Love is in the air- Episode 39

Kyssen var den perfekt kyssen någon sin, den gick över till hångel och jag satte mina händer i Justin's hår.
Jag drog mig undan efter ett tag och log stort mot honom.
-Jag har saknat detta, viskade Justin i mitt höra och hela jag rös.
Om jag kunde pausa tiden så skulle jag göra det nu.
Nu var allt perfekt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter att vi suttit där i kanske en timme så var båda så trötta så vi bestämmde oss för att gå.
-Bor du på hotell? Frågade jag Justin coh han nickade.
-Man det behöver du inte göra! Nu går vi dit och hämtar dina grejer sen går vi hem till mig, sa jag och han log mot mig.
-Tack shawty, sa han och kramade min hand.
Jag fick fjärilar i magen och började le som ett fån han var tillbaks och han var bara min.
När han hade hämtat sina grejer och checkat ut från hotellet så gick vi äntligen hem till mig.
Efter som mamma hade börjat jobba igen så var hon inte hemma.
Jag gick in i Daniel's gamla rum och kollade om det fanns något kvar i garderob som Justin kunde ha på sig men jag hittade inget.
-Vad gör du? Frågade Justin och lutade sig mot väggen och kollade på mig.
-Jag hade tänkt att leta efter något du kunde sova i men jag hittar igen, sa jag.
-Men det gör inget, sa Justin och blinkade mot mig.
Jag skrattade lite sen gick jag fram till honom.
-Inte?, frågade jag.
-Du har väll inget imot det? Sa Justin och log retsamt.
-Men tänk om jag har det,sa jag och log lite.
-Synd för dig, sa han och la sina händer på min midja och tröck mig lite närmare honom.
Jag fnittrade lite och precis när han skulle kyssa mig så sprang jag ur ur rummet och in i mitt rum.
Jag skulle precis stänga och låsa dörren när Justin röck upp den och log elakt mot mig.
-Oh oh, sa jag och började backa.
Jag kollade bakåt och siktade in mig på att jag skulle backa så jag kom till handtaget på min walk in closet.
När jag slog i mot dörren så tog jag snabbt tag i handtaget och jag såg att Justin började gå lite snabbare så jag öppnade dörren lite det snabbaste jag kunde och gick in sen stängde jag den och sprang in i min garderob och satte mig i den.
Jag hörde hur Justin snabbt sprang efter mig med han tydligen inte se vart jag tog vägen för han gick och letade efter mig.
-Jennah?, ropade han.
Jag försökte att hålla mig förskratt.
Helt plöstligt vart det helt tyst och jag öppnade dörren lite för att se om han hade gått ut och efter som han inte hade tänt laman och dörren var stängd så var det fortfarande mörkt inne i den.
Jag gick ut ur gardaroben när jag var säker på att han hade gått ut.
Sen började jag skratta lite lågt.
Helt plöstligt så känner jag andetag i nacken och någon som viskar.
-Busted, jag skrek till och och vände mig snabbt om och ser Justin stå där och gap skratta.
-Det där var inte roligt, sa jag fortfarande vett skrämd.
Justin nickade och fortsatte skratta tills han såg mitt ansikts uttryck.
-Aww, Shawty! Du behöver inte vara rädd, sa han och kramade mig.
Han begravde sitt ansikte i mitt hår för att försöka dölja att han skrattade.
-Justin sluta skratta!, sa jag och då började han skratta mer.
Tillslut så skrattade vi båda.
Efter vårt lilla freak out så kollade vi kollade på klockan och såg att den var sju på morgonen?!
Inte konstigt att jag är så trött.
-När åker du tillbaks? Frågade jag och kollade på honom.
-Jag? Ska inte du med också? Frågade Justin och jag log mot honom.
-Visst, jag ajg och gäspade.
Sen tog jag min dator och slog på den väntade på att den skulle sättas på den skrev jag in löseordet och sen gick jag och hämtade min pjamas.
-Fixar du biljetter medans jag gör mig iordning?, Frågade jag Justin
-Visst shawty, sa Justin och satte sig vid datorn.
Jag gick in på toan och bytte om till pjamas sen borstade jag tänderna.
När jag kom ut så satt Justin fortfarande vid datorn fast han kollade på mina bilder.
-Justin, vad gör du?! Frågade jag och stängde ner datorn.
Han kollade på mig och sen log han stort.
-Jag kollade på alla heta bilder på dig, sa han och blinkade med ena ögat.
Jag började skratta och kollade på honom.
-Beställde du biljetter? Frågade jag och han nickade.
-Klockan 20.00 imorn, så om vi går och lägger oss nu så är vi nog upp till fem imorn eftermiddag,sa han och log lite.
Han gick in i badrummet och jag följde efter.
-Du kanske vill ha en tandborste? frågade jag och han log och nickade.
Jag gav honom en lila.
-Me like, sa han och log, jag skrattade lite sen gick jag ut ur badrummet och in i sovrummet.
Jag släckte alla lampor förutom en sen la jag min under det vara täcket och då märkte jag hur jäkla trött jag var.
Justin kom snabbt till baks och han hade bara kalsonger på sig.
Jag kom på mig själv med att stirra på hans magrutor.
Jag kollade upp på hans ansikte och han blinkade mot migg och skrattade lite.
Sen la han sig i sängen och la armarna runt midjan på mig.
-Jag har saknat det här, viskade Justin.
-God natt beautiful, fortsatte han och kysste mig på kinden.
-God natt Bieber, mummlade jag trött och han släckte lampan och jag sommnade inom en minut.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag tror men är inte säker på det men jag tror jag kommer skriva en till men då kanske den kommer ut senare eller imorn..OM VI LEVER!! :S
Kommentera nu så kanske inte jorden går under trotts allt :P

BIEBAH LÖÖÖVE!



     Postat av: Johanna

mer mer :d


        2011-05-22 / 00:23:06 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: