People change, but love remains - Chapter 55

Justins sjukt fina tal fick mig mållös. Jag visste att han kunde beröra folk med hans sjukt fina ord. Han fick till och med en tår att falla från minst hälften av alla här inne. Ja, jag var en av dom. Och hela lokalen fylldes med applåder. Han var underbart grym min pojkvän. Tänk sen om och när vi gifter oss. Tänk om han gör ett tal då. Då skulle mina tårar kunna göra en swimingpool. Vi pratade lite och sedan fortsatte kvällen och vi hade grymt kul. Även Stella hade kul tror jag. Hon somnade gott i min famn iallafall. Snart satt jag här och höll i mitt egna barn. Det känndes otroligt.
________________________________________________________________________________________

När det nästan var slut så skulle jag sjunga sista låten så jag satte mig på en pall och Dan Kanter satte sig brevid mig.
Jag harklade mig lite i micen och fixade till den.
-Du ska jag sjunga sista låten och jag skrev den speciellt för det här och jag hoppas ni gillar den, sa jag och log.
Dan började spela lite och kollade på mig.
-Kolla inte sådär konstig på mig jag blir nervös, sa jag och folk skrattade och vi med.
-Okej, sa jag och han började spela.


Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
A beautiful melody
When the nights are so long
'cause there is no guarantee
That this life is easy
Yea when my world is falling apart
When there's no light
To break up the dark
That's when I
I look at you
When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you
When I look at you
I see forgiveness
I see the truth
You love me for who I am
Like the stars hold the moon
Right there where they belong
And I know I'm not alone
Yeah when my world is falling apart
When there's no light
To break up the dark
That's when I
I look at you
When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you
You appear just like a dream to me
Just like kaleidoscope colors that cover me
All I need
Every breath that I breathe
Don't you know you're beautiful
Yeah yeah
When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you
I look at you
Yeah
Whoa-oh
You appear just like a dream to me
Everybody needs inspiration
Everybody needs a song
A beautiful melody
When the nights are so long

'cause there is no guarantee
That this life is easy

Yea when my world is falling apart
When there's no light
To break up the dark
That's when I
I look at you

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you

When I look at you
I see forgiveness
I see the truth
You love me for who I am
Like the stars hold the moon
Right there where they belong
And I know I'm not alone

Yeah when my world is falling apart
When there's no light
To break up the dark
That's when I
I look at you

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you

You appear just like a dream to me
Just like kaleidoscope colors that cover me
All I need
Every breath that I breathe
Don't you know you're beautiful
Yeah yeah

When the waves are flooding the shore
And I can't find my way home any more
That's when I
I look at you

I look at you
Yeah
Whoa-oh
You appear just like a dream to me

Alla apploderade och jag log och skrattade lite.
-Tack så mycket, sa jag och sen gick jag ner från scenen.
Jag tänkte sätta mig ner men Justin drog ner mig i hans knä.
-Du vet att jag älskar dig va?, frågade han och jag log.
-Nä, jag tror aldrig du sagt det, sa jag och skrattade lite.
-Jag älskar dig mest i hela världen, viskade han i mitt öra.
Vi sa hejdå till alla och sen åkte vi hem.
Jag stog i badrummet och tog bort sminket när Justin smög upp bakom mig och kysste mig på axeln.
-Jag kan faktiskt se oss där vid altaret, säga ja till varandra, sa han och kollade på mig igenom spegeln när han hade huvudet på min axel.
Jag la min hand på hans kind och smekte den samtidigt som jag log mot honom i spegeln.
-Älskar dig, sa jag och jag rös för att jag var så lycklig.
-Älskar dig mer, sa han och jag himmlade med ögonen.
Vi gick och la oss och jag somnade ganska snart.
-
Jag vaknade mitt i natten av att det åskade och regnade ute och jag röck till.
Jag tog på mig min morgonrock och gick in i köket och gjorde en macka.
Chanie kom in i köket och kollade på mig. Hon verkade inte vara rädd.
-Förbannade åska, mummlade jag för mig själv när jag ryckte till för femte gången, jag skakade så hårdbröd mackan gick sönder.
-Helvete, mumlade jag igen och tog upp en ny.
Jag han inte ens börja bre på den innan Justin kom in från ingenstans och tog allt ur mina händer och kramade mig.
Han märkte att jag skakade och pussade mig i pannan.
-Är det åskan, frågade han och jag nickade.
-Du behöver inte vara rädd, jag är här nu, viskade han och jag kännde mig säkrare.
-Sätt dig ner så gör jag mackan åt dig, sa han och jag satte mig ner.
Han gjorde mackan och gav den till mig.
Jag åt upp den medans Justin plockade undan.
-Kom så går vi och lägger oss igen, sa han och drog upp mig ur stolen.
Han gick bakom mig med händerna på min mage.
När jag la min ner i sägen igen så la Justin sina armar om mig och tröck mig emot sig.
-Väck mig nästa gång, jag vill inte att du ska vara rädd ensam, sa han och jag lutade mitt huvud mot hans bröstkorg.
Chanie märkte nog att jag var rädd för hon hoppade upp i sängen och la sig tätt brevid mig.
Jag klappade hennes mjuka päls och hon gäspade.
-
Jag vaknade av att min mobil ringde och jag svarade sömningt.
-Ari, bilder på din mage är överallt på alla tidningar, det kanske är bäst att ni går ut med det, sa han och jag gäspade.
-Oj förlåt sov du?
-Ja, men jag ska prata med Justin, sa jag och sträckte på mig.
-Bra, be honom ringa mig sen, sa han och jag nickade även fast han inte kunde se mig.
-Hejdå, mummlade jag och jag hörde ett hejdå sen tryckte jag av.
Ytterdörren slog igen och strax efter det så uppnades sovrumms dörren.
Justin klev in och stängde den efter sig.
Han la sig brevid mig och log.
-Godmorgon älskling, sa han och strök mig i pannan.
-Godmorgon, sa jag och log trött mot honom.
-Hur mår du?, frågade han och kollade oroligt på mig.
-Bra, sa jag och log lite.
-Vi har ett annat problem nu, sa jag och han kollade nervöst på mig.
-Scooter ringde och sa att min mage prydde dom flesta skvallertidningarna efter igår och att vi kanske borde gå ut med att jag är gravid, sa jag och han bet sig i läppen.
-Du skulle ringa honom, sa jag och han tog fort upp mobilen och slog nummret.
-Kommer du hit, men dom andra kommer också hit...om en timme, okej, sa han och jag tänkte gå upp ur sängen men Justin höll fast mig.
-Vi ses, bye, sa han och la undan mobilen.
-Du vet att jag älskar dig och vad som än händer nu så står jag vid din sida.
-Älskar dig också, sa jag och la mig lite över honom.
Jag började kyssa honom på halsen och han la sina händer på min midja.
Jag drog naglarna ner för hans tröja och han andades hackit.
Jag smekte honom utan på jeansen och han stönade.
Jag kände att det växte och jag log.
Jag kysste honom passionerat sen gick jag därifrån och in i duchen.
Det dröjde inte länge förns Justin kom in och log mot mig.
Han tröck mig mot väggen och kysste mig hårt och upphetsat.
-Vi har bara typ 45 minuter på oss, sa jag.
-Ta det lungt vi hinner, sa han och kysste mig på halsen.
---
-Helvete, dom kommer snart, det är ditt fel, sa jag när jag bara stog i handduk och hade precis torkat håret.
Jag drog på mig Justins vidröda mjukis byxor med YMCMB på och sen ett linne och en kofta.
Justin tog på sig det han hade haft på sig förut sen fixade han till håret.
Ring klockan ringde och Chaine skällde lite.
-Tyst, sa jag och öppnade dörren.
Där ute stog Jeremy, Jazmyn och Jaxon.
-Hej! Kom in!, sa jag och log.
-Arii, sa Jazzy och jag lyfte upp henne.
-Hej gullungen, sa jag och log och hon kramade mig. Jag släpte ner henne så att hon skulle kunna klä av sig skorna. Sedan lyfte jag upp Jaxon och kramade om honom också, sen kom jag till Jeremy som gav mig en sån där kram som bara bieber kan.
-Vilken fin liten mage du har fått, eller tja. Den är inte så liten längre sa han och skrattade.
-Ja den börjar synas nu. Sa jag och kollade ner på min mage och skrattade lite. Sedan hörde jag hur Jazzy frågade Justin
-Justin, varför har Ari blivit så tjock? frågade hon fundersamt, jag skrattade lite tyst för mig själv.
-Fråga henne, hon blir inte arg om du frågar. Du blir nog glad iallafall. Svarade Justin medans han skrattade lite. Jazzy kom fram till mig och jag böjde mig ner.
-Vad är det du undrar sötnos? frågade jag.
-Varför är du så tjock Ariana? frågade hon tyst och kollade ner.
-Kom, sa jag och tog med henne ut i vardagsrummet. Sedan kom Justin Jeremy och Jaxon också.
-Har inte pappa eller Justin berättat för dig? frågade jag när jag hade satt henne i mitt knä. Hon skakade på huvudet till svar.
-Nehe, då ska jag berätta det för dig. Det är så här att jag har en bebis i min mage. Jag hann inte ens säga klart ordet bebis innan hon sken upp i ett leende.
-Justin, hämta bilderna på bebisen! sa jag och skrattade lite.
-Betyder det att jag ska bli faster? frågade hon med ett leende som räckte ända upp till ögonen. Jag nickade och log till svar. Hon vart nog så glad som ett barn i en leksaksaffär. När Justin kom tillbaka med bilderna så kollade vi igenom bilderna. Jasmyn ansträngde sig för att se att det var en liten bebis på bilderna. Jaxon förstog nog inte så bra av vad vi pratade om så Justin satte sig med han i knät och försökte förklara. Men jag tror inte att han förstog så himla mycket. Men han vart också glad. Efter en stund ringde min telefon så jag lyfte bort Jazzy från mitt knä sedan gick jag till vårat sov rum och tog upp telefonen.
-Ja det är Ari?
-Hej Ariana, det här är Ellen. Jag vet ju redan att du är gravid. Men nu börjar alla andra undra.
- Hej Ellen! Kul att det var du. Ja varenda skvaller tidning. sa jag och skrattade lite.
-Är du och Justin redo att berätta för världen att det är så?
-Ja, vi pratade om det i morse.
- Ni kanske vill komma ikväll? Egentligen skulle Taylor Swift komma, men hon vart magsjuk.
-Ja, vi ska på ultraljud om ca en timme. Kan vi komma vid 17 då? Jag ska först fråga Justin.
Jag ropade på Justin han kom och jag frågade om han tyckte som jag och ellen. Och det gjorde han.
-Ja, Justin tyckte också att det var dags att gå ut med det. Då kanske vi till och med kan säga om det blir en hon eller han.
-Men gud så underbart! Tack så hemskt mycket hörni, och lycka till idag!
-Ja, tack så mycket Ellen, vi ses ikväll.
Vi sa hejdå och sedan la vi på. Jag gick tillbaka till vardagsrummet. Där satt Jeremy Justin Jazzy och Jaxon och kollade på bebisarna.
-Hej the bieber family, vill alla följa med på ultraljudet? frågade jag och dom skrattade först sedan svarade alla ja.
-Vilken tid var det? frågade Justin.
-Om 45 minuter lilla gubben, och klockan 17 ska vi vara hos Ellen. Okej? sa jag och gick mot vårt rum för jag skulle byta byxor.
-Nu låter du som mamma eller scooter, ropade Justin efter mig.
-Förlåt, ropade jag tillbaka. Jag satte på mig ett par jeans och behöll linnet och koftan på mig. sedan satte jag på mig ett par ballerinaskor med små blommor på och en liten roset där framme.
-Ska vi åka nu då? skrek jag lite lågt till dom andra i vardagsummet.
-Kommer, ropade dom i kör och kom ut i hallen när vi var klara så lämnade vi Chanie till granntanten.
-Asså, vi måste snart bjuda henne på mat eller nåt. Hon håller koll på Chanie hela tiden. Sa jag till Justin när vi stog i hissen. Han bara skrattade och skakade på huvudet. Vi hoppade in i min bil och styrde mot ultraljudet.
-Du Jazzy, idag kanske vi får se om vi ska få en flicka eller pojke, sa jag till Jazzy som knappt kunde sitta stilla. Ännu mindre när vi svängde in på parkeringen. Det var ganska många papz ute. Men vi brydde oss inte. Vi skulle ändå berätta det ikväll. Justin flätade samman våra händer medans jag satte upp Jazzy på min höft och gick in. När vi kom in så ropade dom upp vårat namn ganska snabbt efter att vi satt oss ner så vi gick efter sköterskan.
-Har ni hela familjen med er? frågade hon och skrattade lite.
-Ja, Jasmyn och Jaxon är så glada, och dom ville så gärna se bebisen.
-Ja, idag kanske ni kan se om det är en dotter elle son. Ni kanske till och med kan få höra bebisen. Jazzy sken upp till en solstråle. Men vi bara skrattade åt henne. När vi kommit in i rummet lade jag mig ner på sängen och drog upp tröjan. Jag fick på den där krämen på magen som var väldigt kall. Hon drog runt med den där dosan över min mage. Medans Justin satt brevid mig och höll mig i ena handen med Jazzy i knät. Jeremy och Jaxon satt i en stol brevid Justin och Jazzy.
-Det här ser bra ut. sa tjejen hon var kanske i 30 års åldern.
-Kan man se om det är en flicka eller pojke? undrade Jazzy som satt förväntans fullt och tittade på den lilla dataskärmen för att se om det var en tjej eller kille.
-Ja det kan man, vill ni veta? hon kollade mot mig och Justin och Justin svarade snabbt ett ja.
-Okej, ja. Jag ser att ni ska få en son. sa Tjejen. Både jag och Justin log.
-Åh vad kul!! utbrast Jazzy.
-Fast då kan inte vi leka med mina dockor tillsammans. fortsatte hon.
-Jo det tror jag visste att ni kan, svarade Justin. Hon mätte runt magen och lyssnade på hans hjärta. Allt såg bra ut vilket fick mig att pusta ut.
-Vill du lyssna på din brorson? frågade sköterskan till Jazzy. Hon nickade ivrigt. Justin satte henne brevid min mage på sängen och Jazzy fick lyssna. Jag tror att hon hörde små hjärtslag eftersom att hon satt och log med ett leende upp till öronen.
Justin och Jeremy fick också lyssna, men klockan tickade och vi fick säga tack för oss och åka hem, när vi var hemma så satte jag på mig ett par svarta leggings ett vitt grund linne och en biege tröja. Jag tänkte sätta på mig lite finare kläder. Men jag hade växt ur nästan alla mina asså, på bredden.
- Är du klar? frågade Justin när jag stog och tog på mig lite smink snabbt.
- Jag ska bara sätta på mig lite mascara. sa jag och tog upp den ur min sminkväska.
-Älskling, du är fin som du är utan smink.
-Ja, men vi ska liksom vara med i TV Justin, vi ska gå ut med att jag är med barn. Dina fans kommer att hata mig ännu mer nu. Svarade jag.
-Nej dom som gör det förstår inte hur lycklig du och min son gör mig. Dom som hatar dig, är dom som inte vill att jag ska vara lycklig, dom är inte med i min andra familj, med mina beliebers. Jag log lite mot honom i speglen.
-Kommer du?
-Kommer direkt. Men du får säga, det är du som bär runt på bebisen. Jag bara skrattade åt honom och himlade med ögonen.
-Vi ska gå på stan och handla kläder till bebisen och massa godis och dricka!! sa Jazzy när vi stog i hissen ner.
Vi började skratta.
- Ja det blir bra, men inget rosa och piffiga saker okej? ska vi lämna av er och hämta upp er på stan eller? sa Justin och kollade på Jeremy när han sa det sista. Han svarade med en lätt nickning. När vi släppt av dem vid stan utanför godis affären så åkte vi mot studion.
-Är du nervös? frågade Justin
-öhm, ja! sa jag. Justin la sin hand på mitt lår och forsatte.
- Det kommer att gå bra. Jag tror att Ellen hjälper oss att prata lite också. Du ska sluta oroa dig för mina beliebers över vad dom säger eller skriver. Dom förstår inte min kärlek till dig och våran son. Dom förtjänar inte ens en plats bland mina fans, okej?
Jag nickade till svar. När vi var framme så fick vi en varsin mickrofon och några tysta grattis.
-Och välkommna ut ska ni vara Justin Bieber och Ariana Butler! Publiken jublade och klappade sina händer när vi kom ut hand i hand. Vi satte oss ner i soffan.
-Hej på er! vad roligt att ni kunde komma! Verkligen jätte kul!
-Ja tack för att vi fick komma! svarade Justin
-Så, dessa bilder har spekulerat runt på internet,tidningar och ja, jag vet inte allt vad det är. Det kom fram några bilder där man såg skarpt att min mage har växt. Och en bild på innan jag var gravid ihop med en bild från igår. Jag skrattade lite åt bildena och begravde mitt huvud i mina händer. Justin förstog att jag tyckte att det var jobbigt så han strök med ena handen över min rygg.
-Så, betyder dessa bilder att du har ätit mycket? Jag satt fortfarande med mitt huvud begravt i mina händer ,detta var så pinsamt. Men jag skakade på huvudet och skrattade.
-Nej, jag har inte ätit för mycket. svarade jag
-Så vad betyder det då? Jg började skratta och skakade på huvudet.
-Du tycker att det här är pinsamt, right? jag nickade på huvudet och fortsatte att skratta. Justin skrattade han med.
-Okej. Varken Ariana eller Justin verkar vilja berätta  sanningen. Men jag vet! ska jag berätta? Publiken skrek något i stil med "JAAA!"
-Får jag berätta Justin och Ariana?
-Ja, det får du. Svarade jag. och lutade mig mot Justin nu hade jag tagit bort händena från mitt ansikte och Justin hade sin ena arm runt mig och han höll mig i den andra.
-Så här är läget. Att det är så att Ariana är gravid. De flesta i publiken jublade. Vissa började till och med gråta, det var verkligen gulligt.
-Ni var och kollad senast idag. Vet ni om det är en son eller dotter?
-En son, svarade jag och Justin i mun påvarandra.
-Nej vad kul! När då?
-4 november, svarade jag.
Vi pratade ett tag till sedan sa vi hejdå och åkte hem.
-Ringer du din pappa och säger att vi hämtar upp dom utanför godisaffären?
-japp, ringer nu. Svarade Justin och tog upp telefonen och ringde.
-Vi kommer snart och hämtar er, japp, jag tror vi måste till Wal Mart och handla också, ja Kenny är här han följer med, bra, ses snart, hejdå, sa han och la på.
När vi kom fram till godis affärn så kom dom ut och Jazzy verkade helt hyper.
När dom öppnade dörren så sa jag
-Jeremy det är säkert helt okej om du åker med Kenny så får du lite lungn och ro, han log och nickade.
-Tack så mycket, sa han och satte fast barnen och sen stängde han dörren och gick över till Kennys bil.
-Vart gick pappa?, frågade Jazzy.
-Han skulle åka med Kenny till affären, sa jag och hon log.
-Okej, sa hon och jag log för att hon var så gullig.
När vi var framme så stog det papz där och jag fattar inte hur dom hittar oss.
Jag tog ut Jaxon och bar honom medans Justin tog Jazzy.
Kenny och Jeremy kom fram till oss och vi gick mot ingången.
-Justin, Ariana, Grattis till Barnet, Vad ska det heta, Hur reagerar dina fans på detta Justin?
Flera sånna frågor skrek dom ut, och vi bara gick.
Jag satte Jaxon i en kundvagn och Justin satte Jazzy i en.
Vi plockade i mat och så sen började jag gå mot godiset.
Jag plockade i lite godis sen gick jag tillbaks till Justin.
-Är vi klara?, frågade jag och han nickade.
-Bra, sa jag och log.
Vi betalade och plockade ihop allt i kassar sen gick vi tillbaks till bilen.
Vi sjutsade Jeremy och barnen till hotellet och sen åkte vi hem.
Justin packade upp grejerna medans jag hämtade Chanie.
När jag kom hem igen så gick jag in i köket för att hjälpa Justin.
-Är du hungrig?, frågade han och jag nickade.
-Ska jag göra iordning nåt?
-Nej, jag kan göra iordning nåt, du behöver inte, sa jag och log mot honom.
-Men jag är också hungrig, sa han och jag log.
-Pizza?, frågade jag och han nickade entusiastiskt.
Jag ringde och beställde och den skulle komma om 20 minuter.
-
Efter vi ätit pizzan så log vi i soffan och kollade på nån film som gick på tv.
-Vad ska fåran son heta?, frågade Justin och jag ryckte på axlarna.
Han lekte med mina fingrar och jag log.
-Nånting på J, sa han bestämmt och jag log.
-Jason?, sa han och jag ryckte på axlarna.
-Jag vet inte...men vi har tid att tänka på det, sa jag och log.
-"Biebers Baby" är TT på Twitter, sa han och log.
-Jag vill inte ens logga in på twitter och se mina mentions, sa jag och rös utav bara tanken.
-Det är som jag sa det är dom äkta som accepterar det, sa han och jag log.
Vi spenderade resten av kvällen med att bara prata om gamla minnen och vi skrattade väldigt mycket.
Det var så perfekt.
_________________________________________________________________________________________________
Båda har skrivit på det, hoppas ni gillar det :)

10 kommentarer från olika IP för nästa.






     Postat av: ellen

skiiiiit bra!


        2012-01-09 / 08:19:32 URL: http://jelenaastooryys.blogg.se/


     Postat av: Lisa

Super bra :)


        2012-01-09 / 08:51:57


     Postat av: Johanna

GRYMT!!


        2012-01-09 / 08:57:24 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeeer!!!


        2012-01-09 / 08:58:21


     Postat av: Emilija med J.

grymt bra !


        2012-01-09 / 10:43:07 URL: http://eemilijaa.blogg.se/


     Postat av: Alexandra

Skit bra !!! meerrraa :)


        2012-01-09 / 12:34:50


     Postat av: Ebba

Awesome mer det var jätte bra ;-P


        2012-01-09 / 12:37:10


     Postat av: M

Skitbra!


        2012-01-09 / 13:14:48


     Postat av: Linda

:DD


        2012-01-09 / 13:32:33


     Postat av: lolo

skit bra meeeeeer


        2012-01-09 / 15:08:43


     Postat av: Madde

Bäst som vanligt :')<3


        2012-01-09 / 16:53:16 URL: http://maddes.myshowroom.se


     Postat av: Cherry ♥

Sjuukt bra :D <33


        2012-01-09 / 17:02:39


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: