Love is in the air - Episode 14

Hans ögon började lysa av lycka och han log stort imot mig.
-Vad bra. Sa han.
Sen kände jag hans varma läppar mot mina.
_____________________________________________________________________________________

Vi kollade på solnedgången och gick och pratade i säkert flera timmar.
Allting var så perfekt och kyssen/kyssarna var dom bästa någonsin, hans läppar var som gjorda för mina läppar.
Helt plöstligt vänder han sig mot mig och kollar på mig allvarligt.
-Jennah...Sa han och jag väntade på att han skulle forsätta, han var ovanligt nervös.
-Vill du bli min shawty? Frågade Justin och hans ögon var fulla med hopp.
Justin's Perpektiv
Jag väntade spänt på svar, om hon skulle säga nej så vet jag inte var jag gör.
Hon kollade på mig med sina glittriga ögon sen lutede hon sej framåt och kysste mig passionerat.
Det var det bästa kyssen någonsin. När kyssen slutade kollade hon på mig med ett leende som gjorde mig knäsvag och sa
-Var det ett tillräckligt svar på din fråga?
-Nej du måste försöka lite mer. Sa jag flirtigt och log lite.
Hon fnittrade sen kysste hon mig igen. Kyssen slutade allför snabbt och hon kollade på mig allvarligt.
-Vad kommer Scooter säga om detta? Sa hon oroligt.
-Jag pratade med honom, han sa att han kan inte hindra kärlek. Sa jag och log
-Justin!! Du är bäst!! Sa hon och slängde sig på mig och kysste mig flera gånger.
-Jag vet! Sa jag Stolt och hon började skratta lite.
-Vi kanske borde åka tillbaka, klockan börjar bli ganska mycket.
-Visst, sa hon tog i min hand och vi började gå.
Jennah's Perspektiv
Allting kändes så bra just nu men jag hade några frågor att ställa till Justin.
-Justin, hur kommer Selena att reagera när hon får reda på det här? Frågade jag
-Jag bryr mig inte, hon har inte hört av sig sen jag berättade för henne att jag gillade dig. Sa han och kollade på mig.
-Men gillar du inte henne längre eller? Sa jag
-Nej...på sistonde hade hon varit väldigt konstig och väldigt sur så jag tappade liksom känslorna. Sa han sen la han till
-Men när jag träffade dig var det liksom...kärlek vid första ögonkastet, dina ögon, ditt leende, allt du är så snäll och söt när du rodnar. Sa han och jag kände att mina ögon blev blöta av tårar. Ingen hade någonsin sagt något sånt till mig förut.
-Tack Justin, sa jag och kramde om honom.
När vi kom fram till hans bil, efter som han hade åkt med sin egna bil hit så satte vi oss och började köra mot hotellet.
Jag satte på radion och Pray gick på.
-Nej stäng av, jag gillar inte att höra mig själv på radion, sa Justin och jag stängde av radion igen.
-Varför? frågade jag
-Jag vet inte jag gillar det inte bara, sa han och jag skrattade.
-Du har gulligt skratt, sa Justin och jag rodnade.
Jag hörde att han skrattade lite och jag lipade åt honom då började han skratta ännu mer.
-Nej men seröst, vilket nummer var det du smsade ifrån? Frågade jag
-Jag skaffade ett nytt nummmer, sa han och kollade på mig snabbt med ett leende.
-Och hur många gånger tänker du andvända de nummret? Frågade jag
-Ehh...Sa han och jag började skratta lite tyst.
Jag kännde mig lite trött och jag kollade hur mycket klockan var och den var halv elva...oj.
-Justin klockan är halv elva, sa jag förvånat.
-När man är med dig så går tiden jämt fort. Sa han och kollade på mig lite snabbt igen.
När vi kom till hotellets fram sida så var den full med paparazzis och fans så vi parkerade på baksidan och gick in bakvägen.
-Justin tänk om det var paparzzis på stranden, sa jag och kollade allvarligt på honom, hans ansiktsuttryck ändrades snabbt och han kollade ner i golvet medans vi gick.
-Faan, mummlade Justin, sen stannade han och tog mina händer.
-Om det är så, så kommer inte jag släppa din ur sikte för mina fans kan var alite galna ibland, paparazzisarna också för den delen. Sa han allvarligt och vi gick in i hissen, där tog han mina händer igen och kollade mig rakt i ögonen och lutade lutade sig frammåt. Precis när han skulle kyssa mig så stannade hissen och Justin suckade.
Vi gick ut ur hissen och in på vårat rum.
-Du sover inte i soffan inatt va? Sa Justin flirtigt.
-Jo det gör jag, as jag och hans ögon blev lite besvikna, jag började gap skratta åt hans ansiktsuttryck och sen gick jag pram till honom och la mina armar runt hans hals, han satte sina händer på min midja.
-Jag skojade bara, sa jag och kysste honom, han besvarade kyssen och den gick över till hångel.
Efter ett tag avslutade jag "kyssen" och kollade på honom, sen gick jag in i badrummet och borstade tänderna och bytte om till hotpants och linne.
När jag kom ut ur badrummet så stog Justin bakom dörren och skrämde mig, han hade redan bytt om han hade ingen tröja på sig bara basketshorts och han hade magrutor.
Han såg nog att jag sirrade för han tog sig på magen och sa
-Ser du något du gillar?
Jag kollade genast bort och rodnade, sen gick jag in i sovrummet, jag hörde hur Justin gick bakom mig och han mummlade
-Nice ass, jag tror det inte var meningen att jag skulle höra det men det gjorde jag så jag vände mig om och sa
-Ser du något du gillar?
Han log
-Japp, värsta utsikten ju, sa han och skrattade.
Jag skakade på huvudet och la mig i sängen och Justin gick in på toa.
Jag höll precis på och somna när jag kände två armar slingra sig runt min midja och jag hoppade till.
-Förlåt shawty, sa Justin och kysste mig i nacken, sen började han sjunga lågt på one less lonely girl
Sen somnade jag med världens bästa kille brevid mig
_______________________________________________________________________________________________
Aww...Detta är för gulligt va?
Tack för alla underbara kommentarer!! vi älskar er!! :D
Forsätt kommentera!

BIIEEEBAAH LÖÖÖVE



     Postat av: Madde

Meeer!


        2011-03-13 / 21:31:22 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


     Postat av: Anonym

As bra!!!:d

Fast känns inte riktigt som Justin bara lämnar selens o tar en annan lite taskigt för att vara honom?


        2011-03-17 / 17:16:30


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: