Love is in the air- Episode 18

Jag vart rörd av det han hade sagt och jag ville bara hoppa på och kyssa honom direkt men det skulle skapa rubriker i varenda tidning världen över.
Jag höll på att börja gråta och jag tror Justin såg det för han tog ett hårdare tag om mina händer.
-Kom vi går, sa Justin och drog mig upp ur stolen som jag satt på och sen gick vi ut från cafét.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När vi kom fram till utgången så såg vi att det var paparazzis utanför så jag släppte Justins hand och han kollade förvirrat på mig, jag nickade lite diskret på paparazzisarna.
Han nickade lite sen gick vi ut ur cafét och vi blev genast attackerade av paparazzis som skrek i mun på varandra.
-Justin är ni ihop?
-Justin var det här en date?
Jag lyssnade inte så mycket utan försökte bara komma fram till Justins bil eftersom han körde hit.
När vi satte oss i bilen så suckade jag för att det var så jobbigt med alla paparazzis.
-Förlåt, sa Justin och kollade på mig med ledsen blick
-För vadå? Sa jag förvirrat
-För paparazzisarna, sa han
-Justin det är knappast ditt fel, dom har inget liv bara, sa jag och Justin såg direkt gladare ut.
-Okej, då åker vi, sa han och log sitt underbara leende.
När vi kom upp på hotell rummet så tröck Justin upp mig mot väggen och kysste mig hårt, efter kyssen så sa han
-Jag har saknat dina läppar
Jag började skratta lite sen kysste jag honom igen och sen släppte han ner mig.
-Vad ska vi göra nu? Frågade jag och kollade på klockan som hängde på väggen i hallen.
-Jag vet inte, vi kan väll hitta på något med Jaden och Willow, sa han
Jag nickade sen gick vi ut ur rummet och till Jadens rum för Williow var troligt vis där också.
Vi knackade på och Jaden öppnade dörren
-Heeeyy bro! Sa Justin och dom gjorde någon sån där "killhälsnings grej"
-Är Williow här också? Frågade jag och log mot Jaden
-Ja hon sitter här, pappa och mamma är också här.
-Okeey, sa Justin sen gick vi in.
-Heeeejjjj. sa Jada och kramade oss
Willow kom från rummet.
-Whhaaattttup. sa Justin och log
-Prankster! sa Willow och flinade.
Just det sa Jennah i huvudet. Justin prank henne på konserten.
Och Willow vart helt chockad.
-Men ska vi inte göra nåt. Sa Jaden och avbröt.
-Kan vi inte dra ut till stan. Sa Justin och gjrde en blink till mig.
-Visst, sa jag och Jaden och Willow höll med.
Justin och dom andra (Jaden och Willow) satte på sig solglasögon och Justin satte på sig luvan.
Vi gick runt i många affärer och helt plöstligt hör jag någon säga
-Det är Justin Bieber!!
Sen började säkert 20 tjejer springa imot oss och dom blev fler.
Justin tog snabbt min hand och vi började springa i väg från alla fans.
Men vissa fans vad alldelles för snabba och tillslut så tog vi omringade av fans och paparazzis.
Justin höll fortfarande min hand med helt plöstligt så röck någon tog i min andra arm och drog med mig någon stans.
Jag såg att det var fem tjejer som kanske var 13-14år, helt plöstligt så slår en mig i magen och en knuffar ner mig på backen.
-Du ska ge fan i Justin, han är våran! Skrek en tjej sen började dom sparka mig i magen.
Jag skrek för att det gjorde så ont, sen fick jag en hård spark mot huvudet och alla ljud började försvinna.
Det sissta jag hörde var Justin som skrek
-JENNAH!!!!!
Sen vart allt svart...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OJ OJ OJ! Vad ska hända nu?! Ta't lungt ni får snart veta! Kommer börja skriva nästa ikväll, om den blir tillräckligt lång så lägger jag upp den! :)
Kommentera så kommer den upp snabbare! :)

BIIEEBAH LÖÖÖVE!! :) <3



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-03-26 / 20:21:28 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Bieber nr #1 fan

OMG DEN ÄR FETT BRA KAN INTE VÄNTA LÄÄNGRE PÅ NÄSTA DEL!


        2011-03-26 / 20:36:50


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: