Love is in the air - Episode 13

Justin's Perspektiv
När hon gick i väg mot soffan stog jag kvar. Gillade hon inte mig, för jag gillade henne, väldigt mycket.
Jag måste göra något så att hon förstår att jag gillar henne, men vad?
............ JAAA!! Nu kom jag på det! Tänkte jag och gick ut igen...
Jag hoppas hon gillar det.
Jag hoppas hon blir min.
_____________________________________________________________________________________

Jag packade ner saker som jag behövde. Sen gick jag till henne.
-Jag går ut ett tag. Sa jag och log mot henne.
Hon log tillbaks och sen började hon kolla på tven igen.
Jag gick iväg och fixade det som behövdes fixas.
Jennah's Perpektiv
Jag satt och kollade på någon värdelös film klockan var ungefär fyra kanske.
Helt plöstligt får jag ett sms, jag tar upp min mobil och läser det:
*Sätt på dig något fint och kom ner till lobbyn till klockan fem*
Stog det, men det var ett nummer jag inte hade, men jag bestämde mig för att ändå göra mig iordning.
Jag duschade och allt sen smörjde jag in mig i en lotion som luktade nötter.
Jag torkade håret och lockade det lite sen tog jag bara mascara och lite ögonskugga och läppglans.
Jag letade efter en klänning som jag skulle kunna ha på mig men jag hittade ingen, sen kom jag på att jag hade lagt några utav mina klänningar i en annan resväska, jag hittade en klänning som var jätte fin.
Jag satte på mig mina svarta klackskor och kollade på klockan det var fem i fem?!
Jag fick panik och tog min mobil och rumsnyckeln och gick, varför skulle jag alltid vara så seg?
När jag kom ner till lobbyn så stog det en limousine utan för en man kom fram till mig och sa
-Jennah?
-Aa?
-Sätt dig i limousinen. Sa han och log sen gick han före mig och öppnade dörren.
Jag vart ganska rädd, vart var jag på väg?
Mannen om verkade vara chauför satte sig och började köra.
Jag åkte i säkert 15 minuter sen såg jag en strand, limousinen stannade och chaufören öppnade dörren åt mig.
-Följ ljusen så vet du vart du ska gå.
Jag såg att det var en lång sträcka med ljus och lute längre bort lyste det starkare.
Jag märkte att mitt val av skor inte var så bra så jag tog av mmig klackskorna och började gå.
När jag kom närmare så ser jag någon stå och kolla ut mot vattnet. När jag kom till räckligt när såg jag vem det var och det var ju...
Justin's Perpektiv
Jag hade fixat allt och nu såg allt ut att vara perfekt...eller inte perfekt då om hon blir min, då blir allt perfekt.
Jag såg henne komma mot mig och hon såg så vacker ut, vinden blåste lite i hennes hår.
När hon såg att det var jag så log hon lite försiktigt.
När hon var precis framför mig så log hon sitt perfekta leende.
-Hej Sa hon
-Hey beautiful Sa jag och log mot henne
Hon rodnade och kollade ner i marken, sen kollade hon runt på allt jag hade fixat.
Jennah's Perpektiv
Jag kollade runt på allt han hade fixat. Det var ljus lite överallt och lampor som lyste i träden och sen stog det ett bord och på bordet var det mat och massa annat och ros blad lite här och var.
Det var så fint så jag vart nästan tår ögd. Jag vände mig mot Justin och kollade djupt in i hans fina ögon.
-Vad fin du är. Sa Justin efter ett tags tystnad
-Du ser inte heller så dum ut. Sa jag och kollade på honnom från topp till tå han hade en kostym på sig och han såg verkligen hur snygg som helst ut.
-Vi kanske borde äta. Sa Justin och gick och drog ut stolen åt mig.
-Tack. Sa jag och satte mig ner.
Vi åt lite utav allt och det var jätte gott. Sen fanns det såklart efterrätter och efter vi ätit upp nästan allt så var jag och säker han också jätte mätta.
Jag kollade på honnom och han kollade på mig.
-Ska vi gå på en promenad? Frågade Justin och log
-Visst. Sa jag och ställde mig upp.
Vi gick längst vattnet och allt kändes perfekt
-Justin varför gjorde du allt det här för mig? Frågade jag och han stannade vände sig mot mig och tog mina händer i sina.
-För att det är dig jag gillar. Sa han och kollade djupt in i mina ögon.
-Jag gillar dig också. Sa jag och log.
Hans ögon började lysa av lycka och han log stort imot mig.
-Vad bra. Sa han.
Sen kände jag hans varma läppar mot mina.
_______________________________________________________________________________________________
Awww!! Vad gulligt va?! Äntligen eller?!
Ja detta va Episode 13! :D 14 kanske kommer inatt eller imorgon vi får se :D
Kommentera nu då!!! :D

BIIEEBAHH LÖÖÖVVEE!!! :D <3



     Postat av: Madde

Mer!


        2011-03-13 / 08:18:41 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


     Postat av: Biieber faan

AAAAHHH MEER DEN ÄR FAAN SKIIIIITBRA :P <3333


        2011-03-13 / 08:37:40


     Postat av: Milidencoola!:)

MEEERRRRR!:D<3


        2011-03-13 / 11:03:59


     Postat av: Johanna

mer mer :d


        2011-03-13 / 12:55:46 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

meeeeeer :D


        2011-03-13 / 13:36:26


     Postat av: Johanna

Naaaw gud vad gulligt!

Mer! ;)


        2011-03-13 / 17:25:20 URL: http://jbgirl.blogg.se/


     Postat av: Anonym

Så gulligt:)

Men dom har typ kännt varnn i två veckor så är dom tsm o massa lite föööör fortfram:) men de va bra!


        2011-03-17 / 17:08:57


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: