WAR IS NOTHING YOU WOULD LIKE TO EXPERIENCE!





Dear USA,
Your 9/11 is our 24/7

sincerely
Palestine, Iraq, Pakistan, Afghanistan, Somalia, Tjejtien, Yemen and Libyen


israelisk pojke & en palestinsk pojke.
israelisk pojke : min pappa sa till mig att man inte ska snacka med er ni är äckliga kräk
palestinsk pojke : min pappa sa inget till mig för din familj mördade honom


folk blir ledsna om en person blir mördad i usa, men dom bryr sig inte när det är 1000tals människor  dör i middle east pågrund gutav amerika & israel helt sjukt det har gått åratals och dom bombar fortfarande gaza
folket ni / dom borde skämmas över sig sjävla för allting handlar inte om att amerika är bäst och att amerika e ett land som inte skadar folk.

ursäkta men nu har man skrivit utav sig och hoppas att jag har hjälpt folk att bry sig och se hur det faktiskt är

VILLE BARA OBSERVERA OM ATT DET VAR NANCY SOM SKREV DETTA!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: