People change, but love remains - Chapter 32

Klockan närmade sig tjugo över ett på natten.
När vi kom hem så slängde hon sig i sängen och såg helt utmattad ut.
-Hur mycket sov du i natten som var?, frågade jag och kollade trött på mig.
-Inget, sa hon och gäspade.
Hon gick sen in på badrummet och kom ut sen och hon somnade så fort hennes huvud träffade kudden.
Jag låg en stund och kollade på henne.
Och jag kunde faktiskt se henne som mamma till vårat barn.
_________________________________________________________________________________________



Arianas POV!

'LA we got a suprise tonight, including this beautiful lady'

Men den texten la han upp bilden på Twitter och log mot mig.
-Ge dig, la du upp den? Jag är ju inte ens fin på bilden!, sa jag och han gav mig en mördar blick.
-Jo honey, du är ALLTID fin sa han och gick mot mig med mördar blick.
-Till och med när du sover och är utan smink, sa han
sedan började vi att skratta. Jag tog tag runt hans hals och pressade hans läppar mot mina.
han tröck up mig mot väggen och smekte migg på utsidan av mina lår.
han drog av mig tröjan och jag tog sakta av honom tröjan och drog med naglarna på sidan av magen.
-Du gör mig galen kvinna. Sa han mellan kyssarna.
Mina byxor åkte också av. tillslut förde han oss från väggen i vardagsrummet till hans säng.
där låg han under mig och jag knäppte upp hans knapp till byxorna och och drog dom sakta av honom.
Han försökte även knäppa upp min BH men det hade han inte lärt sig än så jag fick hjälpa honom på traven.
jag såg att han rådnade.
Men vi avslutade innan trosorna åkte av. Vi skulle faktiskt ha en konsert ikväll.
-Är du taggad inför ikväll ? Frågade han
- Mer nervös än taggad faktiskt. svarade jag.
-Du , jag har snackat med min stylist. Och hon har fixat kläder till dig. så sätt på dig mjukisbyxor och någon slapp tröja så kommer Kenny vilken sekund som helst.
Jag tog på mina vanliga sköna mjukisbyxor och en av Justins tröja för att visa att jag älskade honom.
-Snygg tröja, sa han när jag kom ut.
-Just därför jag tog den !
han flinade lite och skakade på huvudet för sig själv.
Justin fick ett sms
*gå ut. NU !*
Han skrattade för sig själv.
-Kom honey, Kenny väntar.
Vi gick ut och mycket riktigt så stog Kenny där.
-Tjena JB !
-Yoo. svarade Justin
-Hej Ariana, läget ?
-Jo det är bara fint.
Jag och Justin satte oss i baksätet.
Kenny körde oss till Arenan. det första jag gjorde var att prova ställa mig på scenen. Det var verkligen många platser. Jag kände nervositeten stiga till tusen.
-Stort va?, sa Scooter och ställde sig brevid mig.
Jag svalde och nickade stumt.
-Så, visa vad du går för sa han och gav mig en mick innan han hoppade av scenen och satte sig på en stol och kollade på mig.
Misuken sattes på och jag började sjunga.
It feels like we been out at sea
So back and forth that how it feels

Justin kom ut på andra versen och sjöng och när vi var klara så hörde jag ett högt jubel och aplåder.
Fast det bara var crewet där så kändes det som att hela arenan var full av beliebers.
-Du gjorde det, sa Justin och kramade om mig och log.
-Jag gjorde det, sa jag för mig själv.
-GRYMT bra hörni ! sa Usher.
-Jag ser fram emot att se fansens anisktsuttryck när inte Jessica Jarell kommer ut.
-Vi kör den en gång till sen har vi paus så att ni två kan få något i magen och bli stylade.
Jag satte igång en gång til
It feels like we been out at sea
So back and forth that how it feels

Justin kom in och sjöng andra versen och det vart hur bra som helst ! Nu kände jag mig även peppad.
Vi gick och åt lunch . Vi blev sminkade och fick fixat hår. Det tog en aning längre tid för mig än för Justin.
Så han kunde sitta vid sin mobil och kolla lite.
Tänk er tjejen med lite mer lockar , smink och blont hår
Justin hade sina vanliga scenkläder på sig.
När det var ungefär tjugo minuter kvar tills konserten skulle börja så var jag väldigt nervös.
Kvarten innan Började arenan fyllas med skrikande fans.
Justin kom fram och det vart mera högljudt. Jag har nog aldrig sett sådana fans förut.
han började med Never say never, U smile och sedan.. Overboard.
Musiken började. Och jag hörde skrik och gap dom vart helt crazy.
jag började igen
It feels like we been out at sea
So back and forth that how it feels
Gud så dom skrek jag klarade första versen och jag tyckte faktiskt att det var riktigt kul.
Justin kom ut och vi sjöng tillsammans. Det här var en av dom bästa stunderna i hela mitt liv
Det var en underbar känsla !!
-A big applause for Ariana Butler !! skrek Justin och fansen skrek och applåderade
-Älskar dig, sa jag lite svagt till Justin innan jag gick av scenen och Justin log.
Jag möttes upp av Scooter, Pattie och Usher
-Du var verkligen jätte duktigt gumman !! Sa Pattie glatt
- Ja, det såg verkligen ut som du var född för att stå på en scen. Sa Usher och klappade mig i ryggen.
-Tack hörrni ! Det var verkligen kul ! Och jag är glad att Justin frågade mig , och att jag sa ja !
-Det förvånar mig inte om jag får ett samtal i morgon och dom vill att du skriver på ett kontrakt.Sa Scooter glatt.
-Om Scooter fick ett sådant samtal, skulle du göra det då ? jag menar, du och Justin behöver inte vara i från varandra lika mycket ! sa Pattie och kramade om mig.
- Ja det skulle jag lätt göra ! Jag skulle inte ens tveka.
Justin körde några låtar till. Som sista låt körde han one less lonly girl.
Tjejen som kom in bakom scenen var verkligen glad. När hon såg mig stå där så sprang hon fram och kramade mig och sa.
-OMB ! i love you !
Jag log och klappade henne lite på ryggen.
-Du har redan fans innan din karriär ens börjat. Imponerande skratta Usher.
Tjejen drog ett djupt andetag och gick ut på scenen.
Jag följde med Pattie och Scooter och ställde mig så man såg scenen.
När konserten var slut så sprang jag tillbaka bakom scenen och ute från scenen hör man en röst
- I love you guys ! you make me smile! NEVER SAY NEVER !
sen öppnades dörrarna och Justin kom ut bakom scenen. Fansen var hysteriska !
Jag sprang mot honom och hoppade upp i hans famn. Han kysste mig.
- Du var mycket bättre än Jessica Jarell sa Han och jag kysste honom till svar.
Justin gick till sin louge och bytte om sedan åkte vi hem.
Jag och Justin tog oss en Dusch när vi kom hem sedan åt vi lite flingor och mjölk.
Helt plötsligt hade jag fått ett sms. Jag tog upp mobilen och tittade vem det var i från
-Scooter ? Sa jag för mig själv och Justin flög med ögonen till mobilen
-Scooter ? Sa han lika frågande.
Jag öppnade smset och läste.
-OMG ! Sa jag häptet.
Justin kollade menande på mig.
-Vad ?  sa han och kollade fundersamt på mig.
________________________________________________________________________________________________
Det vart ett kort litet kapitell idag. Men detta har jag och Malin hjälpts åt med !
Hon skrev lite i början så skrev jag resten !
Vad tror ni det stog i smset ? Kommentera vad ni tror ! jag börjar med Chapter 33 nu, jag hinner nog inte med att skriva klart det idag. Men förhoppnings vis gör malin det ! Jag ska till Sala på tjejmässa. Om det är någon av er som bor där så kanske vi syns ! kolla på min blogg vad jag har på mig idag! www.cajsalundin.devote.se




     Postat av: Sandra

GRYYMT KAPITEL! OCH GRYYYM UPPDATERING! <3


        2011-11-02 / 13:46:12


     Postat av: Cherry

Sjuuukt braa :D ♥♥

Älskar novellen :D ♥


        2011-11-02 / 21:18:00


     Postat av: Marielle

Svar; Tack att du gillar min novell. Det om något betyder sjukt mycket. Och jag läser din novell, så varför skulle jag inte kommentera? :P Jag tycker du gör ett strålande jobb.


        2011-11-02 / 22:17:41 URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/


     Postat av: Anonym

superduper!!!


        2011-11-02 / 23:14:59


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: