Love is in the air - Episode 7

I samma stund så hör jag någon kommer in i köket, vi avbryter kyssen som va alldeles för kort och kollar på den som kom in det var Jennah och log mot oss och sa
-Vilket gulligt par ni är! Sa hon glatt.
-Tack! sa jag och log mot henne.
Justin öppnade munnen som om han skulle säga något och sen sa han det...
___________________________________________________________________________________
-Vi är inte ett par. Sa han med tveksamhet i rösten.

Justins perspektiv
Jag vet inte varför jag sa det, min hjärna sa tack men mitt hjärta sa nej.
Selena kollade på mig ledset
-Vaa?! Sa hon
Jag svarade inte utan bara kollade ner i bordet.
-Jag ska nog gå. Sa Jennah och gick fort därifrån.
Det var tyst ett långt tag tills Selena suckade och sa
-Förklaring. Sa hon med ledsen/arg röst
-Det finns inget att förklara. Mummlade jag fram.
-Vadå inget att förklara?! Du har massor att förklara! Vadå nej vi är inte ett par?! Sa hon med argare röst
-Men vadå, ända sens vi träffades har du bara tjatat på mig att jag ska göra det och det, att när jag är med dig så ska jag bara strunta i mina fans! Mina fans tycker att jag har förändrats och det är ditt fel! Sa jag med lika arg röst, för det var ju sant. När jag träffade Selena så ville hon bara att jag skulle bry mig om henne.
-Det är Jennah va? Sa hon efter en stunds tystnad
-Va? Sa jag förvirrat
-Du gillar henne va, det är därför du sa nej förut. Sa hon.
-Nej...Han jag bara säga innan hon började prata igen.
-Du ska alltid kolla på andra tjejer även fast du är med mig, jävla player! Sa hon med högre röst.
Sen sprang hon ut ur köket.
Jennah's Perspektiv
Jag gick och letade efter dom andra och jag hittade dom sitta och prata turnen och roliga minnen. Fast Justin och Selena var inte där, dom satt väll fortfarande i köket. Hoppas dom reder ut allt bara. Jag kände mig trött så jag sa till dom andra att jag jag går och lägger mig.
Scooter kom fram och kramade mig. Han var verkligen snäll, jag kände på mig att denna vecka skulle bli bra.
Jag satt i sängen och läste Om jag kunde drömma, när dörren plöstligt uppnades och in kommer Selena, hon ser ledsen ut.
Hon satte sig på sängen och sa
-Har Justin typ försökt att flirta med dig? Frågade hon med ledsen röst.
Jag berättade om vad han hade sagt och kollade på henne, det såg ut som om hon skulle börja gråta när som helst. Jag kramade om henne och hon berättade för mig om vad han hade sagt.
Sen började hon gråta, jag sa att det kommer bli bättre, att Justin kanske bara sa så för att han var trött eller något. Fast jag visste själv att det inte var så, han verkar ju gilla mig. Men jag gillar inte honom, eller?!
______________________________________________________________________________________________
Där fick ni ett inlägg tidigt på morgonen :P Det verkar som om Jelena håller på att få ett slut (i berättelsen alltså) undrar hur det kommer gå...hehe, det är det vara jag och Elelta som vet :D

Tycker ni att Justin har förändrats (i verkligeheten alltså)? Tycker ni att det är Selenas fel att han har förändrats?

Kommentera!!! :D

BIIEBAAAH LÖÖÖVE!! :D <3



     Postat av: Anonym

Nej det tycker inte jag


        2011-03-02 / 08:35:00


     Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!


        2011-03-02 / 10:56:52


     Postat av: Anonym

Ja det har han otroligt mycket, saknar den gamla justin..



Meeeeeeer :d


        2011-03-02 / 19:55:22


     Postat av: Madde

Jag vill ha MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!


        2011-03-03 / 12:50:19


     Postat av: Anonym

Asså de är bra idéer o så men ni ville ju att man skulle ge er tips till hur novellen skulle bli bättre,asså jag tycker de går för fort fram, o ni kan ju skriva lite mer invecklat eller va de heter haha, asså mer detaljer o så, de är lite töntigt men de är bra idéer de är mest hur ni skriver de:)


        2011-03-17 / 16:27:36


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: