Love is in the air- Episode 21

Jag började springa åt deras håll motsatta hållet från ljuset, helt plöstligt försvinner Mamma och alla andra, jag står ensam kvar.
Men sen försvinner jag från stranden och sen blev allt svar, det enda jag hörde var ett pipade ljud och något som lät som snyftningar.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin's Perspektiv
Efter hennes operation gick jag in på hennes rum och satte mig på stolen brevid sägen.
Jag började gråta när jag såg henne ligga där med slangar i hela ansiktet.
Jag tog hennes krit vita hand försiktigt
-Jennah, jag vet att du kanske inte hör mig men jag vill bara säga att du betyder så himla mycket för mig, när jag träffade dig så förändrades allt mamma har sagt att jag är mycket gladare och piggare om du inte klarar dig så kommer jag aldrig bli den som jag var, jag ska se till att något sånt här aldrig händer dig mer. Fick jag fram mellan snyftningarna, jag hoppades på att hon skulle slå upp ögonen och bara vakna. Jag satt där ett långt tag och bara hoppades men inget hände.
Precis när jag skulle släppa hennes hand så känner jag att hon klämmer svagt i min hand
-Jennah?! Frågade jag och kollade på henne.
Jag såg ett svagt leende på hennes läppar och hon öppnade ögonen lite.
-Jennah!! Sa jag glatt och visste inte vad jag skulle göra, för jag visste inte vart hon hade ont någonstans.
-Jag hämtar en läkare jag är snart tillbaks, sa jag och gick snabbt ut, utan för satt mamma, Scooter, Carin och Jennah's mamma.
Dom kollade snabbt upp på mig
-Vad är det? Varför ler du som ett fån? Sa han och hans ögon lyste med hopp.
-Hon är vaken!! Skrek jag och hoppade upp och ner som ett litet barn.
Alla började le och Scooter skrattade lite åt mitt beténde.
Det kom en doktor åt vårat håll
-Jag hörde att hon hade vaknat, sa han och skrattade lite.
Jag hörde hur dom andra skrattade lite lågt också.
Jag nickade
-Då ska vi se hur hon mår då, sa han och gick in på rummet och alla vi andra följde med.
När vi kom in i rummet så var hon inte lika blek längre och hon log lite när vi kom in.
Doktorn undersökte henne sen sa han
-Hon hade änglavakt, somsagt så hade ju hon en stor blödning men den har blivit bättre verkar det som, hon klarade sig i sista sekunden, men hon fick också tre brutna revben så hon måste ta det lungt i ca. tre veckor, sa doktorn sen gav han Jennah ett glas vatten och gick ut ur rummet.
Hon lyfte försiktigt sin hand och tog glaset och drack långsamt ur glaset, det syntes på henne att det gjorde ont när hon drack.
När hon hade druckit upp vattnet kollade hon på mig och log stort sen kollade hon på alla andra, när hon såg sin mamma så sa hon
-Mamma, med svag röst
Hennes mamma log och satte sig på stolen brevid hennes säng
-Hej gumman, sa hon
Dom var verkligen lika märkte jag.
När dom hade pratat ett tag om vad som hade hänt på senate tiden så kollade hon på mig och log.
-Kom sa hon och pekade på en stol som stog på andra sidan av sängen.
Jag satte mig ner på stolen och tog hennes hand och hon klämde det lite hårdare den här gången.
Jennah kollade på mig med ett berkymrat ansiktsuttryck sen lyfte hon sin hand och torkade bort en tår på min kind, då märkte jag att jag grät, men jag var inte ledsen utan jag var lycklig.
Jag var lycklig för att hon levde, jag var lycklig för att jag hade henne.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hon överlevde!! :D

Kommentera nu då!! :)

BIEBAH LÖÖVE! <3



     Postat av: s & m

more :D


        2011-04-01 / 05:56:27 URL: http://biieberstory.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-04-01 / 07:01:04 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: