Love is in the air - Episode 12

Vi fastnade i varandras ögon och vi liksom inte kunde slita bort blicken.till slut så vände jag mig om.-Hahah sa Justin och klappade mig på ryggen. Efter några timmar så somnade jag. Mitt huvude gled skata ner till Justin´s axel och Justin........
________________________________________________________________________________________________
Kramada försiktigt om mig och viskade i mitt öra
-Sweet dreams shawty.
Sen började han sjunga lågt på en låt, jag hörde inte va det va för låt för jag somnade.
När jag vaknade lite senare så låg Justin med huvudet på mitt huvud, han kramade fortfarand om mig och jag kände mig faktiskt trygg.
Jag försökt ta mig ur hans grepp men lyckades inte så bra för att han höll mig bara hårdare.
Jag kollade på honom och jag såg att han log men hade fortfarande ögonen stängda.
-Justin? Sa jag
-Mmh. Sa han och öppnade ögonen lite men kramade fortfarande om mig, jag tyckte om det men ändå kändes det fel för han hade ju precis gjort slut med Selena...om dom nu hade gjort slut.
Han kollade på mig och såg säkert osäkerheten i mina ögon så han tog bort sina armar runt om mig och suckade.
Jag bestämde mig för att fråga om han och Selena.
-Hur är et med dig och Selena igentligen? Frågade jag tyst även fast alla fortfarande sov.
Hans ansiktsuttryck blev allvarligt och han sa
-Nej vi är inte tillsammans längre, jag gillar en annan. Sa han fast det sista mummlade han fram.
-Men vad synd! Sa jag och kände mig nästan lite glad, jag visste att det var elakt men jag han typ börjat gilla Justin...tror jag.
-Men vem gillar du då? Frågade jag nyfiket.
-Är det så svårt att lista ut? Mummlade Justin
Jag visste inte vem han menade, eller vänta menade han mig?!
Hela resan satt jag och tänkte på det.
I London
Solen lyste och det var jätte fint i London.
Vi klev av flygplanet och utan för va det galet! Fans stog och skrek på Justin och vissa grät.
Poliser stog överallt och det stog massor med paparazzi och tog kort.
Jag ställde mig brevid Carin och kollade på henne med oroliga ögon.
Hon log ett lugnande leende mot mig sen började vi gå till bilen vi skulle åka i.
Vi satte oss i bilen och fick vänta en evighet kändes det som på Justin.
När vi äntligen kom till hotellet så var det lika galet där.
Vi skulle dela upp rummen och jag vart med ingen mindre än Justin...great tänkte jag, visst var jag glad men fortfarande osäker. Justin log som ett fån och kollade på mig.
Vi gick upp på vårat rum och när jag kom in där va det inte så lyxigt som jag hade trott att det skulle vara, men det va bra för jag ville inte att det skulle vara för lyxigt.
-Jag sover på soffan. Mummlade jag och gick in i vardagsrummet och satte mig i soffan
Justin's Perspektiv
När hon gick i väg mot soffan stog jag kvar. Gillade hon inte mig, för jag gillade henne, väldigt mycket.
Jag måste göra något så att hon förstår att jag gillar henne, men vad?
............ JAAA!! Nu kom jag på det! Tänkte jag och gick ut igen...
Jag hoppas hon gillar det.
Jag hoppas hon blir min.
______________________________________________________________________________________________
Vad har Justin hittat på nu då? :P
Imorgon hinner inte jag (Malin) skriva något för jag måste plugga till fysik provet på Måndag, men jag hoppas Elelta skriver!

Kommentera!! Jag vet att det är många som är inne på våran blogg, så kommentera medans du är inne på den!!

BIEEBBAHH LÖÖÖVEE!! :D <3



     Postat av: ciaRA

åååååååå spännade ! meeer


        2011-03-12 / 19:18:10 URL: http://meanyoume?.blogg.com


     Postat av: Anonym

Lite mkt att dom först sitter med varandra i bilden sen på flyget o nu har samma hotell rum? Tror inte direkt de skulle hänt i verkligheten


        2011-03-17 / 17:02:08


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: