People change, but love remains - Chapter 34

-Tänk att jag hittade min drömprins, min Romeo, till slut jag hon när vi låg helt utslagna i sängen och jag log mot henne.
-Du är min drömprinsessa,min Julia, sa jag och hon log.
Innan hon blundade och efter ett tag så blev hennes andetag tyngre och jag log för mig själv innan jag somnade med ett leende på läpparna.
_____________________________________________________________________________________

JUSTINS POV

Jag vaknade nästa morgon genom att höra ett krash från köket.
- JÄVLAR hörde jag hur Ariana skrek.
Jag sprang upp och ut i köket.
- Mår du bra ? frågade jag
-Ja, jag råkade tappa skålen bara.
-Men varför skulle du ta ner skålen för ?
-För att jag skulle ge dig frukost på säng eftersom att det är alla hjärtans dag ! Hon rodnade.
-Men hjärtat då, jag gick fram och kramade om henne sedan kysste jag henne.
-God morgon hjärtat. Sa jag.
-God morgon snygging.
Jag hjälpte henne att dammsuga upp allt glas. Sedan gjorde vi frukost tillsammans.
Det var riktigt mysigt
-Jag går och sätter på mig en tröja, sa jag.
-Nej ! gör inte det, hon rodnade och tittade ner.
Jag gjorde som hon sa och vi gick till vardagsrummet och satte på TV:n.
-Du, i eftermiddag ska vi bort, vi åker vid 5. Jag kör, sa jag.
-Okej, vart ska vi ? vad ska vi göra ?
-Suprise.
Jag gjorde detta ändast för att jag älskade när hon blev sur, hon hatar när jag ger henne överraskningar.
Min telefon ringde, jag sprang ut i hallen och svarade. Jag ville inte riskera att hon hörde.
ARIANAS POV

Jag smög upp tidigt och skulle fixa frukost åt Justin nu på alla hjärtans dag. Ikväll skulle jag även ge honom en låt som jag skrivit på ett tag med Usher i smyg åt Justin. Undra om han hade glömt alla hjärtans dag ? Undra om han har någon överraskning?  jaja, igår medans han var och jobbade så var jag och köpte hans favorit flingor som han skulle få på sin frukost på säng, de var några choklad flingor. sockermonster som han är så förstår jag.
Jag ställde mig på tå och skulle ta ner hans favorit skål. När den krashade i golvet.
-JÄVLAR ! skrek jag, fan också. Hoppas inte att Justin vaknar nu. 10 sekunder senare kommer sexbomben springandes med morgonfrilla och kallingar.
-Mår du bra ? frågade han oroligt.
-Ja,jag råkade tappa skålen bara.
-Men varför skulle du ta ner skålen för ?
-För att jag skulle ge dig frukost på sängen eftersom att det är alla hjärtans dag ! jag tror jag rodnade.
-Men hjärtat då , Justin kom fram och kramade mig sedan kysste han mig passionerat.
Han hjälpte mig att dammsuga upp glaset och så hjälptes vi åt med frukosten.
Det var riktigt kul faktiskt.
-Jag går och sätter på mig en tröja sa Justin och började att gå.
-NEJ ! gör inte det, snälla? Sa jag och tittade ner på mina tår.
Han gjorde som jag sa och vi gick och satte oss framför TV:n .
-Du, i efter middag ska vi bort. vi åker vid 17 och jag kör , sa Justin.
- Okej, vart ska vi ? Vad ska vi göra ?
-Suprise sa han och fånlog.
Jag hatade när han gjorde så mot mig. Jag hatade Justins överraskningar, okej dom var bäst. Men ändå.
Efter ett tag ringde Justins mobil. Han gick ända bort i hallen ?
Så jag passade på att träna lite på låten.
Lying here with you so close to me
its hard to fight these feelings
When it feels so hard to breath

Mer än så hann jag inte.
-Oj, snabbt samtal, sa jag när Justin kom tillbaka !
-Japp, är man snabb så är man, sa han och blinkade med ögat.
-Pfft..
När klockan var halv fyra så åkte Justin iväg och jag började göra mig iordning.
Först duschade jag snabbt och sen började jag tänka ut vad jag skulle ha på mig.
Justin sa att jag inte behövde vara för uppklädd.
Jag sminkade min lite lätt och lockade håret lite sen tog jag på mig jeans, en vit siden shorta och ett par svarta pumps.

(Tänk er ljusare hår!)

När jag var klar så var klockan tio i fem och jag förundrades över att jag ahde tagit så lång tid på mig.
Jag gick ner till parkeringen och Justin stog redan där.
När han såg att jag kom så hoppade han ur bilen och öppnade min dörr.
-Du ser underbar ut, sa han och kysste mig snabbt innan han sprang över till andra sidan och satte sig i bilen och sen började vi köra.
-Justin vid ska vi göra vid Staples?, frågade jag när vi parkerade utanför.
Hon tog min hand och log ett lurigt leende mot mig.
Vi gick in bakvägen och han ställde sig bakom mig.
-Blunda, viskade han och jag gav honom en sur blick.
-Bara för att jag älskar dig, sa jag och blundade och han satte händerna för mina ögon.
Hon öppnade några dörrar sen stannade vi.
-Okej, du får absolut inte kolla förnst jag säger det.
Jag nickade lite och han gick iväg.
Något smällde till några gånger.
-Okej, nu kan du kolla, sa Justin, jag öppnade ögonen och såg han stå där framför en filt och det var massa ljus runt om.


Han log lite och jag kände mig knäsvag och fjärilarna i magen blev galna.
Jag gick fram till honom och kramade honom.
-Du är galen, Staples?, sa jag och skakade på huvudet.
-Du är vard det, sa han och jag log.
-Älskar dig, sa jag och han log överlyckligt.
-Älskar dig också shawty, men ska vi sätta oss och äta nu?
Vi började äta på spagethin och köttfärsåsen först vi åt från samma tallrik.
När vi ätit klar så la vi oss ner på filten och bara kollade upp i taket.
Något blinkade till och en film började spelas.
Jag kollade chockat mot Justin som log mot mig.
Filmen var Titanic och jag låg på Justins arm och han log nära mig.
Det var fantastikt, känslan i magen bara av Justins närvaro.
Vi hade snart tittat klart på filmen och jag gråter alltid lika mycket i slutet på den filmen. Justin hörde att jag snyftade och han såg när jag torkade bort tårarna från min kind.
-Gråter du shawty ? sa han lite omsorgsfullt.
-Nej, jag fick något i ögat bara. Sa jag.
han skrattade för sig själv.
-Det här är den bästa kvällen på länge sa jag och snyftade.
-Vänta bara till höjdpungten.
-What ? Är det inte slut på överraskningar?
Han log.
När filmen var slut satte vi oss upp.
Jag tog tag i Justins hand och började.
-Jag älskar dig på tok för mycket för att inte ge dig något idag.
jag satte igång att sjunga.Justin satt där och log. Jag tror faktiskt att han började gråta.
När jag sjöng sista ordet ställde han sig upp och kom fram till mig.
-Det här blir första plats på världens bästa alla hjärtans dag, sa han och log.
Jag torkade bort en av hans tårar och log.
Justin tog med mig ut ur rummet.
-Kom, sa han.
Jag följde efter. När vi kom ut ur själva rummet så ser jag världens sötaste liten hund.
-Oh my god Justin du måste skoja ?
-Allt för dig shawty , sa han och log.
jag sprang fram och tog upp hunden.
-Är det verkligen våran nu ?
-Det är din nu, sa han log.
-Nej, jag vill att det är våran, sa jag och log.
Jag log och tog upp hunden och sprang fram till Justin och kysste han. Just nu var jag lyckligast i hela världen.
Världens bästa pojkvän och världens sötaste hund.
-Vad heter den ?
-Du bestämmer vad hon heter.
-Chanie, får hon heta, sa jag och log mot henne.
-Varför Just Chanie ?
-För att när jag var mindre ville jag ha en hund. Och om det skulle vara en tjej skulle den hete Chanie.
-Gulligt namn, låter nästan som Shine.
Jag log och kysste Justin ännu en gång. Vi myste lite med Chanie och så sedan begav vi oss hemmåt.
Jag ringde Laura och berättade om den fantastiska dagen. Till sist berättade jag om Chanie.
-Och det bästa till sist sa jag
-Vadå ?? sa Laura spänt.
-Jag har fått en hund av Justin.
-Va? Du skojar med mig ?
-Nej, det är en golden. Hon är jätte söt. Jag kan skicka en bild efter att vi har pratat ? Hon sover i Justins famn nu. Det är som våran egna dotter.
-Vad heter hon ? Vänta, låt mig gissa-Chanie ?
-Ha ha, du känner allt mig , sa jag och log.
-Men du, jag måste dra nu. Jag ska hem till Ryan, dina föreldrar ska bort så jag skulle få sova hon honom.
-Åh vad gulligt av honom. Hälsa att jag saknar honom !
-Det ska jag pusshej- glöm inte att skicka en bild nu !
-Nej jag gör det direkt. Puss älskar dig !
-Älskar dig också.
Sedan la vi på jag gick och letade reda på Justin och Chanie.
Dom satt och myste och tittade på tv.
-Vad söta ni är mina älsklingar sa jag och tittade på dom.
-Hon är som om hon våre våran egna dotter , sa Justin.
-Jag skulle ta en bild på henne och skicka till Laura.
-Den här gången pratade ni bara en och en halv timme.
-Hon skulle hem till Ryan nu. Plus att hon är faktiskt min bästa vän som bor flera mil ifrån mig !!
Han kollade på mig och log bara.
Jag tog upp min mobil och tog en bild.
Nyss vaknat. Puss- SKICKA

Det tog inte lång tid innan jag fick ett svar
nämen du skojar gud så söt ! Vi får komma och hälsa på lilla familjen snart då. Puss

Jag gillade att hon sa familjen till oss. För det var just det vi var. Den lilla familjen.
Vi gick och la oss med Chanie som låg i fotändan.
*
Morgonen efter låg hon tett intill Justin medans Justin sov. Dom var så söta. Jag låg och tittade på dom flera minuter utan att tröttna. Mina favoriter.
-God morgon älskling , sa jag och kysste Justin mjukt på kinden.
-God morgon shawty, sa han och kysste mig ömt på läpparna.
Efter ett tag vaknade Chanie till.
-God morgon sötnos sa jag och pussade henne.
Hon ställde sig upp och viftade på svansen. Justin pussade henne också.
Hon gick ut i köket.
-Justin. Hon vill ha frukost, sa jag och log.
-Det vill jag också. Sa han och låtsades gråta.
-Jaja, bara för den här gången får ni vara bortskämmda då, men i morgon är det du som gör frukost !
Jag gick precis ut för att skulle göra iordning frukost först till Chanie sedan till mig och Justin när det precis plingade på dörren, jag sprang och öppnade och där stog.
______________________________________________________________________________________________
Vem tror ni det var som stog i dörren ? minst 5 kommenterar från olika IP nummer annars får ni vänta på 35. Jag ska ut i kväll vid sju och kommer hem inatt. Så imorn kommer förhoppnings vis 35 ut !:) /cajsa<3




     Postat av: Liiz:)

Vad gullig valp:) Vilket romantiskt kapitel:) Loove<3


        2011-11-04 / 17:29:11


     Postat av: C

sjuuukt gullig hundvalp!!

grymt bra som vanligt!! keep it up!


        2011-11-04 / 18:18:24


     Postat av: Emilija med J.

selena ?



nej jag venne, men grymtbra !


        2011-11-04 / 19:05:11 URL: http://eemilijaa.blogg.se/


     Postat av: Johanna

GRYMT BRA


        2011-11-04 / 19:20:39 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeer!! :D


        2011-11-04 / 19:23:55


     Postat av: cecilia

meeeeeer


        2011-11-04 / 20:00:50


     Postat av: Anonym

äääälskar novellen, den bästa jag läst på länge och tro mig jag har läst väääldigt många :D <3


        2011-11-04 / 21:02:45


     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-11-04 / 21:24:08


     Postat av: Emmy

Jätte bra mer!! <3


        2011-11-04 / 21:59:45


     Postat av: Anonym

as bra meeeer!! :D


        2011-11-04 / 22:32:52


     Postat av: elin

bra :)


        2011-11-04 / 22:56:06 URL: http://ealr.blogg.se/


     Postat av: Matilda

Kommentar! Bra del!!<3


        2011-11-05 / 00:25:01


     Postat av: Cherry

Sjuuukt bra :D ♥♥


        2011-11-05 / 17:26:32


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: