SVAR OCH FRÅGESTUND

fick en kommentar på ett inlägg som inte är ett chapter så tänkte svara på den
Kan inte kommentera kapitel 42 av någon anledning..:S men iaf,
OMG! Jag tror Lucy kmr tillbax :0 <3 :)

Sv: Gud vad konstigt ! det borde gå !
Menmen. Hoppas det fungerar på 43 som jag snart är klar med. Men jag tänkte att efersom att ni inte vet så mycket om mig (Cajsa) så kör vi igång med en frågestund som avslutas på söndag eller måndag. Okej ? Så fråga vad ni vill, jag svarar på allt ! Om ni vill ha tips på något ett hjälp med något, killar,smink, kompisar vad som helst ! Och ni kan
fråga anonymt om ni inte vill visa era namn, men det är endå bara jag och Malin som ser namnen för jag tar bara frågorna inte hela kommenteren om ni förstår? Jaja, nu ska jag skriva 43 så ni får de någon gång !
pussss
orkade inte fixa en egen så tog en random bild bara..



     Postat av: Anonym

NÄR KOMMER NÄSTA DEL?? DEL 44? ??????


        2011-11-19 / 23:59:36


     Postat av: sara

när kommer nästa kapitel ? (:


        2011-11-23 / 17:39:47


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: