Justins nacke och pressade samman våra läppar. Han besvarade kyssen och släppte sin kontroll och han placerade en hand på min kind och den andra handen på min mage.
-Jag älskar dig, sa jag och log mot honom. Hans blick dödade mig på något sätt.
-Och jag dig, nu ska jag ha revange! kör nu! sa han och log tillbaka jag tog tillbaka min kontroll och började spela. Justin puttade ner min bil med sin bil hela tiden.
-Du fuskar ju!
-Det finns inga regler.
-Okej, svarade jag och log. Jag hade full kontroll på min bil. Men jag flyttade närmare Justin och började kyssa han i nacken och dra med mina naglar med ena hande i hans nacke. Jag visse att det var en av hans svagheter. Jag började dra med mina naglar längst byxkanten. Jag struntade i om jag förlorade. Det viktiga var att få Justin frustrerad. Jag forsatte kyssa honom och drog med naglarna över hans rygg. Han fick massa rysningar. Men jag såg på han att han skulle vinna loppet. Efter ett tag fick han nog.
-ARIANA! ge dig!! Jag blir frusterad.
-Inga regler, svarde jag och pressade mina läppar mot hans.
JUSTIN'S POV

-Inga regler svarade hon och kysste mig, en sån kyss som kunde ta luften ur mig. Det var bara Ariana som kunde kyssa mig på det viset. Min tunga började leta efter hennes. Våra tungor lekte lite med varandra och sedan pausade jag spelet- jag visste vilken knapp det var utan att ens behöva kolla. Hon drog av mig min tröja och puttade ner mig så jag låg ner på rygg medans hon satt gränsle över mig. Jag hade ett stadigt grepp med mina händer på hennes midja och hon hade ena hennes hand på min kind och den andra drog hon sina naglar över min mage med.  Jag fick behagliga rysningar i hela kroppen. Jag hjälpte henne av med sin tröja och fiplade upp henns BH. Hon började dra av mig mina byxor och jag hjälpte henne lite eftersom att det var jag som låg ner. När endast mina kalsonger var kvar så drog jag sakta men säkert av hennes byor, när dom nästan var av så sparkade hon iväg dom. Vi hade inte haft sex på ett tag för vi var osäkra eftersom att hon var gravid. Men vi hade frågat en barnmorska och hon sa att det var okej. För att hennes ägg är redan befruktde så det gör ingenting. Hon drog med naglarna längst min kalsongkant och kysste mig fortfarande en passionerat. Hon hade bara trosor och jag bara kalsonger. Jag ställde mig upp och bar upp henne med ett stadigt grepp om hennes rumpa sedan bärde jag in henne i vårat rum, våra läppar var som fast limmade, dom åkte inte en milimeter från varandras läppar. Jag la ner henne försiktigt i sängen. Sedan tog vi av varandra de sista tygbitarna på kroppen och jag gled sakta med säkert in i henne.
*
ARIANA'S POV

På morgonen ringde min mobil och jag svarade sömnigt.
-Hallå?
-Kommer ni till studion idag, vi måste prata om turnen, Scooter pratade snabbt och med en allvarlig ton.
-Okej, mummlade jag.
-Nu!, sa han och jag hoppade till.
-Jaja, sa jag och suckade en la jag på.
Jag väkte Justin sen hoppade jag in i duchen och han kom och gjorde mig sällskap efter ett tag. Efter duschen så borstade jag tänderna satte på mig ett par mjukisbyxor och Justin tjocktröja. Jag satte upp håret i en slarvig knut på huvudet. Jag gjorde iordning två mackor som vi kunde äta i bilen.
-Justin är du klar? frågade jag och gick in i sovrummet där han låg och halvsov. Jag gick fram till Justin och kysste honom ömmt på hans läppar.
-Kom nu, Scooter blir galen. sa jag mot hans läppar.
-Det är ditt fel! Det var du som började igår. Svarade han med en gäspning.
-Det var du som inte ville förlora. Vi åker förbi Mcdonalds om du kommer nu, sa jag och genast var han uppe på fötter och satte på sig en svart tjocktröja med något tryck på och ett par mjukisbyxor och en röd och svart kepa.
Han drog några drag med tandborsten sedan åkte vi.
-Vi tar drive in. Jag vill ha bigmac och cola, sa Justin när vi nästan var framme. Jag skrattade och himlade med ögonen.
-Du är välkommen att beställa, vad får det lov  att vara? Sa en röst.
-En bigmac och en kyklingburgare en fanta och en cola.
-Får det lov att vara något annat?
-Nej tack. Vi åkte vidare till nästa lucka där man fick betala. Jag betalade både mitt och Justins sedan åkte vi vidare till luckan där man fick hämta maten. Det var en ungtjej där, antaglen som sommarjobbade och hon fick sig en rejäl chock när hon såg mig och Justin i bilen.
-Hej, sa jag och log.
-Hej, här är eran mat, sa hon och log.
-Tack så mycket sötnos! svarade jag och log.
-Grattis föresten. sa hon och log.
-Tack! hejdå. Svarade vi och åkte där ifrån.
Justin hade redan börjat äta. Jag skrattade lite åt honom.
-Vad? svarade han med munnen full av hamburgare och sås runt hela munnen.
-Det ser ut som du äter med hela ansiktet Justin. Sa jag och log.
-Men då kan du vara min mamma och ta bort det sen då.  Jag skrattade åt han för han visste att det inte skulle komma på fråga i studion. När vi var framme gick vi ut och Justin släppte ut Chanie i bilen och sedan gick vi in.
-Äntligen! sa Scooter. Jag satte mig ner i soffan och tog upp min hamburgare och öppnade min fanta.
-Ariana, kommer du? Vi ska in i rummet. Ja, du får ta med dig och äta där inne, sa kenny och pekade mot en dörr som jag antar var rummet där vi skulle snacka turné för både mig och Justin. Men vi skulle till samma ställen hela tiden. Jag ska aldrig lämna hans sida. Speciellt inte med en nyfödd son. Jag behöver han och Pattie och alla andras hjälp under konserterna. Vi satt där och planerade våran turné.
-Har du sett hur många parader och allt dina svenska fans gör? Dom gör verkligen allt. Jag tycker att dom förtjänar en konsert i sverige.
-Har dom gjort massa parader? För min skull? Dom är för bra, sa han och log. Scooter satte på några parader från sverige dom var verkligen sjukt stora beliebers, dom gav verkligen allt för att få Justin till deras land. Nu hade dom lyckats, Scooter hade sett paraderna och bilderna och alla videos.
-Jag tycker absolut att dom förtjänar att du kommer Justin! Se bara på dom hur de kämpar, sa jag när jag ätit upp min "frukost".
-Ja, ska vi säga att sverige är med på turnén då ? sa Scooter
-Ja, svarade vi och log.
Vi panerade in några länder där Justin inte hade varit men även de länder där han hade varit. Vi pratade lite mera och så sedan fick vi åka hem. Justin loggade in på twitter och la ut en bild på en av alla bilder hans svenska fans *My fans ROCK'S! NEW TOUR IS COMING! #LOVE*
-Undra om dom svenska fansen tror att du ska komma till sverige nu, jag menar för att du la ut en bild på dina svenska fans? frågade jag.
-Ja, dom är så smarta och listar ut allt. Alla mina fans är så. Det går knappt att vara trött så ser dom det. Dom ser på mig om jag mår bra eller inte. Även fast jag ler och spelar glad.
-Ja, vissa av dom är helt otroliga.
-Bry dig inte i det Ariana. Huvud saken är att vi har det bra ihop eller hur?
Jag nickade till svar och log. När vi kommit hem så gick jag och Justin ut på en promenad med Chanie.  Jag och Justin gick med sammanflätade fingrar och papsen var i full fart med att ta bilder.
-Justin! Ariana! Hur mår barnet? Ska ni flytta till en större lägenhet när eran bebis kommer?
-hur reagerade era fans på detta?
Frågor som dessa flög ut ur deras munnar i stortsätt under hela promenaden. När vi kommit hem så sprang Chanie och la sig i soffan och hon somnade nästan direkt.
-Vad ska vi hitta på nu då ? frågade Justin.
-Jag vet! sa jag och sprang och satte mig i soffan och fällde upp datorn. Jag gick ut och kollade på hus som var till salu.
-Vill du flytta? frågade Justin.
-Jag vet inte. Skulle det inte vara perfekt att ha ett stort hus där våran lilla son kan springa fritt och leka med Chanie och Stella och Jazzy och Jaxo ? Med en pool på baksidan och en stor gård med gungor och allt!
-Jo nu när jag tänker efter så. Kolla om du hittar något bra så ska vi kolla närmare på det och sedan kan vi väl åka på en visning?
-Ja, men jag kollar lite bara.
Justin gick ut i köket jag vet inte vad han skulle göra där. Men någonting skulle han iallafall göra. Lät som han höll på med något. Jag kollade lite. Sen hittade jag mitt drömhus. Det var så fint, verkligen underbart vackert. Det låg här i LA också.
-JUSTIIIN! ropade jag när jag hade kollat på bilderna och nästan blivit tårögd av vad jag såg.
Justin kom in i vardagsrummet med mjukisbyxor och bar överkropp, där min blick stannade ett tag.
-Ser du något du gillar eller? skrattade han och log. jag blev lite röd och vände mig om mot dataskärmen igen.
-Kom ska du få se ett riktigt fint hus älskling, svarade jag istället. Han kom och satte sig ner brevid mig. Jag visade honom bilderna och hans ögon vart stora som planeter.
-Wow, är det dit du vill flytta? frågade han.
-Typ ja. Men det kostar så mycket pengar.
- Tur att vi har pengar då, svarade han och kysste mig sedan.
-Älskling, om du verkligen vill åka och kolla på huset så är det klart att vi gör det. Det stog ett mobilnummer här. Ska jag eller du ringa? fortsatte han.
-Du kan ringa är du snäll?svarade jag och log. Han gick och hämtade sin mobil och kom sedan tillbaka för att kolla vilket nummer det var. Han skrev nummret på sin mobil och gick sedan ut i köket så han kunde prata ifred. När jag hade kollat runt lite på datan i ungefär fem till tio minuter så kom Justin tillbaka till vardagsrummet.
-Nå? frågade jag undrande
-Vi ska komma på visning om en timme ungefär!
-Åh Justin! Du är bäst! Jag älskar dig!
-Ha ha. Dom skulle egentligen inte ha visning förens imorn. Men, det var ju jag som ringde så. Dom skulle ringa en mäklare nu så skulle den också komma. Älskar dig också, svarade han och kysste mig passionerat.
Jag gick och satte på mig lite andra kläder. Det fick bli ett par mamma-jeans och sen ett vitt linne och en ljusrosa kofta över. Jag gick in på toaletten och satte upp håret medans jag skulle ha på mig lite smink. Jag tog lite fondation, rouge som knappt syndes och lite mascara. Sedan gjorde jag lite platttångs lockar. När jag gick ut från toaletten så var Justin i vårat sovrum och bytte om. När han hörde att jag kom så vände han sig mot mig. Med bara byxor- igen.
-Justin snälla, sätt på dig en tröja.
Han skrattade bara åt mig och kom fram till mig och satte mitt ansikte mellan mina händer och pressade samman våra läppar. Jag placerade mina händer på hans baraöverkropp. När vi avslutat kyssen så gick jag och valde en tröja till hans jeans. Det fick bli en vanlig blå t-shirt med ett tryck på med någon text och en svart och blå kepa.
-Ska vi åka? frågade jag när jag hade på lite läppglans.
-Visst, ska du eller jag köra?
-Kör du, jag hittar inte, svarade jag och log. Vi gick och satte på oss våra skor. Justin tog ett par svarta vans och jag ett par beiga högklackade skor.
-Hur kan ni tjejer gå med sådär höga skor?
-Som ni killar svarar när vi frågar hur ni kan gå med byxorna så långt nere- man lär sig.
Han skrattade bara lite åt mig. Sedan tog han upp Chanie och vi gick ut och låste sen hoppade vi in i hissen och åkte ner. Vi hoppade in i bilen och satte Chanie i baksätet.
-Snart får du inte sitta där bak Chanie, då får du sitta i bageluckan! sa jag och log lite.
-Varför då för ? frågade Justin.
-Kanske för att vi ska ha vårat barn där bak ? sa jag och skrattade lite. Radion var på lite lågt. När vi inte pratade med varandra så hörde vi radion lite lågt. Men sen kom en låt på som jag verkligen älskar. let it be- Justin Bieber så jag höjde lite och Justin kollade lite på mig.
-Nej Ariana snälla, sänk.
-Varför? det här är min favorit låt. Jag älskar den.
-Därför att om jag lyssnar på mig själv känns det som om att jag är ego.
-Men det är du inte! Det är ju jag som lyssnar på min idol.
Han skrattade lite och skakade på huvudet för sig själv.
När vi nästan var framme så var jag så nervös att jag satt och hoppade upp och ner i sätet.
-Ey, ta det lungt shawty, sa Justin och små skrattade lite. Hans skratt, åh, det finns inte ord för hur mycket jag älskar det. Och han.
- Men jag är så glad! Jag ska få en son, jag har världens bästa pojkvän, min son kommer få världens bästa pappa, jag kommer att ha mina två älsklings killar runt mig hela tiden. Och vi ska till och med kanske flytta. Skulle inte du vara glad om du hade världens bästa pojkvän ?
-Ha ha. Jag är inte precis bög eller nått. Men jag är glad, för jag har världens bästa flickvän och min son kommer få världens bästa och vackraste mamma. Så jag är visst glad. Svarade han och log.
Jag la min hand på hans. Sedan kom han fram till ett gigantiskt hus och Justin stannade bilen.
-Here it is, sa han och halv log och gick sedan ut och han kom till min sida och öppnade dörren. Jag knäppte upp bältet och gick ut. Min mun var fortfarande helt öppen och mina ögon var stora som jordglobar.
Justin flätatde samman våra fingrar och vi gick och knackade på dörren. Det kom en tjej i 16 års åldern och öppnade. När hon såg att det var vi. blev hon helt stum.
-Vem var det gumman? Hörde jag en manlig röst, jag tror att det var pappan i huset.
-Hej, vi ska kolla på erat hus, sa Justin och log och sträckte fram handen. Tjejen stog fortfarande och stirrade på oss. Sedan sträckte hon ut handen.
-Justin, och det här är min flickvän Ariana. och du är? sa Justin-
-Pagie, svarade hon tyst. Precis då kom hennes pappa.
-Jaha, jag gissar att det är ni som är Justin och Ariana som ska kolla på huset? svarade han som om vi var vilka vanliga personer som hellst. För mig gjorde det ingenting.
-Ja det är vi, sa jag och log.
Han sträckte fram handen .
-James, sa han och log. Vi pressenterade oss och gick in och tog av oss skorna.
-Min dotter är helt besatta av er båda, det är därför hon beter sig lite skummt. Ni ska se hennes rum. Man ser knappt tapeten för att alla posters är i vägen.
-PAPPA! sa hon och kollade på strängt pappa.
-Haha, ska vi kolla på ditt rum först då? frågade jag och log.
-Ja, Pagie kan visa er lite. Mäklaren skulle bli lite sena, ni har inga intervjuer eller konserter som ni ska göra idag?
-Nix, idag är vi lediga. Sen ska jag väl börja spela in min nya skiva, eller ja. Det ska väl Ariana också, svarade Justin och log.
-Vart ligger ditt rum då ? frågade Justin Pagie.
-hitåt, svarade hon och gick upp för en trappa. Huset var verkligen enormt och väldigt fint. Här skulle jag absolut kunna bo med min familj.
hon ledde oss in i ett rum fullt med posters på både mig och Justin. Hennes väggar var täckta med bilder av oss. Det var så gulligt.
Överallt, det var som att gå in i ett rum av speglar.
-Wow, sa jag och Justin i mun på varandra.
-Det rummet ska jason få, sa jag lite tyst.
-Har ni bestämt er att han ska heta Jason ? frågade hon och log.
-Nej, det är bara förslag. Vi vet inte än. svarade Justin åt mig och vi log.
-Det är verkligen jätte fint, sa jag och satte mig ner i sängen. Där såg jag tre dockor stå i sin förpackning, och dockorna var Justin. Det var även Justin på hennes lakan. Jag skrattade lite tyst för mig själv.
-Vad skrattar du åt? frågade Justin som hade stått och pratat lite med Pagie. Jag nickade mot hyllan ovanför hennes skrivbord. Justin kollade dit och skrattade lite.
-Hur länge har ni bott här? frågade jag sen.
-Sen jag var 4, och nu är jag 16. Eller jag fyller sexton om två veckor, svarade hon och log. Justin kollade på mig och jag nickade.
-Ska du ha någon fest?
-Ja, pappa ska fixa festen. Jag ska få en bil av honom i födelsedags present. Jag får välja själv!
-Får vi komma? Vi kanske kan uppträda eller något?
-Åh, vill ni komma? Pappa hade tänkt ringa och prata med Scooter men nu frågade ni mig om ni fick komma! AAH! JA !! Jag måste springa till pappa!! Hon skrek av glädje och sprang till sin pappa. Jag och Justin började skratta lite.
-Hon älskar dig verkligen, sa jag och log mot honom.
-Hon älskar dig också om du inte ser det, svarade han och skrattade.
Nu hörde vi röster vilket jag tror var Pagie och James röster. Dom kom och ställde sig i dörren.
-Jag hörde att ni erbjöd er att uppträda på min dotters 16 års fest?
-Ja självklart, allt för mina beliebers! sa Justin och log.
-Det ser vi verkligen fram emot. Men nu är mäklaren här, så kommer ni?
Vi nickade och gick med dom ner och Justin la sin arm över mina axlar.
Mäklaren stod i hallen. En tjej i 30 års åldern. blont hår i en prydlig hästsvans med ett par svarta glasögon.
-Tess, sa hon och log och sträckte fram handen jag och Justin presenterade oss.
Vi såg resten av huset. Det var verkligen ett lyxhus. När vi hade gått på den lilla "vandringen" så gick vi in i köket där dom hade dukat fram fika.
-Så, vad säger ni? gillar ni huset? Frågade Tess som satt brevid James och mittemot mig och Justin.
-Ja, vi älskar det!
-Har ni bestämt er eller ska ni tänka ett tag?
-Vi bestämde oss redan innan vi åkte hit. Så ja, vi har bestämt oss svarade Justin och höll min hand under bordet.
-Vad blir svaret ? ska ni skirva på papprerna nu eller ska ni inte skriva på papprerna?
-Vi skriver på nu, så har vi det gjort, svarade jag och klämmde på Justins hand. Just för att inte skrika och gråta av gjädje.
Hon tog upp nå papper och så sedan skrev vi på. Det här kändes lika som att skriva på skivkontraktet. Fast nu skrev vi på ett hus. Jag och Justin skulle köpa ett hus tillsammans.
Vi pratade lite mer om när vi kunde flytta in och så. Sedan var vi klara och vi fick åka hem. Vi gav Justins och mitt mobilnummer till James så dom kunde ringa om Pagies 16 års fest och huset och så. Vi hoppade in i bilen och det var då min glädje kom ut.
Jag hoppade upp och ner och det kom till och med några glädje tårar.
- Lugna ner dig Ariana, sa Justin och skrattade lite.
-Jag kan inte! Jag är för glad.
Jag tog upp min telefon och skickade mms till Laura och Selena. Det var en bild på huset från utsidan och sen texten *Buy a house with Justin. CHEK!* SKICKA
____________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT FÖRLÅT OCH ÅTER FÖRLÅT IGEN!
Vi vet att uppdateringen har SUGIT denna vecka. Men så här är det; Vi har börjat skolan, och har mycket att göra.
Men vi säger, okej, iallafall jag(cajsa) att jag ska försöka hinna blogga så mycket som möjligt! Hur gillar ni det med att inte ha så mycket bilder? typ en i varje kapitel?  Nu vill vi att det ska ösa in med kommentarer!



     Postat av: Ebba

Awesome kapitel. OMFG vilket snyggt hus :-) Kan inte du lägga ut mer bilder i kapitlena? :-)


        2012-01-15 / 12:57:49


     Postat av: Madde

Jätte bra kapitel men det är dem alltid! <3


        2012-01-15 / 14:19:43 URL: http://maddes.myshowroom.se


     Postat av: Anonym

as bra meeeer!!!


        2012-01-15 / 16:29:30


     Postat av: sharia

merrr! :D


        2012-01-15 / 20:55:35


     Postat av: mikaela

grymt bra kapitel<3 men om det är bildeerna som tar så lång tid så borde ni skipa dom:) men det är bara vad jag tycker


        2012-01-15 / 22:12:44


     Postat av: Cherry ♥

Sjukt bra skrivet :D <3

Jag menar, ni behöver inte ha bilder i kapitlena , men det är alltid trevligt med 1-2 bilder :))


        2012-01-17 / 11:49:52


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: