Love is in the air- Episode 41

Han log mot mig och jag tröck henne närmare mig.
-God natt Justin, sa hon och man hörde på rösten att hon log.
-God natt sweetheart, sa jag och kysste henne på halsen.
-Jag älskar dig, sa hon och jag började kyssa henne upp till öran sen viskade jag
-Jag älskar dig mer än ord kan säga, hon rös och jag kysste henne ner till halsen igen.
Sen la jag mig till rätta och somnade där bredvid världens bästa, finaste, snällaste, underbaraste tjej.
Som bara var min.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jennah's perspektiv (7 månader senare)
Idag ska My World Tour avslutas.
Vi har varit Europa och i Sydamerika.
Jag och Justin har kommit byggt upp allting efter det som hände och allt är helt bra nu.
-Jag har en överakning åt dig senare, viskade Justin i mitt öra.
Vi satt på flygplanet till Atlanta.
Jag fnittrade lite sen lutade jag mitt huvud mot hans axel och han la armen om mina axlar.
Efter ett tag så var vi framme i ATL och det kändes så skönt på ett sätt.
Jag skulle få fortsätta med hemundervisning för att pappa trodde att det skulle bli för mycket om jag skulle gå i vanlig skola.
För papparazzisarna jagar mig och Justin som galningar.
När vi klev ut från flygplanet så var det fullt men paps och fans
- Är ni tillsammans ?
- Har ni tagit erat förhållande till nästa steg ?
Det är det enda jag hör, medans jag gömmer mitt ansikte genom mina händer.
Har dom inga känslor, fattar dom inte att det är drygt för mig & Justin när dom springer efter oss hela tiden.
Vi har ju ett privatliv, vi också ååååååååååh jag blir så irriterad!
- Justin vi springer, jag orkar inte med!
- Visst gumman.
när jag precis skulle gå in till bilen så blir allt svart ...
Justin's Persektiv
-Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenah, skrek jag
- RING 112! Skriker jag medans jag känner hur tårarna rinner.

Vad är det som har hänt med Jennah ?
Och Varför ska dom ringa 112  ?
Ursäkta mig för en sååå kort men lovar att det kommer mer och bättre

Denna Episode Är Skriven Utav : Nancy & Malin



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-05-23 / 06:33:27 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: cajsa

MER MER MER !! :DDD

jag äääääälskar era noveller !! dom bästa ever ! sluta ALDRIG att skirva dom !!:DD<3


        2011-05-23 / 07:21:47 URL: http://luddehlundiin.blogg.se/


     Postat av: Linnea :)

omgomgomgomg !!! Jättee bra älskar denna novellen!!


        2011-05-23 / 17:31:52


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: