People change, but love remains - Chapter 56

-Jag vet inte...men vi har tid att tänka på det, sa jag och log.
-"Biebers Baby" är TT på Twitter, sa han och log.
-Jag vill inte ens logga in på twitter och se mina mentions, sa jag och rös utav bara tanken.
-Det är som jag sa det är dom äkta som accepterar det, sa han och jag log.
Vi spenderade resten av kvällen med att bara prata om gamla minnen och vi skrattade väldigt mycket.
Det var så perfekt.
_______________________________________________________________________________________________
Efter en kväll med prat, skratt, gamla minnen, namnförslag, mys, och ännu mera skratt närmade sig klockan ett på natten. Jag gjorde en stog gäspning och Justin börjde skratta lite åt mig.
-Är du trött? frågade han.
-Ja, jag går och lägger mig. Älskar dig, svarade jag och ställde mig upp när Justin dog ner mig i sitt knä,
-Hade du tänkt att gå och lägga dig utan mig ? sa han och kollade på mig med sina enormt vackra ögon.
-Nej, men jag tänkte gå och göra iordning mig innan du kom, för jag måste ju tvätta bort mitt smink och så.
-Okej, men jag följer med dig.
Vi gick in på toaletten. Medans Justin stog och borstade tänderna tog jag fram min sminkborttagning och tvättade bort mitt smink. Justin var klar när jag skulle börja borsta tänderna. Han la sitt huvud på min axel och placerade sina händer på min mage.
-Vet du hur grymt vacker du är? frågade han och log mot mig i spegeln. Jag spottade ut tandkrämen i handfatet och innan jag skulle börja borsta tänderna så svarade jag
-Nej , berätta för mig, sa jag och stoppade in tandborsten i munnen igen.
-Du är den vackraste personen som någosin skapats, jag svär. Det blir svårt att hitta någon lika vacker som dig. Okej, fine. Det finns jätte många som är fina på  utsidan, men du är både vacker på in och utsida, och det min fina tjej, det ska jag säga. Det finns det väldigt få av.
Justin kan säga så rörande ord ibland. Utan att han själv vet om det. Jag stog och log som ett fån när jag hade borstat klart mina tänder.
-Har jag berättat för dig hur sjukt mycket jag älskar dig? sa jag och kollade honom i ögonen.
-Tell me, svarade han. Jag pressade mina läppar mot hans och hans händer förflyttades från min mage vidare upp på mina bröst och tillslut stannade dom på mina kinder. Jag avslutade tillslut kyssen och vi kollade på varandra ett tag utan att någon sa något. Tillslut sa Justin.
-wow. Det var mycket.
Jag skrattade åt honom och gick in i vårat sov rum jag tog av mig mina kläder och hoppade i Justins tröja.
-Varför har du mina kläder för? ska vi åka och köpa nya kläder åt dig eller?
-Därför att jag älskar dig, jag har tyvärr växt ur nästan alla mina kläder.
-Va bra. Då åker vi och handlar nya imorn då.
-Nej det gör vi inte. Jag klarar mig.
-Tydligen inte om du tar mina kläder. Så vi åker och handlar imorn. That's it. Jag tar med mig Jazzy och Jaxo också, så kan pappa få lite egentid.
Det var ingen ide att protestera.
-Okej, god natt jag älskar dig.
Jag somnade ganska fort, jag somnade med dom jag älskade mest i hela världen nära mig, min son, min pojkvän och min sjukt söta hund.
**
Jag vaknade på morgonen efter av att jag låg själv i sängen. Jag gick upp och ut i köket där det låg en lapp
*God morgon sömntuta! Jag är ute och går med Chanie och köper färskt bröd. Kommer väl snart hem, eller det beror väl på när du vaknar. Älskar dig mest på hela jorden. Puss/din Justin* Jag skrattde lite och sedan hoppade jag in i duschen. När jag hade duschat så virade jag in mig i en handduk och gick ut. Jag kände doften av fäskt bröd. Så jag gick först in i vårat rum och satte på mig ett ljusrosa linne och ett par midje shorts så satte jag upp mitt hår i en tofs och gick ut i köket. Där var bordet och alla stolar undanplockade och på golvet låg det ett lakan med massa frukost på.
-Justin? frågade jag, jag kände hur någons händer la sig på min mage och sedan ett par läppar mot min hals.
-Suprise! sa han efteråt.
-Justin, varför gör du det här till mig för ? jag får dåligt samvete av att inte jag ger dig något så fint. Varje dag får jag någonting av dig.
-älskling, bara de att du andas mår bra och bär runt på min son gör mig lyckligar än någonsin.
Jag suckade åt honom och satte mig ner på hans lilla "piknik" vi åt våran frukost och skrattade och pratade. Han var allmänt underbar den här grabben asså. Tillslut lade jag mig ner på golvet för jag var så mätt.
-Älskling, du måste äta minst en halv macka till, annars kanske inte våran son får tillräckligt med mat, sa han och skrattade. Så han kan inte ha menat det.
-Justin, jag har ätit tre mackor och ett ägg. Jag håller på att svimmar. Ska vi fixa oss och sticka mot stan? Justin skattade lite och nickade, han hjälpte mig upp från golvet och vi gick in i badrummet. Jag släppte ut mitt hår och lät det bara hänga ner. Jag kletade på lite mascara efter många om och men från Justin. Sen borstade jag tänderna och hoppade i mina vita ballerina skor. Jg hade kvar mitt rosa linne men jag bytte shorts.
Vi lämnade  Chanie hos tanten brevid.
-Vi ska bara åka till stan och handla lite nya kläder till mig och din nya granne. Vi kommer snart hem! sa Justin till tanten som verkligen gillade oss för dom vi var. Eftersom att hon inte har koll på kändis världen. Haha.
-Ja det blir bra. Vadå ny granne? ska dom flytta?
-Nej nej, vi ska få en liten bebis. En son. Men nu ska vi åka. Hejdå! Vi hämtar henne snart.
-Jaha vad kul! Ja, det är bara trevligt med lite sällskap! Hejdå på er ungdomar!
Vi sa hejdå och ställde oss i hissen. När vi satt oss i bilen så rullade vi mot stan.
-Vart ska vi gå först? frågade jag Justin.
-Jag vet, sa Justin. Jag parkerade bilen i parkerings huset och vi gick ut på stan. Först gick vi in på en bebis affär med massa bebis saker. Vi köpte ganska mycket saker. Som en ny barnbilstol och massvis med kläder!
Kassörskan var väldigt nervös hon stog och skakade när hon skulle betala våra varor. När vi hade gått därifrån så gick vi in på lite andra affärer jag köpte en hel del .
-Kan vi inte sätta oss på ett fik eller nått? sa jag helt trött. Jag hade börjat få lite ont i ryggen så vad jag behövde var en kopp med kaffe och en bulle eller nått.
-Haha, varför då ? orkar du inte gå nå mer eller? Justin började skratta lite grann.
-Men då kan du prova att gå runt med en mage med en bebis i och bära på massa kassar, få se om du klagar då.
-Juste, jag vet vart vi kan sätta oss. Ska jag bära dina kassar?
-Ja tack, älskar dig. sa jag och log mot Justin. Han tog några kassar sedan gick vi och satte oss på en ute servering vid ett litet mysigt ställe. Vi beställde det vi ville ha.  Justin tog upp sin mobil och kollade twitter och sedan började han att skratta lite.
-Vad är det som är kul ? Justin visade mig telefonen då hade tjejen som vi handlade alla bebis saker från twittrat
*OMG!! @justinbieber and @arianabutler buy babystuffs in MY store!!! OMG Freaking out* Jag började också skratta lite.
-Retweeta henne och följ henne. Hon kommer bli överlycklig.  Justin gjorde som jag sa och sedan så fick vi vårat fika. Vi käkade lite sen kom några fans.
-Vad kul att ni ska få barn. Vi började gråta för att vi vart så glada! och att våran lilla Justin har blivit så stor och ska bli pappa! Men grattis jätte stort till er! utbrast en av tjejerna, i det gänget där det var kanske 5-7 tjejer som vart så glada, men det var bara en som hade lungnat ner sig så att hon kunde prtara.
-Åh vad ni är söta, sa Justin och log medans han skrev autografer på deras papper armar mobilskal och jag vet inte allt vad det var.
När dom hade gått så satt vi kvar och pratade en stund till vi bestämmde oss att vi skulle gå och köpa ett ben till Chanie och någon fin present till tanten.
När vi var klara så åkte vi hem. Justin gick in i våran lägenhet med alla saker som vi handlat. Jag stog och knackade på flera gånger hos Annie som tanten hette. Efter att ha väntat allt för länge så gick jag till min och Justins lägenhet.
-Vart har du Chanie?
-Annie öppnar inte dörren. Men jag hör att Chanie går runt där inne. Kan du ta med din mobil och följa med mig och se fall det hänt något. Justin kollade storögt på mig och tog sin mobil sedan gick vi till Annies lägenhet. När vi försiktigt tröck ner handtaget och gick in kom Chanie i full fart mot mig och Justin.
-Hej älskling, vart är tant Annie ? frågade Justin. Chanie kollade ledsamt på oss och gick in i vardags rummet. Jag och Justin kollade på varandra och Justin tog mig i handen och höll ett fast grepp. När vi kom in i vardags rummet låg Annie helt blek där på golvet och paniken steg inom mig.
-JUSTIN!! RING 112 FORT! Justin gjorde som jag sa medans jag sprang fram till Annie och kastade mig på golvet brevid henne jag gjorde allt jag hade lärt mig innom hjärt och lung räddningen i 9an. Jag kunde inte. Ambulansen kom efter ca 3-5 minuter. Dom kom fort som bara den inrusandes i lägenheten och alla hjälpte till att bära upp henne på båren förutom jag för att dom sa att jag inte fick hjälpa till eftersom att jag var gravid. Så jag höll i Chanie och försökte lugna ner henne. Vilket inte gick sådär jätte bra. När dom hade fått ut henne så stannade en av doktorerna och tog Justins nummer så att dom kunde ringa.
Jag var fortfarande helt ställde efter vad som hade hänt.
-Justin, förlåt om jag skrek på dig idag. Men jag var bara så himla orolig för Annie. Förlåt tusen gånger om. Jag älskar dig.
-Älsklingen, det är inget att säga förlåt över. Jag förstår dig. Jag skulle också blivit sådär. Jag älskar dig mest i hela universum glöm aldrig det. Vad som än händer.
-Jag ska aldrig glömma det, eller dig. Vi tog med oss Chanie och gick tillbaka till våran lägenhet. Jag bytte om til ett par mjukis byxor och en av justins stora tröja sedan satte jag upp håret i en slarvig knut. Jag gick och tog ett glas fanta och satte mig framför TVn.  Plötsligt kände jag någon som la sina armar om mig.
-Jag hoppar in i duschen. Om min telefon ringer eller får ett sms. Kan du svara då?  sa Justin
-Klart jag kan.
Han pussade mig snabbt på hjässan och mumlade
-Jag älska dig, mot mitt hår.
-Jag älskar dig också, sa jag när jag hörde att toalett dörren stängdes. Men den var olåst. För man hörde om man låste eller inte. Jag kollade vidare på programet "16 and pregnant" tänk om det hände mig och Justin. Jag fällde en tår av bara tanken. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan justin, han har förendrat mitt liv på ett himla bra sätt.
Justins telefon ringde i köket och jag gick och svarade.
-Ja det är Ariana på Justins telefon.
-Hej, jag är doctor Jones. Var det ni som ringde en ambulans angående Annie Watson tidigare idag?
-Ja, det var Justin som ringde. Men han är i duschen nu. Mår hon bra? Vad hände?
-Jaha okej. Tvärr så måste jag svara nej på din fösta fråga. Jag kännde hur tårarna trängde sig fram. och tillslut ramlade dom ner från mina ögon.
-Hon hade en allvalig sjukdom innan, av den sjukdomen kvävs man till döds. Det kan hända när som helst då. Men det är inte så jätte många som får den. När man väl får den så finns det inget man kan göra förutom att vänta.
-Så...Så du menar att hon inte kommer tillbaka?
-Tyvärr så är det så jag menar. Men vi har letat och spårat efter hennes släktingar. Det visar sig att hennes familj bor i Australien och hennes man dog för tre år sedan. Det finns heller inga telefon nummer till hennes släktingar. Så det vi undrar är om du och Justin skulle kunna fixa begravningen så skulle det vara jätte rart av er. Jag vet att ni har annat mycket för er. Men annars kan Annie inte ha någon begravning.
-Jo, det gör vi.
-Tack så mycket! vi hör av oss i veckan, blir det bra? okej? Hejdå!
-Ja det blir bra. Hejdå.
När jag la ner telefonen märkte jag att jag skakade och att jag grät för Justin som hade stått i bara kalsonger i dörröppningen kom fram springandes till mig och bara stog där och höll om mig. Vi stog säkert sådär i flera minuter utan att säga något. Tillslut tror jag att Justin tröttnade på tystnaden.
-Var det från sjukhuset?
Jag nickade till svar då jag inte kände för att prata.
-Vad sa dom?
Jag tog ett djupt andetag och tittade upp från hans famn.
-Hon hade en sjukdom, en sån som man kvävs till döds.Hennes man dog för tre år sedan och hennes släktingar bor tydligen i Australien. Så de frågade oss om vi kunde hålla i hennes begravning.
-Ja men det är klart att vi kan, sa justin som också nu grät.
-Men vi kan inte ta det nästa vecka.
-Varför då ?
-Däför att då ska vi hem till Canada, Adien skulle egentligen fylla 8 nästa vecka.
När jag tänkte på min bror så började jag gråta ännu mera.
-Såja älskling, både Adien och Annie finns kvar. Dom lever, dom lever i våra hjärtan.
Efter lite mera gråt bestämmde vi oss för att äta ute ikväll. Justin fick bestämma vart, och vart tror ni han valde då?- Jo en Italensk resturang, bästa i stan enligt honom alltså.
Jag satte på mig en av klänningarna vi köpte idag och sedan ett par högklackar som var vita men glittrade lite lite i solskenet. Jag släppte ut mitt hår och gjorde lite lätta platttångslockar sedan hade jag på mig lite smink, sen var jag klar, jag gick och hämtade en begie kofta fall jag skulle börja frysa lite.
-Älskling, är du klar ? ropade jag från hallen.
-Kommer! ropade han tillbaka från sovrummet.
-Vi måste lämna Chanie hemma nu när hon inte kan gå till tant Annie.
Justin suckade och det märktes verkligen att han gillade henne. Det gjorde verkligen jag också hon var verkligen en underbar och söt liten tant. När vi låst och ställt oss i hissen och klivit ur och påväg att hoppa in i bilen så sa justin.
-By the way, så tycker jag att du är grymt snygg med bebis mage. Det han sa fick mig at brista ut i skratt.
-By the way, så tycker jag att du är den snyggaste killen som existerar, svarade jag han tog min ena hand och kysste den till svar.
När vi kommit fram så sprang Justin runt bilen och öppnade min dörr sedan tog han min hand och vi gick ut och in på resturangen. Där inne såg dom oss inte som världens kändaste par utan där såg dom oss som stammisar. HAHA!
Vi beställde, Justin beställde sitt vanliga och jag beställde en pizza och fanta.
vi pratade ett tag sen kom maten. Sen plingade min mobil telefon till och det lyste SELENA på skärmen. Jag tog upp telefonen och öppnade smset *Tja pinglan, har sett bilder på dig och din mage. Du är så vacker! Jag och Cameron är lediga imorn och undrar om du och Justin kanske vill hitta på något med oss? PUSS LOVEU*
-Vem var det? frågade Justin
-Det var Selena, hon undrade om vi ville hitta på något med henne och Cameron imorn?
-Kan vi väl.
*Haha, Jag känner mig som en balong. Justin sa något väldigt roligt idag. Du får höra imorn! Jag ringer dig senare, är på resturang nu med Justin och käkar. PUSS LOVEYOUTOO* SKICKA
Vi pratade och käkade lite till och sedan begav vi oss hemmåt.
-Kan inte jag fråga Selena om dom andra också får följa med, dom åker ju hem snart, sa jag och kollade på Justin.
-Självklart, hade nästan glömt att dom var här, skrattade Justin nervöst.
-Typiskt dig, skrattade jag och han slog mig på rumpan.
-Hey, sa jag förvånat.
-Så går det, sa han och log retsamt mot mig.
Vi kom hem och Justin gick ut med Chanie en snabbis.
Jag bytte om till bekvämare kläder sen loggade jag in på Twitter och Twittrade lite och ReTweetade några Tweets.
Justin kom hem och satte sig brevid mig.
-Kan inte vi ta bild på din mage som jag kan lägga upp?, sa han och jag tvekade lite.
-Okej då, sa jag och han log.
Han tog fram sin mobil och jag ställde mig upp och drog upp min tröja.



Han kollade på fotot och log stort.
-Jag kan inte fatta att vi ska få ett barn, sa han och kollade med tårögda ögon på mig.
-Aww, är det inte jag som ska vara den lätt rörda av oss, jag är ju ändå gravid, sa jag och skrattade lite.
Han skrattade också och drog in mig i sin famn.
-Det har varit en jobbig dag bara, sa han och jag nickade.
-Vi kanske ska sova, sa jag och han nickade.
Han la upp bilden på instagram, sen Twittrade han som jag också hade gjort om grannen och sen Twittrade han om lite annat också.
Min mobil ringde och det var skyddatnummer så jag satt på högtalare och svarade.
-Ariana
-Din lilla hora, jag ska fan döda det där jävla barnet, Justin är min hör det det...
__________________________________________________________________________________________________

Stackars Tanten :(
Och stackars Ari som får ett sånt påhopp.
Undra hur Justin reagerar... ;)
Höjer ribban lite

12 Kommentarer för nästa!





     Postat av: emma

jag älskar denna "storyn". så sjukt bra är den! fortsäätt! :D #MuchLove. :)


        2012-01-10 / 00:10:51 URL: http://itsaboutmeandjustinbieber.blogg.se/


     Postat av: Sharia

Merrr!!


        2012-01-10 / 00:27:41


     Postat av: Johanna

GRYMT BRAAA!!


        2012-01-10 / 06:59:50 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Julia

såå sjukt awesome!


        2012-01-10 / 08:26:31 URL: http://bieberprank.blogg.se/


     Postat av: Anonym

Jättebra!


        2012-01-10 / 16:20:51


     Postat av: Ebba

OMG vilken bra jag har längtat as länge ( inte så länge) på den hära den var jätte bra ;-) #Love


        2012-01-10 / 16:28:41


     Postat av: Linda

Spännande.


        2012-01-10 / 17:21:19


     Postat av: Cherry ♥

Så sjukt bra skrivet :D <33


        2012-01-10 / 18:16:19


     Postat av: Anonym

as bra meeer!!


        2012-01-10 / 18:44:58


     Postat av: Linn

Awesome kapitel


        2012-01-10 / 18:48:50


     Postat av: M

Skit bra!


        2012-01-10 / 23:36:45


     Postat av: mikaela

skit bra<333


        2012-01-11 / 15:51:47


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: