Love is in the air - Episode 6

Igentligen var jag inte ledsen över det utan att jag inte visste vad jag skulle göra. Första gången jag såg Jennah så kände jag lyckan sprida sig i kroppen och det pirrar i magen varje gång hon ler, men Selena gör mig också lycklig men inte på samma sett, ibland har jag fått en känsla av att hon bara vill få mig i sängen eller något.
Jag visste inte vad som va rätt eller vad som va fel.
____________________________________________________________________________________
Selenas perspektiv
Jag hade varit så inne i filmen så att jag inte märkt att Justin gått, när jag kollade runt så såg jag att Jennah inte heller var här inne.
Jag fick en konstig känsla i magen, jag hade ju sett jur Justin kollade på henne och bet sig i läppen.
Fast Jennah var ju typ en av spegling utav hur han hade beskrivit tjejer i intervjuer förut.
Blåa ögon, mörkt långt hår och inte för smal.
Men Jennah hade ju inte visat något intresse tillbaka och det gjorde mig lite gladare, fast jag var fortfarande besviken på Justin.
Jag måste prata med honom. Tänkte jag.
Jag gick och letade efter honom och han satt i köket helt själv, han såg lite ledsen ut så jag satte mig på stolen mitt imot och tog hans händer.
-Vad är det? Frågade jag
-Inget, har lite mycket att tänka på, du vet turnen och det. Sa han och det syntes att han inte pratade sanning.
-Men nu ska du inte tänka på det. sa jag och närmade mig honom och blundade.
Jag visste att han skulle göra samma sak men det tog tid så jag öppnade ögonen och såg att Justin knappt hade rört sitt huvud, som om han tvekade.
Jag tog tag i hans huvud och tröck det närmare mig.
Tillslut så kände jag hans läppar mot mina.
I samma stund så hör jag någon kommer in i köket, vi avbryter kyssen som va alldeles för kort och kollar på den som kom in det var Jennah och log mot oss och sa
-Vilket gulligt par ni är! Sa hon glatt.
-Tack! sa jag och log mot henne.
Justin öppnade munnen som om han skulle säga något och sen sa han det...
_____________________________________________________________________________________________
Inte så jätte långt men jag (Malin) är verkligen jätte trött och behöver min sömn för imorn så ska jag upp tidigt, men jag och Elelta har lite idéer och så men mer kommer imorn! :D

BIIEBAAH LÖÖÖVE!! <3



     Postat av: Madde

Fett bra ni e :)


        2011-03-01 / 19:20:14


     Postat av: Anonym

meeeeeer :D


        2011-03-01 / 20:42:38


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: