Ny novell?

Hade tänk att jag skulle avsluta denna på ett smidigt sätt och börja på en ny.
Har lite idéer och så, har börjat skriva lite på den också.
Men vad tycker ni?

Linda, du som kommenterade på det förra inlägget, är du intresserad av att börja när jag sätter igång med nästa novell?
kontakta mig: [email protected]




Pussis!





     Postat av: Johanna

Visst, men kan du inte typ ha 2 kapitel kvar på den här? När dom adopterar henne, när de gifter sig & när dom ska ha barn ? :D

Längtar till den nya novellen, pussss :)


        2012-02-04 / 14:21:37 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Linda

Jag vet tyvärr inte om jag har tideen just nu, tyvärr..


        2012-02-04 / 16:02:43


     Postat av: amanda

Tycker gamla novellen var jättebra men dags att börja på en ny nu tycker jag!


        2012-02-04 / 16:51:41 URL: http://amandaohman.devote.se


     Postat av: Anonym

Tycker inte du ska avsluta denna novell än :/


        2012-02-05 / 20:46:45


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: