Love is in the air - Episode 11

Jag smyg kollade på Jennah, jag skulle kunna kolla på henne en hel dag om jag fick chansen.
Hon är så vacker, hennes léende bländar en, hennes långa hår, dom kristallblåa ögonen.

Hon är perfekt!
_________________________________________________________________________________________________
Jennah's perspektiv
Vi satte oss i bilen och började åka mot flygplatsen.
Helt plöstligt märkte jag att vi inte var på väg till flygplatsen
-Vart är vi på väg? Frågade jag
-Anledningen till att vi åkte så tidigt var för att vi hade tänkt att du får träffa din farmor och farfar. Sa Scooter
-NU?! Frågade jag förvånat
-Ja. Sa Scooter
-Men då kan jag väll inte se ut såhär?! Sa jag lite tystare för mig själv.
Justin som satt brevid mig, viskade i mitt öra
-Du ser alltid bra ut shawty. Viskade han och log sedan mot mig.
Jag kände hur värmen steg sig upp till kinderna och jag kollade ut genom fönstret.
Sa han verkligen det till mig?!
Jag måste erkänna att han är verkligen snygg och snäll och rolig, men han kan väll inte gilla mig?
Jag tog upp min Iphone4 för det började bli lite pinsamt.
Jag smsade mamma och berättade att vi har just börjat åka.
Justin tittade på mig nästan hela tiden.
-Jaha, då är vi framme sa Scooter och tittade i backspegeln.
Jag hoppade ut från bilen och tog tag i mina byxor och drog upp lite.
Justin hoppade upp på min sida och satte direkt på sig solgalsögonen.
-Spanar du in tjejer här eller sa jag och flinade
-Eehh..det finns inga tjejer här....eller jo en. Sa han och log
Vi började gå mot ett hus som var ganska stort.
Scooter knackade på dörren och ut som en kvinna och en man, för att vara ärlig så såg dom inte så gammla ut.
-Scott! Sa kvinnan och gick fram och kramade honom
-Hej mamma! Sa Scooter och log.
-Det här är eran barnbarn Jennah sa han och penseterade mig.
-Men gud vad stor du har blivit så stor. sa Mandy och kramde hårt intill hennes bröst.
Jag kramde henne hårt och gick sen till ralp och och kramade honom också.
Det lukade nybakat bullar. Alla gick in i huset in till vardagsrummet.
-Vi tänkte bara komma förbi och hälsa på lite sa scooter och tittade på mig.
Kl började bli mycket, så vi va tvungna att åka till flygplatsen.Mandy skrek
-Hämta era bullar. sa hon och log
-Hahaha .........mammor. sa scooter och skrattade.
Carin gjorde en blick där hon menade "Kan du hämta dem"? Jag nickade tillbaka och sprang för att hämta bullarna.Alla var inne i bilen när jag kom tillbaka. Jag satte mig i bilen och Scooter började köra till flygplatsen.
10 minuter innan flygget skulle åka.


Nu var vi utanför flygplatsen. Det var riktigt galet. Massor skrek och grät. Jag hade alldrig varit med om det här. Vi började gå mot dörren och jag hör någon skrek
-Är det där din tjej justin?
Justin hörde det och vände sig. Ingen av oss svarade ,såklart att vi inte var tillsammans. Vi ceckade in på flygplatsen.
Nu var det bara några minuter kvar. Justin satt nu bredvid mig. Jag var riktigt trött. jag ville bara lägga mitt huvudet på hans axel och sova. Vi gick in i flygplanet. Jag såg bara att det fanns 2 och 2 sitt platser. Scooter tog mina resväskor. Jag tog min handväska och satte mig bakom Carin. Justin kom och stod vid sidan och frågade
-Är det upptaget? sa han och börja le
Jag fastnade för hans fina,underbara leende.Justin hade någ märkt att jag tittade på han länge.
-eehh ...eee,aa min pojkvän sitter här sa jag och nästan inte kunde hålla för skratt.
-Närå , Jag bara skojjade sa jag
Justin satte sig ner och tittade på mig jag märkte att han tittade på mig så jag tittade tillbaka.
Vi fastnade i varandras ögon och vi liksom inte kunde slita bort blicken.till slut så vände jag mig om.-Hahah sa Justin och klappade mig på ryggen. Efter några timmar så somnade jag. Mitt huvude gled skata ner till Justin´s axel och Justin........

_____________________________________________________________________________________________________________

Tack för era kometarer men asså jag ( Elelta) skrev den och den kanske sög lite!:) Jag har hållit på med
den länge och gjort så gått jag kan!! Hahah vad gulliga dem är♥♥♥
Kometera :) Men vad vill ni att det ska hända ??

BIIIEEEBEEERRRLLLLÖÖÖÖVVEEEE!!!



     Postat av: ciaRA

omg läste alla avsnitt sjukt bra meeeeer!! please


        2011-03-10 / 21:43:27 URL: http://meanyoume?.blogg.com


     Postat av: Yasmin

MEEER PRECIS NÄR DET BLEV SÅ SPÄNNADE!! :P

HAHAHAHAHA JAAAG ÄLSKAAAAAR DEN HÄR NOVELLEN!!!!


        2011-03-11 / 16:19:50


     Postat av: nancy yasmine elturk

meeeeeeeeeeeeeeeeer :)


        2011-03-11 / 20:40:30 URL: http://nancyyasmine.blogg.se/


     Postat av: Madde

Meer!


        2011-03-12 / 01:13:49


     Postat av: janse

en fråga till dig hur gammal är du som skriver den här novellen? superbra novell btw :)


        2012-01-09 / 22:08:46


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: