People change, but love remains - Chapter 42

Medans jag bytte om så var Justin och borstade tänderna.
Jag loggade in snabbt på Twitter på min mobil och skrev
"Having a great time in Paris, but now sleep! Love You Guys!"
Justin kom ut ur badrummet och loggade också in på Twitter och skrev ungefär samma sak, sen la han sig brevid mig och jag la mitt huvud på hans bröstkorg.
-Godnatt älskling, sa han och pussade mig i pannan.
-Godnatt Biebs, sa jag och log innan jag slappnade av och somnade ganska snabbt efter det.
_________________________________________________________________________________________

Lucys POV
Jag hade precis kommit till Paris för att jag ska vara med på en välgörenhetskonsert, men jag var här för en annan sak också.
Jag hade tagit reda på vilket hotell och hotellrum dom bodde på och nu var det bara att åka dit.
När jag kom dit så var det paparazzis utanför jag posade lite men det var typ bara en utav dom som tog kort på mig.
Det är därför jag behöver Justin!
När jag kom upp på deras plan så mötte jag Justins mamma som var väldigt överaskad över att se mig.
Jag sa att det gällde jobb och att hon skulle låsa upp deras rum åt mig.

Arianas POV

Jag och Justin hade varit vakna ett tag och vi höll på att prata om vad vi skulle göra idag.
-Jag tycker vi ska stanna här inne hela dagen och ha lite roligt, sa Justin och nafsade mig i halsen.
-Jaha, det tycker du, sa jag och skrattade.
Han la sig halft över mig och nickade.
-Mer än något annat, sa han sen kysste han mig och jag pillade i hans hår medans han smekte mig på magen.
Helt plöstligt hörde vi någon som harklade sig och vi for av varandra.
-Lucy Hale?!, sa jag förvånat och hon log elakt mot mig.
-Men ojj, stör jag, haha, förlåt men jag ville bara säga hej, Juustin!, sa hon och drog upp justin ur sängen.
-Tack så mycket för att du ville göra låten med mig, sa hon och smekte hans mage.
Han backade och gav henne en konstig blick.
-Ursäkta men du stör, du kan inte bara klampa in här och tro att du han göra vad som hälst, sa justin och jag vart förvånad över hur han lät.
-Din mamma släppte faktiskt in mig, sa hon och slängde med håret.
-Och jag slänger ut dig, sa han och drog bort henne.
-Jag berättar för din mamma, sa hon och han himmlade med ögonen.
-Men ojj vad rädd jag blir, sa han och sen pekade han på dörren.
-Du är så sexy, grr, sa hon och rörde honom.
-Rör honom inte, väste jag fram och hon skrattade åt mig.
-Gud, vad ser du i henne Justin, jag är såå mycket bättre än det där jävla fettot, se på henne hon är ju tjock som in i helvete, sa hon och jag såg Justins knogar vitna och hans kindben vad spända och han blundade och försökte andas normalt.
Jag ställde mig snabbt upp och ställde mig framför honom.
-Lucy, det är nog bäst att du går innan något illa händer, sa jag och hon bitch blickade mig.
-Men vad är det värsta som kan hända tjockis?, sa hon och jag tog tag i Justins handleder.
Jag visste att han verkligen käpade för att inte slå henne eller något.
Jag kollade upp på honom och mimade.
"Ring Kenny!"
Han tog upp sin telefon och ringde till henne.
-Men ojj, kallar ni på förstärkning, så rädd min blir!
Justin pratade lågt och man kunde inte höra vad han sa
-Din lilla tjockis tror att du är så jävla bäst som har Justin va? Men det kan du ju glömma, han ska bli min!, sa hon och efter det kom Kenny och Pattie in med stränga blickar på Lucy.
-Hej, vilket trevligt samtal jag haft med din son Patte, sa Lucy och log fakeat.
-Om du någon gång säger några elaka saker till Ariana igen, då jävlar, väste Justin bakom mig och jag tog tag i hans handleder igen.
Lucy blev ut dragen och Pattie kollade chockat på oss.
-Förlåt, jag skulle inte ha släppt in henne!, sa hon och kollade ledset på oss.
-Det gör inget, du kunde ju inte veta att hon är typ störd jag Justin och försökte låta lungn.
-Jag ska gå, ås du får lugna ner dig Justin, sa hon och sen gick hon ut.
Jag vände mig mot Justin och kollade på honom.
-Jag har aldrig velat slå en tjej, men idag var det fan nära, ingen säger något så hemskt om dig, jag vet att du tar åt dig även fast du inte visar det, sa han och jag smekte honom på kinden.
-Jag tar inte åt mig, sa jag. Lögn!
-Snälla någon...du tog en kyckling sallad, du tar aldrig sallad, sa han och jag kollade ner i backen.
Jag visste gott och väl att jag tar åt mig av saker, jag har aldrig gjort det förut men jag har börjat gjort det.
Och när en kändis står här och säger att man är tjock, det gör ont.
-Sweetie, kolla på mig, sa Justin lågt och vände upp mitt huvud.
-Du är perfekt som du är, jag älskar dig för den du är, du är den vakraste jag vet, du är inte tjock, du har alrig varit det, du är perfekt, jag vill inte ha en pinnsmal tjej som henne, jag vill ha dig, i like the curves, sa han och drog sina händer ner för sidorna av min kropp.
Jag log lite och han med.
-Älskar dig, sa han och jag log ännu större, älskar dig mer.

Dagen efter - Välgörenhetskonsert!

Öva, Öva, Öva, det var allt som jag skulle göra idag tills ikväll då konserten börjar.
Massor med kändisar skulle komma.
LMFAO, Lady Gaga, Demi Lovato, Katy Perry, Adele, Kanye West och Jay-Z och massa flera.
Jag höll på att öva dansstegen i en dans lokal i arenan.


Vet att jag säger det ofta, men låtsas att hon har blondt hår ;)

Justin kom in när jag höll på att dansa och satte sig på en bänk och kollade på mig.
-Grymt Ariana!!, skrek dans coachen och jag nickade.
Justin slängde en flaska vatten mot mig och jag tog den med en hand.
-SWAG!, skrek han och jag började skratta.
-I know, sa jag och gjorde moonwalk medans jag drack mitt vatten.
-Damn sexy, sa han och drog ner mig i sitt knä.
-Ska inte du öva?, sa jag och han ryckte på axlarna.
-Vi har rast nu i en timme, sa han och jag nickade.
Vi gick ut ur dans lokalen och gick in i Justins loge.
Jag duschade snabbt och sen tog jag på mig det vanliga, ett par jeans och en kofta, jag älskar koftor!
Vi satte på TVn i hans rum och på nyheterna så sa dom att Lucy Hale hade blivit utkastad från ett hotell i Paris för att ha hotat Justin Bieber och Ariana Butler och att hon nu inte får delta i välgörenhetskonserten som hålls idag, hon har dock inte åkt ifrån Paris och vi har sökt henne för ett utalande men ingen kontakt.
-Jag brukar inte hata folk men hon och Mitch är fan undantag, sa jag och Justin nickade.
-Jag tänker inte ens göra låten med henne, sa han och såg äcklad ut.
-Men ni har ju redan spelat in den?
-Men vi behöver ju inte släppa den, sa han och blinkade.
Jag började skratta för ingenting och Justin kollade oförstående på mig.
-Du är ju knäpp, sa han och skakade på huvudet och jag började skratta ännu mer.
Mina tårar rann ner för mina kinder och jag kunde inte sluta skratta.
Tillslut så slutade jag skratta och Justin bara satt där och log mot mig och kollade på mig som om jag skulle vara dum i huvdet och han var stolt över det.
-Ariana!!, ropade en välbekant röst och jag flög upp ur soffan och sprang ut.
-Selena!!, skrek jag och vi sprang och kramade varandra.
Vi gjorde våran handslags/dans grej som vi hittade på i Canada förut.
Vi skulle gå in i min loge och prata och när vi gick förbi Justins så var dörren fortfarande öppen.
-Dissa mig då!, ropade han och jag log.
Selena vände och gick in i hans loge.
Dom hälsade på varandra och sen gick vi iväg.
Jag kollade på klockan och såg att jag bara hade rast i en kvart.
-Okej, jag har bara en kvart kvar av rasten sen ska jag börja träna på uppträdandet, sa jag och hon nickade.
Jag berättade om vad Lucy hade gjort och sagt och Selena vart inte glad.
-Hon har alltid varit en bitch! I mina ögon så är hon inte värd nånting, sa hon och jag nickade.
-Ariana!, ropade Pamela, som hade hand om allting runt om mig idah och jag gick ut ur rummet.
-Vi får prata med sen, sa jag och kramade Selena snabbt innan hon gick iväg och jag följde med Pamela.
-Här är din mick, sa hon och tog fram micken jag brukar ha, den hade glitter i olika färger och jag tog den.
Jag satte fast den på mickrofon stativen som var gjort i strass och sen så började jag sjunga.



På refrängen så tog jag bort micken från stativet och började dansa med dansarna bakom mig.

In another life, I would be your girl.
We keep all our promises, Be us against the world.
In another life, I would make you stay.
So I don't have to say, You were the one that got away.
The one that got away

När jag var klar så sa Pamela att allt gick perfekt och att jag inte behövde öva nåmer.
Jag tog min mick och Pamela tog stativet och vi gick iväg och lämnade det i min loge.
Justin skulle öva efter mig så jag ställde mig bakom scenen och kollade på när han övade med sin nya låt 'Believe'
-Han är grym, sa någon bakom mig och jag vände mig om och såg Kanye West stå bakom mig.
Jag log och föröskta att inte vara för starstrucked.
-Riktigt grym, sa jag och vände mig mot scenen och Justin igen.
Jay-Z som också och jag pratade lite med dom.
När Justin var klar så fick han också sluta.
Han gjorde bro hug med dom och pratade lite med dom innan dom också skulle öva.
Dom skulle sjunga deras låt 'Ni**as in Paris'
-Så 3 och en halv timmars ledighet nu då, vad ska vi göra?, sa han flörtigt och jag skakade på huvudet.
-Inte det du hoppas på, sa jag och började gå därifrån.
-Jag måste fixa naglarna, sa jag och han himmlade med ögonen.
-Då följer jag med, sa Selena och jag vände mig om.
-Jag följer också med men jag kan gå och göra några saker medans ni fixar naglarna, sa Justin.
Kenny och Selenas livvakt fick följa med och vi åkte till ett köpcentrum.
Papzen var oss hack i häl och när vi stannade utan för 'The Beauty Cure' så kysste Justin mig hejdå och blixtarna blixtrade som aldrig förr.
Vi gick in pch fixade våra naglar och pratade.
-Nu är såå söta tillsammans och det synd verkligen att han gillar dig!, sa hon och jag rodnade.
-Aww, du rodnar, sa hon och skrattade.
-Asso han ör jätte gullig mot mig och så men han köper så mycket grejer till mig för att visa sin kärlek men allt jag vill ha är liksom bara, att vi bara kollar på film hemma och myser någon dag, sa jag.
Han har gett mig halsbandet jag har på mig, armbandet fick jag av honom när vi var 13 och ringen fick jag för 5 dagar sedan, sa jag.
-Awww!, sa hon och log.
-Har du hittat nån kille då?, sa jag och hon kollade ner.
-OMG! Skämtar du?! Du måste berätta allt!, sa jag och hon log stort.
Mina naglar vart metallic guldiga så att det skulle matcha min outfit.



Selena hade svarta naglar med lite glitter på.
Jag ringde Justin och frågade vart han var och han sa att han var vid skatebutiken.
Vi gick dit och han kollade på kepor.
Jag smög fram bakom honom och la mina händer runt hans midja.
-Du har inte nog med kepor? frågade jag och han skrattade.
-Vem har sagt att jag ska köpa en till mig?, sa han och satte på en på mitt huvud.
Jag kollade mig i spegeln.
-Cookie Monster!, sa jag och fixade till den.
-Jag köper den åt dig, sa han och jag tog av den.
-Nej, det gör du inte, sa jag och la tillbaks den.
-Jo det gör jag, du var söt i den, sa han och jag suckade och gick därifrån.
-Han kan inte låta bli att köpa något åt mig, muttrade jag och Kenny och Selena samt hennes livvakt skrattade.
Efter vi hade ätit och så så åkte vi tillbaks till arenan och vi skulle byta om och bli fixade.
Dom lockade mitt hår och sen fick jag stora ögonfransar och guldig ögonskugga.
Sen hade jag valt ut:


Jag lät inte Justin få komma in i min loge efter som jag inte ville att han skulle se hur jag såg ut.
-Ariana, jag behöver hjälp!, sa Selena och kom in i min loge.
-Du ser stunning ut!, sa hon och log.
-Men jag vet inte vad jag ska ha på mig, sa hon och såg panikslagen ut.
Hon stog ute i korridoren i sin rosa morgonrock med öron på.
Jag hade en lika dan fast i lila.
-Haha, jag har också min med mig, sa jag och hon började skratta.

Tänk inte på att det står EMA! Men nu för att jag sa det så kanske ni tänker på det...Way To Go Malin -.-

Jag smög in i hennes loge och kollade på klädhängaren hon hade.
-Vänta!, sa jag och sprang in i min loge och hämtade den
-Den här, sa jag och visade henne den.
Det var ungefär som en body fast den har typ ben, som en byxsdress fast ändå inte.
Den var uppen lite i ryggen och lila, jag var säker på att den skulle passa.
Hon gick in på toa och böt om.
-Den sitter perfekt!, sa jag och hon log.
-Taaack!, sa hon och kramade mig.
-Selena vet du vart Aria..., Justin kom in i rummet och kollade på oss.
-Där är hon ju, sa han och log mot mig.
-Du skulle ju inte få se hur jag såg ut innan jag kom ut på scen, sa jag surt och han skrattade.
-Jag skulle inte ha orkat så länge, sa han.
-Wow, ni ser fantastiska ut!, sa han och log.
-Tack!, sa Selena och log.
Stylisterna kom in i Selenas rum och skulle fixa hennes hår och smink.
-Tack Ari du är bäst, sa hon innan vi gick ut.
Vi gick in i min loge och så fort jag stängde dörren så tryckte Justin upp mig emot den och kysste mig.
-Du ser så jävla het ut, sa han och kysste mig på halsen.
-Justin gör inga sugmärken är du snäll vi ska vara med i TV och på internet världen över, sa jag och han lyssnade såklart inte på mig.
På något sätt så hade vi förflyttat oss till soffan och när det knackade på dörren så flög jag upp ur soffan och fixade mig i spegeln.
-Justin öppna, jag måste fixa detta, sa jag och pekade på min hals.
Justin öppnade och Alfredo kom in.
-Knullrufs och sugmärke, har ni roligt eller?, sa han och jag rodnade så jag höll på att dö.
-Ja och du störde, sa Justin helt oberörd.
Jag tog foundation på halsen och sen puder och såg till att det inte skulle synas.
Konserten började och alla sjöng sina låtar och arenan var full med folk.
När det var min tur så andades jag in och sen ut lungt innan jag gick ut på scenen och alla jublade.
Jag log och ställde mig vid stativet.



Dansstegen och sången gick jätte bra och jag var grymt stolt över mig själv.
Justin sjöng efter mig och jag fick rysningar när han sjöng.



Selena sjöng 'Hit The Lights' och jag och Justin stog och larvade oss bakom scenen.
-Helt otroligt att du kan hoppa runt i dom där höga klackarna, sa han och jag blinkade emot honom.
-Träning, sa jag och ryckte på axlarna.
Selena var jätte fin på scenen och jag ångrade inte att jag gett henne klänningen.



Sista låten skulle alla sjunga tillsammans och den var jätte fin och lugn och så.
Konserten var grym och nu skulle det vara efterfest på en klubb i Paris.
Jag tyckte det skulle bli skit kul!
Fast då visste jag ju inte vad som skulle hända...
__________________________________________________________________________________________________

:O Vadå kommer hända? :P

5 Kommentarer från olika IP!






     Postat av: Johanna

GRYMT


        2011-11-17 / 16:25:07 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-11-17 / 17:40:32


     Postat av: Olivia

AWESOME


        2011-11-17 / 17:42:17


     Postat av: agnes

Oh my f*cking gosh! haha nu måste ett nytt kap ut :D


        2011-11-17 / 18:54:13 URL: http://happyandlove.blogg.se/


     Postat av: Cherry

Så sjuukt bra skrivet :DDD ♥♥♥


        2011-11-17 / 20:36:35


     Postat av: Anonym

as bra meer!!


        2011-11-17 / 20:48:24


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: