Love is in the air - Episode 10

Jaha nu bodde man i Atlanta då...eller bor och bor, jag kommer ju inte vara här så ofta. Men jag hade en känsla av att detta var ett bra val, detta kommer att gå bra!
_____________________________________________________________________________________

När jag kom ner från övervåningen så satt alla samlade och skulle snart äta. Jag gav Carin en blick som betydde Har du berättat det än? hon skakade på huvudet och log.
Vi satte oss ner och åt, Pattie och Carin hade gjort fläskfilé med något till, det var jätte gott!
Helt plöstligt så harklade sig Scooter och kollade på mig sen på Carin, vi båda nickade som svar på hans ansiktuttryck som betydde typ Ska jag säga det nu eller?
Alla kollade på Scooter med nyfikna ansikten.
-Nu är det så att igentligen så ska Jennah åka hem imorn men hon har beslutat att...hon ska flytta hit!
Alla's ansikten vändes mot mig och dom kollade på mig, sen sa Pattie
-Men guud vad kul! Ska du följa med på turnén också?
Jag nickade och log.
Efter maten så gick alla hem, det började på och bli ganska sent gå jag gick upp på "mitt" rum och gjorde mig i ordning sen gick jag och la mig.
Tre dagar senare (Turnén börjar)
Jag vaknade ur min skönhetssömn när jag hörde någon skrika i mitt öra. Jag flög upp ur sängen och skrek.
När jag lungnat ner mig lite såg jag Justin stå och gap skratta.
Dom hade sovit hos oss för att turnén börjar idag.
-HAHAHAHA!!!! Du bara...HAHAHAH...sen bara...HAHAHA!!! Skrattade Justin, sen la han sig på golvet och fortsatte skratta.
-Men gå ut! Jag ska göra mig iordning. Sa jag irriterat för att jag blev väckt som jag blev.
-Men om jag vill stanna då? Sa Justin och log sitt vita bländande léende, men gud vad tänker jag med, jag kan inte tänka så helt plöstligt?!
Jag fnös och tog allt jag skulle ha på mig och gick in på toa.
Jag duchade och klädde på mig sen blåste jag håret och kletade på mascara.
Sen gick jag in på rummet och kollade så jag hade packet ner allt.
Jag hade fått köpt MASSOR med kläder igår och jag var såklart tacksam för det! :D
Vi skulle vara bort i ett halv år fast jag ska ju hem till mamma nästa månad, jag skulle bli hemskolad under hela tiden.
Jag gick ner på nedervåningen med mina väskor, det va inte lite väskor ska jag säga.
I köket satt Carin, Scooter, Pattie och Justin och åt frukost, jag kollade upp på klockan och den va 07.00?!
-Varför blev jag väckt så tidigt? Sa jag lite sömningt för jag var fortfarande trött.
-Du kan väll svara på det Justin? Sa Pattie
-Jag ville att alla ska vakna så vi kan åka tidigare! :D Sa han helt hyper
-Hur fan orkar du?! Sa jag medans jag stapplade fram till kylskåpet och tog fram yoghurten
-Han ser fram i mot turnén. Sa Carin
-Och alla snygga tjejer. La Scooter till. På något sätt så gjorde det ont när han sa det. Log ett fejksmile och försökte byta ämne
Justin's Perspektiv
Jag såg hur Jennah's ansiktsuttryck ändrades när Scooter sa det, även fast hon försökte dälja det med sitt hår så såg jag det ändå.
Betydde det något hon kanske gillar mig, när jag tänkte på det fick jag ett stort léende på läpparna, vad perfekt det skulle vara om det blir vi två.
Hon vände sig om och fejklog sedan sa hon
-När åker vi?
-Om en halvtimme. Sa mamma
Jag smyg kollade på Jennah, jag skulle kunna kolla på henne en hel dag om jag fick chansen.
Hon är så vacker, hennes léende bländar en, hennes långa hår, dom kristallblåa ögonen.

Hon är perfekt!
_______________________________________________________________________________________________

Awwww! Vad gulligt! Det kommer snart komma in lite kärlek i novellen.
Tack för alla söta kommentarer! Ni gör det kul att skriva på novellen!
Tror nästa kommer i morn eller på fredag, just nu har jag (Malin) och Elelta mycket i skolan och vi tar ju självklart det först, men vi kommer aldrig glömma er eller novellen! :D <3
Kommentera nu då! :D

BIIEBBAH LÖÖÖVE!!



     Postat av: Madde

Mer!


        2011-03-09 / 21:02:26


     Postat av: Mili:)

MERRRRRRRRRRRRRRR!:D


        2011-03-10 / 17:44:39


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: