People change, but love remains - Chapter 7

Efter 5 minuter så var allting klart Justin hade hjälpt mig med godiset och det, jag släckte lampan och tände några ljus jag hade hämtat filtar och precis när allting var perfekt så började filmen. 
Justin la sin arm runt mig när halv filmen hade gått och jag log bara mot honom innan vi fortsatte skratta åt allt roligt i filmen.

Justin's POV
Ariana hade somnat och det var reklam, filmen var inte slut, jag tog in den kalla pizzan i köken och när jag skulle sätta mig ner i soffan så snubblade jag och ramlade på ariana som sov.
Ariana vaknade till och hon kollade rakt in i mina ögon och vi lutade oss mot varandra och allt jag har att säga är...hennes läppar är fortfarande perfekta.

_____________________________________________________________________________________________________
Audrina (Arianas bästa vän) heter inte Audrina längre utan Laura! :)
Hon drog sig snabbt bak och kollade förvånat på mig.
-Varför drog du dig bak?, frågade jag och hon vägrade möta min blick.
-Jag trodde att du fortfarande gillade mig med, sa jag sen.
Efter en lång tystnad så sa hon
-Jag är bara rädd.
-Rädd för vad?
-Rädd för att du ska krossa mitt hjärta igen och bara sticka härifrån för att sedan hitta någon annan.
-Ariana kolla på mig.
Men hon vägrade fortfarande möta min blick.
-Kolla på mig, sa jag igen och hon vände sitt huvud mot mig och kollade på mig, efter som jag fortfarande nästan låg på henne så drog satte jag mig upp och drog upp henne samtidigt.
-Ari, jag kommer aldrig mer göra det misstaget, jag vet inte vad jag höll på med då...och jag måste erkänna att jag var också deprimerad i flera månader efter åt, men jag ångrar verkligen att jag gjorde slut med dig, sa jag.
Ariana's POV
Jag vart tårögd över vad han sa och han var också tårögd.
Han tog min hand och la den så att jag kunde känna hans hjärtslag.
-Det slår för dig.
Jag vart så rörd så jag flög på honom och kramade honom.
Han skrattade åt mig samtidigt som han strök mig på ryggen.
Tre dager senare
Dess tre dagar har varit specciella.
Justin skulle åka hem på söndag och idag var det Torsdag.
Vi hade kommit närmare varandra igen...fast vi hade inte kyssts sen sist.
En dag hade vi kollat på gamla bilder på oss och haft det jätte roligt.
*RIIIING!*
Och med det hemska ljudet så slutade skol dagen.
-Glöm inte att matte läxan tills imorgon!, ropade Mrs. Newton utan att någon lyssnade på henne utan trängde sig ut ur dörren istället.
Jag la in mina saker i skåpet och tog med läxan och packade ner den i väskan.
-Så...vad ska du och Justin göra idag då?, frågade Laura som hade slutit upp vid min sida.
-Jag vet inte han sa att han hade en överaskning åt mig idag, sa jag och log mot henne.
-Jag är så glaad att ni är tillsammans igen, sa hon och log mot mig.
När man ser Lauro utan att känna henne så skulle man säker tro att hon är världens kaxigaste person pga. hennes halv lila hår men hon är världens gladaste person.
-Vi är inte tillsammans...än, mummlade jag.
-Än ja.
Vi gick ut ur den stora porten ut jag kände den varma solen slå emot mitt ansikte och jag var tvungen att kisa för att se något.
-Jag tror någon väntar på dig, sa Laura och pekade mot parkeringen där en svart range rover stog.
Folk som gick förbi den kollade stor ögt på den, för vem skulle ha en sån bil i lilla Stratford.
Jag log stort.
-Ring mig ikväll och berätta allt!, sa Laura och jag nickade.
-Självklart, sa jag sen så sa vi hejdå och jag gick mot bilen.
Justin öppnade dörren och gick ut och log mot mig.
Jag snabbade på stegen för att ingen skulle upptäcka honom.
Även fast dom flesta kände honom väl här så fanns det ändå fans som hade flyttat hit för att få en chans att se honom, idiotiskt tycker jag.
Jag hoppade in i bilen och han med.
-Är du galen?
-Vadå?, han såg oförstående på mig.
-Det finns fans som går på skolan, sa jag och han skrattade lite.
-Men det gick ju bra, sa han och jag humlade med ögonen.
-Vart ska vi?
-Överaskning, sa han med fakead mystisk röst.
-Meh! Det är inte något vi ska göra i stan va?, frågade jag och han skakade på huvudet-
-Bra, sa jag.
Jag kände verkligen inte för att hamna överallt på internet och i sjuttioelva tidningar bara tills imorgon.
Efter ett tag så körde vi in på en grus väg och då visste jag vart vi skulle
________________________________________________________________________________________________
Hmm...vart tror ni dom ska?
Kommentera vad ni tror! :D





     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-09-14 / 17:04:46


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: