People change, but love remains - Chapter 40

När vi kom hem så fick Chanie mat och jag var så trött så jag höll på att somna i soffan.
-Älskling du kan gå och lägga dig, sa Justin och jag kollade trött på honom innan jag nickade och gick och borstade tänderna, tog bort sminket, flätade håret och böt om.
Imorgon skulle jag göra en sak som Justin inte hade en aning om...undra hur han kommer reagera...
____________________________________________________________________________________________________
Jag gick upp tidigt medans Justin låg och sov och skrev en lapp till honom att jag var ute och fixade en sak och att jag skulle komma hem om några timmar.
Jag åkte ner till tatuerings studion och mötte upp Kat von D som skulle göra min tatuering.
När jag kom dit såg hälsade hon på mig och visade mig det hon hade skissat up.
-OMG! Den är helt otrolig!, sa jag och log.
Jag fick lägga mig på en brits och hon la pappret på vänstra sidan av magen så konturerna kom över på magen.
Hon började och det gjorde sjukt ont men jag försökte tänka på andra saker.
Vi pratade lite och hon var faktiskt väldigt snäll.
Efter två timmar så ringde min telefon.
-Haha, det är Justin, sa jag och hon slutade tatuera.
-Svara!
Jag satte på högtalare.
*Hallå?*
*Vad håller du på med?* frågade Justin och jag kollade mot fönstret där han stog och jag började skratta och la på.
Han kom in och hälsade på Kat.
-Hur kom du på att jag var här?
-Scooter sa det, sa han och log.
-Han föstörde allt, sa jag och han log.
Vi fortsatte fast nu satt Justin brevid mig och höll mig i handen.
Efter ytterliggare tre timmar så var den klar och jag kollade i spegeln hur den blev.
-OMG! Den är helt otrolig, om Aiden såg den, så skulle han vara riktigt stolt, sa jag och torkade bort en tår.
Jag fick ett bandage över som skulle sitta över natten och sen tackade jag henne jätte mycket och vi betalade och gick ut.
Efter som det var regnigt och kallt ute så bestämde vi oss för att åka hem och bara mysa och kolla på film.
-Snälla!!, sa jag och kollade bedjande på Justin för att föröska övertala honom till att vi skulle se Harry Potter filmerna.
Han stog där och tvekade och flätade in våra fingrar.
Jag kysste honom lite på halsen och nafsade honom lite.
-Okej då, sa han och jag gjorde ett glädje hopp innan jag kysste honom passionerat.
-Älskar dig, sa jag och log stort.
-Jag dig, sa han och drog bort en hår slinga från mitt ansikte och satte den bakom örat.
Vi tog fram alla åtta filmer och myste ner oss i soffan med Chanie brevid oss.
Efter varje film tog slut så var vi tvugna att gå ut och rasta Chanie fast det var bara ut och sen tillbaks in igen.
Efter 16 timmar var båda död trötta efter allt tv tittande och vi gick ut med chanie en sista gång.
Det hade börjat bli ljust ute och klockan var kanske 5-6 på morgonen.
När vi kom tillbaks upp så tog Justin kort på filmerna och la upp på Instagram med texten.



"Just waisted 16 hours of my life on this, but what don't you do for the people you love?"
-Aww!, sa jag och pussade honom på kinden.
Chanie hade redan somnat och vi gjorde oss irodning och somnade snabbt vi också.
***
På morgonen när jag vaknade var Justin redan uppe.
Han var iallafall inte i sängen.
Så jag gick upp och kollade art han var. I köket låg det en lapp där det stog
*Ute på en promenix med Chanie, snart hemma ! I morgon är det din tur ! Puss älskar dig sjusovare !/ din boyfriend*
Jag skrattade till och skakade på huvudet lite för min själv så gjorde jag iordning lite frukost och satte mig och kollade på TV, jag satte på 5an och där var det Ellen, som vanligt skrattade jag himla mycket hon är så himla rolig och cool !
-Och nu, en hemlig gäst som jag inte vet vilken det är. Men det får vi se nu ! Välkommen in främling. Alla skrattade och in kom.. Justin ? Skojade han med mig ? Han och Chanie. Omg vilken kille. Jag tog upp mobilen direkt och smsade honom *Vart den en lång promenad eller? Passa dig så hon inte skiter på scenen! Puss*

JUSTINS POV

Jag hade planerat att åka och besöka Ellen, för om inte Ariana sov nu så skulle hon absolut sitta och titta, hon är galen i Ellen, hon sitter säkert och skrattar med sig själv under tiden. När jag och Chane kom fram så vart vi attakerade av personal som jobbade där, alla ville såklart se våran lilla prinsessa. Sen när Ellen presenterade mig så presenterade hon mig nog på det roligaste sättet hon någon presenterat någon.
-Och nu, en hemlig gäst som jag inte vet vliken det är. Men det får vi se nu! Välkommen in främling.
Publiken skrattade och jublade. Sedan vart dom förvånade över att det var jag och Chanie. Jag gick fram och kramade om Ellen lite, jag satte mig ner i den röda fotöljen och satte ner Chanie i mitt knä.
-Nämen hej Justin ! Verkligen oväntat. Och vilken liten sötnos du har med dig då !
Precis när jag skulle svara Ellen så fick jag ett sms. Fan. Jag hade glömt att stänga av ljudet.
-Ta upp mobilen och kolla, men du måste läsa smset högt så att alla hör !
Jag ryckte på axlarna och drog upp mobilen. På skärmen stog det "Baby".
-Vad är det ? Vem är det ifrån ?
Frågade Ellen.
-Det är från Ariana. Skrattade jag fram.
-Läs ! Utbrast ellen
-Okej, *Vart den en lång promenad eller? Passa dig så hon inte skiter på scenen! Puss* Läste jag upp.
-Men vadå lång promenad ?
-Jag skrev en lapp till henne att jag skulle på lång promenad. För jag skulle överraska henne.
-Hur tror du att hon reagarade? Vad tror du hon gör nu ?
-Hon vart förvånad och började skratta. Och just nu sitter hon och gråter för att hon skrattar.
-Oj, inget jag "tror" att hon gör si och så.
-Nej, jag känner henne. Det gör hon jämt när hon tittar på Ellen. Okej, inte bli förvånad. Men hon skrattar alltid tills hon gråter. Hon är den här showens största fan ! Skrattade jag fram.
Ellen skrattade till svar. Vi pratade på lite.
-Oj, någon som börjar att bli lite trött ? Sa hon och nickade mot Chanie. Hon sov nästan.
-Ni ska få åka hem nu och träffa Ariana som nog fortfarande kommer att skratta då !
-Tack så mycket ! Sa jag.
-Tack själva för överraskningen! Hejdå, vi ses snart hoppas jag !
-Hejdå Ellen ! Det gör jag med !
Jag gav Ellen en sista kram och gick av scenen.
Jag sa hejdå till alla som jobbade där.  Och åkte hem.
När jag kom innanför dörren var det som jag väntat mig. Jag hörde skratt från köket. Men två skratt från köket.
Mamma ?
Jag släppte ner Chanie och hon sprang iväg sen tog jag av mig skorna och gick in i köket.
-Hej mamma, sa jag och kramade henne.
-Hej gubben, sa hon.
-Hej älskling, sa jag och kysste Ari.
Vi pratade ett tag tills mamma skulle åka hem och vi gick ut med Chanie.
-Vad gulligt det du gjorde på Ellen, sa hon och log.
-Allt för dig sweetie, sa jag och hon skrattade generat.
Vi gick i parken och det var några papz som tog kort lite längre bort men det var skönt att dom inte var närgångna.
Vi gick hand i hand och Chanie gick före oss i kopplet och nosade på blommor.
Solen lyste och efter som det inte snöar i LA så var det ingen snö.
Det var det tråkiga, när man kommer från Canada så är man van vid snö och att snön håller i sig till i April.
Det kom fram två tjejer och ville ha våra autografer och bild så dom fick det sen gick vi tillbaks hem igen.
När vi kom hem så drog jag bort bandaget jag hade på magen och kollade på min tatuering igen.


-Vi ska äta på resturang med crewet för dom kommer till LA idag, sa Justin och ställde sig bakom mig.
-När?
-Klockan fem, om tre timmar, så vi har mycket tid på oss.
-Det tar en timme för mig att göra mig iorning, sa jag och kollade på honom i spegeln.
-Två timmar hinner vi på, sa han och kysste mig på halsen.
-Haha, nej, förösk inte, sa jag och han kollade på mig.
-Jag har inte fått nått på två dagar en man har sina behov, sa han och jag började skratta.
Han lyfte upp mig och la mig ner på sängen sen stängde han dörren.
Vi kysstes först. Sedan blev kyssarna vildare och vildare hon drog av mig tröjan och drog med hennes naglar över min mage.
-Du gör mig galen kvinna.
- Det är något jag hör ofta, svarade hon.
Efter som hon inte hade någon tröja på sig så drog jag av henne BHn.
Sen helt plötsligt så var jag inne i henne.
Vi höll på ett tag tills båda kom sen duchade vi snabbt och började göra oss iordning.
Arianas POV



Jag tog på mig en vit kofta och ett par jeans och flätade håret lite slarvigt.
Justin tog på sig en vit t-shirt men en svart kofta över ett par beigea (stavning) byxor med sitt LV bälte och ett par lila svarta supras.



När vi var klara var vi lite sena och vi gav Chanie mat snabbt sen åkte vi till resturangen.
När vi kom fram så var det ganska många papz.
Jusitn öppnade dörren till mig och tog min hand.
-Ha mer häng, sa jag ironiskt åt honom och han log.
Vi vinkade åt papzen sen gick vi in och mötte upp dom andra.
-Där är ni ju!, sa Scooter och log.
Vi satte oss ner och alla beställde.
Jag tog en kycklingsallad medans Justin tog pasta bolongnese som vanligt.
Vi åt och små pratade lite.
-När ska ni tillbaka till Kanada då ? Frågade Pattie.
-Jag vet inte, efter att vi har kommit hem från Paris, svarade jag.
-Jaha, när skulle Ryan och Laura få åka hem ?
-Dom skulle få åka hem om tre dagar. Med privatflygplan. Svarade Justin snabbt.
-Ja för jag tror inte att dom åker något annat flygplan, sa jag.
__________________________________________________________________________________________________

Är på skriv lust!! :D
Det kommer bra uppdat. hela veckan för jag (Malin) blir hemma hela veckan, fast på fredag ska jag på läger, tror jag, om mitt ben blir bra tills dess, men anyways!

5 Kommentarer från olika IP för nästa!





     Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba :D


        2011-11-15 / 14:15:57


     Postat av: Anonym

GRYMT


        2011-11-15 / 20:45:43


     Postat av: Anonym

GRYMT


        2011-11-15 / 20:45:51


     Postat av: Anonym

as bra meer!! :D


        2011-11-15 / 20:57:31


     Postat av: Anonym

Grymtbra! :)


        2011-11-15 / 21:39:19


     Postat av: Cherry

Så sjuukt bra :D ♥♥


        2011-11-15 / 21:52:46


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: