Love is in the air - Episode 9

Jag som ville åka i den andra bilen! Varför var Scooter tvungen att säga förslaget?!
När vi kom fram var dom andra redan framme och hade hittat en plats på stranden där det inte var så många som var.
Jag kollade bara på Jennah, hon var så fin...
Jag märkte att jag stirrade så jag kollade bort, ner i sanden
______________________________________________________________________________________

Jennah´s Persektiv

Vi la ut våra handdukar på sanden, jag tog av mig mina shorts och mitt linne som jag hade över bikinin. Jag och Carin satt och solade.
Efter vi hade solat nu i ungefär i en timme så hoppade vi i vattnet. Det var riktigt varmt så jag beslöt mig att gå ner på knäna och svalka av mig i vattnet.
Jag såg att Justin tittade på mig mera och mera. Carin hade mig sig sin badboll så vi passade lite med varanndra och pratade så vi skulle lära känna varanndra. Alla började gå mot oss.
-Vi kör volleyboll i vattnet. sa pattie som kom simmande
-Visst, sa jag och log.
Vi förberädde oss. Jag och Selena snacka lite grann när killarna snackade om hur vi skulle spela.
-Haha...vi kommer att vinna! skrek pattie och jag skrattade.
Vi körde och hade kul, det var liksom inte ett allvarligt spel.
Justin hade bollen, och sköt den sen kände jag hur något hårt nuddade mitt ansikte och jag ramlade ner i vattnet.
Jag såg att alla kom springade till mig. Scooter drog upp mig.
-Hur gick det Jennah? sa scooter och tittade oroligt på mig.
Jag svarade inte för jag hostade och hostade.
-Förlåt...förlåt. sa justin och gav mig en blöt kram, jag kramade tillbaks men det kändes som om han inte ville släppa så jag tog mig ur greppet.
-Det gör inget, sa jag och försökte le men det gjort lite ont
-Okej då ....nu åker vi hem sa scooter.
När vi kom hem så la jag mig i soffan för jag var fortfarande lite yr sen jag fick bollen i ansiktet.
Scooter kom in och frågade hur jag mådde, det syntes att han var väldigt orolig och jag blev glad att han brydde sig så mycket.
Han frågade om jag ville ha något att dricka och jag sa att jag ville ha vatten. När han gick och hämtade vattnet så kom Justin in.
Han satte sig vid mina fötter i soffan och kollade på mig.
-Vad? Sa jag
-Förlåt!! Sa Justin förtvivlat
-Det gör inget. Sa jag och log, det gjorde inte så ont längre men jag var fortfarande yr.
-Jag lovar jag gör vad som helst! Vad du än vill så gör jag det. Sa Justin
-Det är okey. Sa jag
Han kollade på mig ett tag som om jag menade det, sen sken han upp i ett stort léende.
Konstigt nog så pirrade det i magen, som om jag var kär eller något...men det kunde jag väll inte vara.
Scooter kom in med vattnet och Justin gick.
Några dagar senare (fortf. Jennah's perspktv.)

Imorn så skulle jag hem jag ville igentligen inte hem för jag trivdes jätte bra här.
Så jag hade bestämt mig för att jag ville stanna här, själv klart visste jag vad det innebär. Att jag får följa med på turnén och sånt, men ändå var det ganska coolt.
Jag gick ner för trappen och in i köket där Scooter, Carin, Pattie, ja alla som skulle med på turnén. Selena hade åkt hem till LA för att det var fortfarande konstig stämning, dom kanske hade gjort slut jag vet inte men Justin hade stött ganska mycket på mig, och det kändes som jag började gilla honom mer och mer.
Alla kollade på mig när jag kom in i köket, vissa kanske kollade lite för länge (Justin).
-Kan jag få prata med er två lite? Sa jag och pekade på Scooter och Carin.
Vi gick in i vardagsrummet och dom kollade på mig med en blick som var oro blandat med nyfikenhet.
Jag tog ett djupt andetag och sen började jag.
-Jag har haft det jätte bra här denna vecka och jag har verkligen kännt mig hemma, det har jag aldrig gjort hemma hos mamma för hon jobbar ju som arkitekt och är aldrig hemma, så därför undrade jag om jag kanske skulle få flytta hit...och jag vet att om jag gör det så måste jag följa med på turnén men det är okej, jag har tänkt över detta och jag gör hellre det än att vara hemma ensam hela tiden. Sa jag och sen kollade jag upp på dom efter som jag hade kollat ner på mina fötter när jag hade sagt det.
Dom såg överaskade ut, men efter ett tag så log dom stort båda två.
-Det är klart du får! Sa Scooter och kramande mig
-Självklart får du det! Sa Carin och kramade mig hon med.
-Men har du pratat med Mary-Anne (Min mamma) om detta? Frågade Scooter
-Nej jag hade tänkt att fråger er först. Sa jag
-Jaha, men gå upp och ring henne nu sen kommer du ner hit igen för det är snart mat. Sa Carin
-Ska dom också äta här? Frågade jag och syftade på alla som satt inne i köket
-Ja det ska dom, vi hade tänkt att vi skulle ha en sista middag allihop men nu kanske det inte blir så. Sa Carin
Jag nickade bara sen sprang jag upp till "mitt" rum och tog upp min Iphone 4.
Jag slog nummret och väntade på svar, Tuuut...Tuuut...Tuuut...
*Hallå det är Mary-Anne!*
*Hej mamma det är jag*
*Jennah! Vad roligt att du ringde*
*Aa, men jag ville prata med dig om en sak*
*ok, prata på*
*Jo det är så här att jag åker ju hem från Atlanta imorn och jag har tänkt och jag undrade ifall jag fick stanna här, för att du jobbar ju ändå så mycket och jag är ju jämt hos Daniel*
*Hmm...har du pratat med Scooter och Carin om detta?*
*Ja det har jag och dom sa att det går bra*
*Okej, jag litar på dig Jennah och ja du är ju ändå jämt ensam men om du lovar att komma hem ibland också*
*Jaaaa!!! Så klart jag lovar att komma hem! Men ska jag fortfarande hem imorn?*
Helt plöstligt hör jag en annan röst, fast untanför telefonen.
-Du behöver inte åka hem imorn, vi köper nya kläder och möbler och allt fast möbler är det inge bråttom med för turnén börjar om tre dagar. Sa Scooter som tydligen hade stått där och lyssnat på samtalet.
*Ja du hörde väll vad han sa*
*Ja, men vad kul då när ses vi sen då?*
*Jag kan komma om en månad*
*Då säger vi så då, du får ha det så bra! Daniel, Alex och Sarah hälsar!*
*Hälsa tillbaks!*
*Saknar dig, gumman*
*Mamma ge dig! Men jag saknar dig också!*
*Hejdå Jennah*
*Hejdå Mamma*

Jaha nu bodde man i Atlanta då...eller bor och bor, jag kommer ju inte vara här så ofta. Men jag hade en känsla av att detta var ett bra val, detta kommer att gå bra!
_______________________________________________________________________________________________
Förlåt för att ni fick vänta så länge men nu har ni 9:an...jag undrade om ni stör er på designen asso om det är svårt att läsa, för personligen så tycker jag det efter som texten är lila.
Men bomba men kommentarer nu så blir jag (Malin) och Elelta jätte glada!! :D

BIIEEBBAHH LÖÖÖVEE!!! <3



     Postat av: Anonym

ÄLSKAR DET, MEEEER :D<3


        2011-03-08 / 17:10:38


     Postat av: Mili Bieber

SKIIIT BRAAA1 :D<2


        2011-03-08 / 21:07:52


     Postat av: Fan av er sida!!!

Shiiiiiit jag döör det är ju fan bäst!!!!!!

När kommer nästa? :) <3


        2011-03-09 / 14:24:49


     Postat av: YEEAH HOOT BIIEBER

NÄR KOMMER NÄSTA? DEN ÄR FÖR BRA FÖR ATT VÄNTA!!


        2011-03-09 / 19:27:25


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: