Selena Gomez påverkar Justin Bieber ?

många säger att Selena Gomez påverkar Justin Bieber?
jag vet faktiskt inte ... har inte sett någonting som säger att det är någon skillnad
så jag vet inte liksom .. och varför just selena ?
vad tycker ni, har justin påverkats av selena. och om jag hur då' ?
kanske kort men vet inte vad jag ska skriva mer
Många säger att Selena Gomez påverkar Justin Bieber?
Jag vet faktiskt inte ... har inte sett någonting som säger att det är någon skillnad
så jag vet inte liksom .. och varför just selena ?

Vad tycker ni, har justin påverkats av selena. och om ja hur då?
Några bilder på dom två

Uppdate: Jag (Malin) tycker att dom ser lyckliga ut tillsammans och det är ju det som är huvudsaken! Cause whenever Bieber smile, We smile!
alltså själv tycker jag att om man är en riktig belieber så är det bara att acceptera
att Justin och Selena är tillsammans, hon gör ju honom lycklig antar jag.

Denna kan jag garantera att den inte är redigerad

Vad tycker ni om detta ?
______________________________________________________________________________________________
Vi ska börja med Bieber Nyheter också! Idag fick vi en ny som ska hjälpa till på bloggen som heter Nancy www.nancyyasmine.blogg.se (Hennes Blogg) Hon har skrivit denna nyhet :D
Ge henne ett välkommen! :D



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: