Love is in the air- Episode 46


-Varja gång jag ska ge igen på dig så lyckas du smita med dina snabba ninja moves, sa hon och log mot mig.
-Yeah, sa jag och skrattade tyst.
-Sov nu ninjan, sa han och jag lo mit huvud på hans bröstkorg.
Han började sjunga på next 2 you
* One day when the sky is fallin'
I'll be standing right next to you, right next to you
Nothing will ever come between us
'Cause i'll be standing right next to you, right next to you*
Sen somnade jag i djup sömn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jennah ser inte riktigt ut sådär men håret är nästan lika.
-----
*Idag har vi med oss Justin Bieber, välkommen ut*
-Tack, Tack
*Så du har en sak att erkänna för fansen idag*
-Ja, det är så att ni har säkert sätt bilder på mig och scooters dotter och det är för att vi är tillsammans
Tystnad
*Kan vi be Jennah Braun komma ut?*
Där ut kom jag och alla började bua och kasta saker på mig.
Justin kom fram till mig
-Om mina fans reagerar så här så kan jag aldrig mer träffa dig för fansen är viktigare, du kan flytta till baks hit till L.A helst och ring mig aldrig mer igen.
-------
Jag vaknade med ett ryck och satte mig rakt upp i sängen jag var kallsvettig och skakade.
Jag kollade ut och såg att det var ljust ute och sol.
Jag tog på mig Justins vita skjorta och gick ut på altanen som låg vid vattnet.
Jag tog en stol och satte mig vid staketet och kollade ut.
Tänk om folk kommer reagera så där?
Kommer ens Justin erkänna det?
Om han gör det och dom reagerar så där kommer han att lämna mig?
Så många tankar flög runt i mitt huvud.
Tanken av att Justin skulle lämna mig fick mig att börja gråta.
När jag satt där och kolla ut mot vattnet med tårar rinnandes på mina kinder så hör jag altan dörren öppnas och jag kollar bakåt där står Justin och kollar nyvaket på mig.
Jag kollade snabbt tillbaka igen för jag vill inte att han skulle se att jag hade gråtit men han måste ha sett det för han kom och ställde sig på knäna brevid mig.
-Jennah kolla på mig, sa Justin och sen tog han ett varsamt tag om min haka och vred på mitt huvud.
När han såg att jag grät så såg han jätte orolig ut.
-Jennah, har det hänt något?, frågade han och kollade allvarligt på mig.
Jag skakade på huvudet men han visste att jag ljög.
Han lyfte upp mig från stolen sen satte han gick i den med mig i knät.
-Snälla berätta för mig, sa han och lät ledsen.
-Kommer du berätta på Ellen show att vi är tillsammans? frågade jag och han tänkte efter ett tag.
-Om du vill så gör vi det, sa hon och jag ryckte på axlarna.
-Vi kan göra det om du lovar att även fast om alla fans börjar hata mig, att du inte lämnar mig, sa jag sen började jag gråta igen.
Jag kände att han ryckte till sen vände han på mig så jag satt och kollade honom rätt i ögonen.
-Jennah, jag kommer aldrig lämna dig, aldrig, jag älskar dig så mycket, om mina fans inte gillar dig då är dom inte riktiga fans, men Jennah du får aldrig tro att jag kommer lämna dig för det tänker jag aldrig göra, sa Justin och han vart tårögd.
Han torkade varsamt bort mina tårar och sen kysste han mig passionerat.
Kyssen var inte för kort men inte för lång heller den var perfekt.
-------
Nästa dag:
Okej så nu var det snart dags, jag höll på att dö av nerositet när vi satt i bilen på väg till Ellen.
-Ta det lungt Jennah, viskde Justin lungdade i mitt öra.
Jag pustade ut och kände mig lite lungnare till vi kom fram till byggnaden.
Justin's Perspektiv
Jag såg på Jennah att hon var väldigt nervös jag försökte lungna henne men jag var lite nervös själv faktiskt.
När vi kom in i byggnaden så kom Ellen och mötte oss.
-Här har vi kärleksparet, sa hon och såg jätte glad ut.
När vi hade hälsat klart så var det dags för mig att göra mig iordning.
Snart var det dags att gå ut på scen och alla skrek jätte högt.
Vi höll på att prata om mitt nya album och min nya parfym som snart kommer ut.
Sen sa Ellen
*=Ellen -=Justin
*Så vi har sett massor med bilder på dig och en tjej som har blivit igen känd som din managers dotter, sa ellen och en bild på mig och Jennah visades upp på skärmen.
-Ehh...jo, det är så att vi har dejtat och nu har vi varit tillsammans i åtta månader, sa jag och blev lite osäker.
Det vart helt tyst i publiken och jag började på att bli väldigt nervös.
*Men då kasnke hon ska komma ut då, sa Ellen
*Här är Jennah Braun, fortsatte hon sen och ut kom Jennah så vacker.
Hon kramade Ellen sen drog jag der Jennah i mitt knä.
Dom flesta aww:ade och då blev jag väldigt glad.
Hon frågade massa frågor om hur vi träffades och sånt sen frågade hon om publiken ville säga något men det var helt tyst tillslut ställde sig en tjej upp och hon fick en microfon som hon kunde prata i
-Jag vill bara säga att jag stödjer er till 100% för jag är glad om du är glad Justin och Jennah du verkar väldigt snälla och ni passar verkligen ihop, sa hon sen gav hon tillbaks microfonen och satte sig.
*Dom som håller med tjejen kan väll ställa sig upp,sa Ellen och nästa alla ställde sig upp, jag kollade på Jennah och log stort mot hene och hon log ett bländande léende tillbaks.
-Jag vill bara säga till er som inte står upp nu att ni gör mig besvikna ni är mina fans och ni vill väll att jag ska vara lycklig och det är jag nu, sa jag och dom andra ställde sig faktiskt upp.
Där tog intervjun slut och vi gick bakom scenen där kom en stolt Scooter fram till os och kramade oss båda.
-Det där gjorde ni bra, sa han stolt sen gick han iväg.
Sen kom amma och kramade oss båda.
-Ni är så söta, sa hon och Carin höll med.
-Aja, men kan vi åka nu jag är hungrig, sa jag och Jennah skrattade lite.
-Vadå?, frågade jag henne.
-Som vanligt, fnissade hon gulligt.
Jag kittlade henne lite och hon började skratta mer.
-Nej nu går vi, sa jag och la armen runt Jennahs axlar.
Jag lyckades övertala Kenny till att vi skulle äta på McDonalds men det fick bli DriveThru för det var mycket folk inne på Donken och ingen orkade med det idag.
När vi kom hem till Jennah's mammas hus så var det ingen hemma.
Jennah gick in i köket och hittade en lapp där det stog att hon var hos ett par väninnor men kommer hem ikväll.
-Så vad ska vi göra nu då?, frågade Jennah och kollade på mig.
-Kolla på film?, sa jag frågandees och hon nickade.
-Okej, vilken film?, frågade hon och jag kollade på filmerna.
-Vad sägs som Paranormal Activity 2?, sa jag och hon gnällde till lite.
-Vet du vad vi gör, sa jag
-Vi ringer Chaz, Ryan och ber dom ta med Leah och Sandra, sa jag och hon nickade.
Vi ringde dom och dom kom efter en halvtimme.
Dom hade godis, chips och läsk med sig så vi gick in i bio rummet satte igång filmen och när halv filmen hade gåt så satt Jennah i mitt knä för att hon var så rädd.
När det hände en läskig sak så skrek hon sen reste hon sig och gick ut ur rummet jag hörde hur hon mummlade "fy fan" för sig själv.
Jag smet ut ur rummet och upp för trappan och när jag kom upp för trappan så gick jag in på hennes rum och hon låg på sängen.
Hon hoppade till när jag öppnade dörren och hon kollade vettskrämt på mig.
-Är du så rädd?, frågade jag och han nickade lite.
Jag la mig sravid henne och drog honne närmere mig.
Hennes när het fick mig att må bra.
Jag la ner ansiktet i hennes hår och luktade på det, det luktade alltid Jorgubbe.
När vi hade legat där ganska länge så hör vi fotstag i trappen och heltplöstligt så står alla samlade i rummet.
-Vad har ni gjort då?, frågade Chaz och armbågade mig i sidan.
-Pratat och sånt,sa jag och ryckte på axlarna.
-Yeah sure, mummlade Ryan och jag slog till honom i huvudet och där var fighten igång.
Efter ett tag så bestämde vi oss för att bada i poolen så vi gjorde oss iordning.
När vi kom ut vid poolen så satte sig tjejerna och solade och vi killar hoppade i och blrjade köra volleyboll i vattnet.
Efter en halvtimme så tyckte jag att det vart tråkigt så jag gick och satte mig vid fot änden på Jennahs solstol.
Hon uppnade sina ögon och kollade på mig sen så flyttade hon sig mer åt sidan så jag också fick plats.
Hon var så underbar, jag älskar hene verkligen och nu vet hela världen om det.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad bra att fansen verkar stötta deras förhållande.
Skulle ni kunna hjälpa mig med att hitta på ett namn som ni vet kändisar brukar ha om dom är till sammans t.ex. "Jelena" skulle ni hunna hitta på något bra för Justin och Jennah?
Kommentera era förslag! :)

BIEBAH LÖÖVE!



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-06-07 / 07:19:03 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: elena

det är ju svårt när de har samma bokstav i början haha fortsätt


        2011-06-07 / 16:05:20


     Postat av: Anonym

Justennah


        2011-06-08 / 15:37:46


     Postat av: Wilma

skriv mer! :D


        2011-06-12 / 10:44:02 URL: http://wilmasfoton.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: