Love is in the air- Episode 48

-Jaha, sa Justin lågt och kollade ner.
-Han gav mig det här armbandet, sa jag och visade armbandet jag hade fått av honom.
Då började han le stort.
-Du skrämde mig där ett tag, sa han och han kramade mig hårt.
-Jag älskar dig, viskade jag i hans öra och han kan log stort.
-Jag älskar dig också shawty, sa han och log mot mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Efter att ha hämtat upp Lil Twist som va grymt cool och trevlig så åkte vi till där matchen skulle vara.
När vi stag ut bilen så kom paparazzisarna fram till oss direkt och började ta kort.
Jag och Justin gick han i hand in i stadion och satte oss på våra platser högst upp.
Under hela matchen så höll Justin om mig och brydde sig inte om att folk tog kort.
Lakers van med 63-58 så det var ganska jämt ändå.
-Kom, sa Justin när matchen var slut, han tog min hand och började gå in i ett rum.
-Justin vart är vi på väg?, frågade jag förvirrat och han bara log hemlighetsfullt mot mig.
När vi hade väntat i rummet i säker en kvart så uppnas dörren och in stiger själv Kobe Bryant in i rummet.
Justin vet att efter som jag är från L.A så är jag ett Lakers freak och Kobe är min favorit spelare.
Jag fick hans matchtröja med autograf på och sen tog vi en bild.
När vi var på väg till bilen så studsade jag verkligen fram för att jag var så glad.
-Bra att du är glad gumman, sa Justin och skrattade lite.
Jag log stort mot honom sen tog jag hans hand och sprang iväg till bilen.
Kenny, Pappa och Twist satt redan i bilen när vi kom dit.
Dom pratade förfullt om matchen och dom var jätte glada över att Lakers hade vunnit.
När vi kom hem så slängde jag mig i soffan och gäspade stort.
-Är du trött gumman?,frågade Justin som satte sig på kasten av soffan vid min mage ungefär.
Jag nickade lite och gäspade en gång till.
-Jag med, vi kan gå och sova en liten stund, sa Justin och log mot mig.
-Vart är Cathrine föresten?, fortsatte Justin.
-Hon var tvungen att åka till konoret men hon kommer hem i kväll, sa jag trött.
-Du borde verkligen inte hoppa runt och vara så hyper för du blir ju jätte trött, sa han och log retsamt mot mig.
Jag lipade åt honom.
-Ska du säga, sa jag sen tog jag en utav prydnadskuddarna och slängde den i huvudet på honom sen klev jag upp ur soffan och började gå upp för trappen.
Tre sekunder senare hör jag Justins snabba steg i trappen, han började gå i normal takt när han var bakom mig och jag kollade bak och fick se att han kollade på min rumpa.
Jag slog honom på armen sen sprang jag upp för trappen och in på mitt rum.
Justin var tätt efter mig.
-Vart fick du energin ifrån?,frågade Justin retsamt.
-Det var min sista energi nu orkar jag inte stå eller gå längre, sa jag och låtsades ramla men när jag skulle ta emot mig med foten så trampar jag snett och ramlar bak länges.
Efter som Justin stog bakom mig så fångade han mig i sin famn.
-Fail, sa han och skrattade.
Jag började också att skratta.
Efter att vi hade haft våran andra skratt attack för dagen så bytte jag om till pyjamas sen la jag mig i sängen och försökte sova en liten stund.
Justin kom och la sig brevid mig och höll om mig.
-Jag älskar dig Jennah Denisé Braun, hörde jag han viska i mitt öra sen somnade jag.
Jag vaknade lite senare på kvällen av Justin som satt och tränade på hur han skulle skrämma mig, han hade inte märkt att jag vaknade av hans " waaaaaaa och booooo " det var hans sett och
skrämma mig, men såklart så ska han ju också hoppa på mig såklart.
Jag smög fram till Justin ställde mig bakom honom och skrek som tusan Justin flög upp hoppade runt lite och sen kasta sig i sängen, medans jag låg på golvet och knappt kunde andas av allt garv!
- Oh it's on girl, it's on, hörde jag Justin säga.
Jag bestämde mig för att byta om till något mer bekvämare så jag ställde mig upp och gick till garedroben.
Jag kände mig iaktagen och när jag kollade bak så sa Justin där och glodde.
- Justin vad glor du på ?
- Den mest vackraste kvinnan på hela universum!
- Va vart då jag ser ingen annan tjej här inne, sa jag och kunde inte hålla mig från att skratta.
Jag gick fram till Justin viskade i hans öra
-Finns ingen vackrare än dig, sedan fortsatte jag leta.
Jag hittade min rosa one piece och tog på mig den.
- Justin vi kan väl vara hemma resten av dagen och ta det lugnt? skrek jag lite lätt för han hade gått in i badrummet.
Han kom ut ur badrummet och sen stannade han och glodde på mig.
- Aww, vi är OnePiece paret, sa jag och log .
- Haha du läser mina tankar gumman, visst kan vi vara här men först så går vi till Wal-Mart och köper godis, sa han och log stort.
-Visst, sa jag sen satte jag upp håret i en slarvig tofs med lite lugg utsläppt.
-Jag ska bara kolla hur jag ser ut, sa jag och var på väg in på badrummet när Justin stoppar mig.
Han kollade rakt in i mina ögon ett tag sen flyttade han luggen åt sina efter som den hade åkt ner i ansiktet på mig.
-Du ser vacker ut, det gör du alltid, sa Justin och kollade allvarligt på mig.
Jag höll inte med alls men orkade inte säga emot istället så gick jag ut ur rummet och ner för trappen.
Jag hade fått sämre självförtroende sen Justins fans började på att säga elaka grejer om mig, jag brukar inte ta åt mig men när 1000 personer säger att man är ful och hora m.m så är det inte så lätt att ignorera.
Visst finns det folk som säger snälla saker också och jag uppskattar det verkligen men...
Vi satte på oss skorna och gick ut och började gå mot Wal-Mart som inte låg så långt bort.
Vi pratade lite på vägen dit men jag lyssnade inte så mycket.
Justin's perspektiv
Det syntes att Jennah inte lyssnade på vad jag sa och hon verkade ganska frånvarande.
Jag slutade prata och det var ganska tyst.
När vi kom fram så gick vi in och gick direkt till godis hyllan.
Jennah gick snabbare än mig dit och hon tog en påse och sen skopa.
-Vad vill du ha gumman?, frågade jag och ställde mig bakom henne.
-Jag vet inte, sa hon låg och då vart jag 100% procent säker på att det var något fel.
Jag får prata med henne när vi kommer hem till henne igen.
Jag kramade om henne bakifrån.
Vi valde godis snabbt sen köpte vi en flaska Cola också.
När vi hade betalat så gick vi mot utgången och då såg jag att det var fullt med paparazzis och fans utanför.
Jag hörde Jennah sucka lite lågt för sig själv.
När vi kom ut så började alla skrika och jag kollade på Jennah som såg lite obekväm ut.
Jag skrev tre autografer sen skyndade vi oss iväg därifrån.
Paparazzisarna följde efter en liten stund men sen försvann dom förvånansvärt.
När vi kom tillbaks hem så gjorde vi iordning allt och vi valde en film.
Det fick bli "Harry potter och dödsrelikerna del 1" men innan jag satte jag på filmen så vände jag mig mot Jennah.
-Jennah vad är det, har jag gjort något?, frågade jag och kollade henne i ögonen.
-Nej du har inte gjort något, jag är bara lite trött, svarade hon lågt och log lite mot mig.
Jag nickade lite, visste att hon inte pratade sanning men lät det vara.
Jag tröck filmen på play sen la jag mig i soffan och drog Jennah med mig.
Hon verkade inte så intresserad av filmen fast det var inte jag heller.
-Jag är trött så jag går och lägger mig, sa Jennah.
Jag satt kvar ett tag till men sen blev det tråkigt så jag stängde ner allt och sen gick jag upp och gjorde mig iordning sen gick jag och la mig brevid Jennah i sängen.
Hon hade redan somnat och jag somnade ganska snabbt efteråt.
Jag vaknade mitt inatten vid 3 tiden och upptäckte att Jennah inte låg brevid mig.
Jag började smyga runt i huset och leta efter henne och försökte att inte väcka Cathrine.
Jag gick försiktigt ner för trappen och sen så jag ett kostigt ljus i köket.
Där satt Jennah med datorn framför sig, jag kunde se att hon var ute på Twitter.
Jag hade dragit upp knäna och satt med huvudet i knäna, jag hörde hur hon snyftade och jag förstog att hon grät.
Jag gick fram till henne och satte mig på huk framför henne, hon hoppade till och stängde locket på datorn snabbt.
-Jennah, vad är det? frågade jag panikslaget.
Hon försökte dölja sina tårar och bara skakade på huvdet.
-Shawty, sa jag bara sen lyfte jag upp henne och satte mig på stolen med henne i knät.
Hon kollade bort och jag uppnade snabbt data locket och hon kollade på datorn med panikslaget ansiktsuttryck sen lyfte hon handen för att stänga locket men jag tog tag i hennes handleder.
Jag började läsa alla medelanden hon fårr på twitter och i dom flesta stog det.
*Jävla hora jag ska döda dig Justin är min*
*Justin vill inte ha ett ful fetto som dig*
Jag läste bara fler och fler och tillslut så kännde jag Jennah's lena tumme strycka under mitt öga och då kom jag på att jag grät.
Jag grät för Jennahs skull, hon är otroligt stark som har klarat av detta så länge.
Fan allt är mitt fel.
-Förlåt, fick jag fram och jag kollade ner i tangentbordet på datorn.
Jennah vände mitt huvud åt hennes håll.
-Det är inte ditt fel der är bara det att du har lite galna fans, men dom älskar dig och jag förstår det men..., jag avbröt henne med en kyss och besvarade kyssen chockat.
-Kom nu går vi och lägger oss, jag ska "prata" med mina fans imorn, sa jag när jag hade avslutat kyssen sen lyfte jag upp henne i min famn och tänkte precis gå när hon sa
-Vänta!, datorn, sa hon sen sträckte hon sig ner mot bordet och tog datorn.
När vi kom upp till sovrummet igen så släppte jag ner henne försiktigt sen la jag mig på på andra sidan brevid henne så jag låg mitt emot henne.
-Jennah du är den vackraste personen jag någon sin har sett någonsin och jag har sett många personer i mitt liv, sa jag och hon log generat.
-Strunta i dom som inte tycker om dig för dom känner inte ditt riktiga jag dom vet inte hur underbar du är och som jag sa på Ellen show att dom som inte respekterar vårat förhållande vill tydligen inte se mig lycklig för det skulle jag inte vara utan dig mitt liv skulle vara trist och ingenting skulle hända när jag är ledig, konserterna är bra på grund av att jag tänker på dig när jag sjunger varje låt, du ger mig styrka och energi, Jag älskar dig Jennah.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Undra vad Justin ska säga till fansen!?
Stay tuned for more....

BIEBAH LÖÖÖVE!!!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: