Love is in the air- Episode 45

- Justin tänk om vi inte klarar oss sa jag medans jag höll hans händer det hårdaste jag kunde
- Jennah gumman.
- Ja älskling.
- Min hand, gumman sa Justin och log lite snett!
Jag försökte att hålla mitt skratt inne men där satt vi en sekund senare och dog av skratt!
Helt plöstligt så tändes alla lampor, fläktare och ja helt plöstligt hörde vi en röst säga
- Vi ber om ursäkt om problemet vi har ha
-Fan, hur visste dom, visakde jag frustrerat.
- Det är deras jobb, sa Justin medans vi tog två varsin väskor och sprang in till flygplatsen.
Vi hade inte brottom men vi åkte en halvtimme innan, eftersom alla som skulle med flyget redan var där.
Efter att flygplanet hade lyft så satt, jag och Justin och tog kort hade allmänt trevligt.
Mitt i allting så började flygplanen skaka och allting vart svart alla lampor släcktes och fläktarna slutade fungera.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.Daniel och Sarah        2.Alex                3.Hennes armband   4.Armbanden hon får av Justin
5.Armbandet hon fick förut av Justin, han har ett liknande fast mer "Kill-aktigt"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Justin tänk om vi inte klarar oss sa jag medans jag höll hans händer det hårdaste jag kunde
- Jennah gumman, sa Justin lågt
- Ja älskling?, sa jag frågande
- Mina händer, gumman, kved Justin fram och log lite snett!
Jag försökte att hålla mitt skratt inne men där satt vi en sekund senare och dog av skratt!
Det kanske inte var tid för det i ett allvarligt sammanhang.
Helt plöstligt så tändes alla lampor, fläktarna började fungera och helt plöstligt hörde vi en röst säga
*Vi ber om ursäkt för problemet med vi är snart framme i Los Angeles så spänn fast bältena.*
Jag pustade ut lättat och log stort mot Justin, vi satte på oss bältena och Justin började leka med mitt hår igen.
-Gillar du mitt hår eller?, frågade jag och log lite.
-Jag gillar dina läppar bättre, sa han flirtigt och sen kysstes vi passionerat.
När vi kom hem till mig så öppnade jag dörren
-Hallå?, skrek jag och tog av mig skorna och jackan, Justin gjorde samma sak.
-I köket, hör jag mamma säga.
Jag tog Justins hand och vi gick in i köket där var det fullt med folk.
Mamma, Daniel, Sarah, Alex, Leah, Ryan, Chaz och Sandra.
-Oj här var alla samlade, sa jag och skrattade lite.
Alla var jätte glada att se mig fast Alex var nog gladast att se mig, hihi, Chaz var också väldigt snäll det märktes på Justin att han inte hade sett Ryan och Chaz på jätte länge.
Mamma hade gjort i ordning fika så vi satte oss alla ner och fikade, Justin satt på min högra sida, Alex satt i mitt knä och mamma satt på min vänstra sida.
Vi fikade och pratade länge, men till slut så var Daniel, Sarah och Alex tvungen att gå.
-Jag ill inte å, sa Alex och höll sig fast vid mig
-Vill du inte gå?, frågade jag och skrattade lite för att han var så gullig.
Han skakade på huvudet.
Jag kollade upp på Daniel.
-Han kan få stanna här en stund till så kommer jag och lämnar honom sen, sa jag och log.
-Okej, hejdå sis, sa Daniel och kramade mig.
-Hejdå Justin, sa Daniel till honom och dom gjorde något handslag.
-Hejdå Sarah, sa jag och kramade henne också.
-Hejdå allihopa, sa dom sen gick dom ut och stängde dörren efter sig.
Jag han ändå känna den kyliga vinden slå i mot mig jag huttrade lite.
Justin tog tag i mina armar och drog in mig i hans varma famn.
-Vad tycker du om min familj än så länge`, frågade jag och kollade upp på honom.
-Dom är jätte snälla, sa hon sen böjde han sig ner och våra läppar möttes i en kyss.
Kyssen varade alltför kort, vi blev störda av att Alex kom springandes ut i hallen.
-Om och kolla å teletubbies med mig,sa Alex och kollade på oss.
Vi skrattade lite åt honom sen gick vi in i vardagsrummet, där satt Chaz och Sandra i en soffa, Leah och Ryan i en soffa, jag och Justin satte oss i en soffa och Alex kröp upp i Justins knä faktiskt.
-Justin snäll, sa Alex och kramade Justin.
Jag skrattade för att det var så gulligt.
Jag kom på att jag hade tagit med mig min digitalkamera så jag sprang och hämtade den i väskan sen sprang jag tillbaks till soffan. Jag tog massor med kort på Justin och Alex men jag tog också kort på Chaz och Sandra och Leah och Ryan.
Efter två timmar så var klockan åtta på kvällen och Alex hade somnat i Justins knä.
Jag kände att jag också började på att bli trött, jag blir jämt det när jag flyger.
Jag lutade mig mot Justins axel och suckade.
Han flätade ihop sin hand med min sen kysste han min hand.
-Vi kasnke ska gå och lämna Alex, sa Justin och jag nickade.
Dom andra bestämde sig för att gå hem dom också.
När vi kom ut så märkte jag att det började på att bli mörkt ute och att det var kallare än vad jag förväntat mig.
Fast jag borde ha vänjt mig nu det är ju Oktober och det betyder att jag fyller år snart!
Jag fyller 17 den tredje November.
Jag drog jackan tätare omkring mig.
Justin gick och bärde på den sovande Alex.
När vi kom till deras hus så lämnade vi Alex sen gick vi tillbaks hem till mig.
När vi kom upp på mitt rum så la vi oss i sängen Justin började kolla på mitt armband som jag fick av honom.
-Tack, sa jag lågt.
Han log stort mot mig.
-Du är värd det prinsessan, sa han och smekte min kind.
-Tack min prins, sa jag med lite tillgjord röst och började sen skratta.
Han började också skratta.
När vi hade pratat ett tag så kom jag på att jag skulle kolla vad jag har för smycken här hemma.
Jag gick in i garderoben och drog ut lådan.
När jag uppnade den så såg jag direkt plast påsen som mina gummiarmband.
Jag tog ut dom ur påsen och la upp dom som en pyramid på byrålådan.
-Herregud hur många har du igentligen?, frågade Justin chockat.
-Vet inte riktigt, många iallafall, sa jag och log mot honom.
Han kollade på dom sen gick han till sin resväska och tog upp ett par gummiarmband till där det stog
"Justin Bieber♥" "Bieber fever" "Never say never" och "Justin Bieber"
Jag började skratta.
-Varför har du sånna här med dig? frågade jag.
-Ge till fans, sa han och ryckte på axlarna.
-Aww, vad snällt, sa jag och han log mot mig.
Jag tog på mig armbanden och log mot honom.
-Perfekt, sa han och blinkade mot mig.
Jag skrattade lite och kollade på klockan 22.40.
-Vi kanske ska gå och lägga oss för jag är trött, sa jag och gäspade.
-Visst shawty, jag är också ganska trött, sa han.
Jag gick fram till honom och viskade i hans öra
-Om du väljer något jag kan sova i så går jag och borstar tänderna, sa jag och jag kände att han rös.
Jag kysste honom på halsen och han började rysa ännu mer.
Sen slutade jag och när jag skulle gå iväg så tar han tag i min arm och drar mig tillbaka.
-Du går ingenstans, sa han och log snett och lite retsamt sen kysste han mig.
Han gjorde samma sak som förra gången och tillslut så låg vi i sängen.
Jag tog av hans tröja och vi rullade runt så han låg överst, plöstligt sänner jag något mot mitt lår och jag förstår vad det är.
Jag tror han märkte att jag märkte för han rodnade och kollade på mig.
-Justin...inte...nu, fick jag fram.
Han suckade hen kollade han på mig.
-Sluta var så jävla sexig då, sa han och jag fnös.
-Har du sett dig själv eller?, frågade jag och drog lite med naglarna på hans mage.
-Det där hjälper inte, sa han och kollade lidande på mig.
Jag skrattade lite och han reste sig upp och drog mig med sig.
-Så gå och välj, sa jag och gick in på badrummet och började borsta tänderna.
Efter en minut knackar det på dörren, jag öppnar och Justin står där.
-Jag vill också borsta tänderna, sa han och gick in på badrummet.
Han hade med sig sin tandborste så han tog min tandkräm.
Jag kollade mig i spegeln medans jag borstade tänderna och helt plöstligt så känner jag något kyligt på min kind jag kollade i spegeln och såg att det var tandkräm jag vände mig mot Justin och han stog och flinade mot mig.
Jag tog bort det från kinden och sen kollade jag på honom med sur blick.
-Tack då, mummlade jag och vände ryggen mot honom för att dölja mitt léende.
Det dröjde inte en lång stund innan jag kände ett par armar slingras runt min midja och Justin lägger sin haka på min axel.
-Förlåt shawty, sa han ledset.
Jag log lite sen vände jag mig snabbt om och smetade tand krämen på hans kind.
Han gå jätte chockad ut och jag började skratta för att det såg så roligt ut.
-Du vet inte vad du just har startat, sa Justin allvarligt och jag slutade skratta tvärt.
Jag svalde hårt och han tog tandkrämstuben i handen och började gå mot mig.
Jag gick som vanligt bakåt men den här gången så kunde jag inte kolla bakåt var han var alldeles för fokuserad.
Precis när jag gick in med ryggen i något så hörde jag mamma ropa
-God natt då!
Justin kollade förvirrat mot dörren och på en sekund så sprang jag fram till dörren och öppnade den sen sprang jag i väg till mitt rum.
Justin var förvånansvärt inte efter mig så jag gick ut ur rummet när jag gick förbi mammas rum så passade jag på att säga god natt till henne.
-God natt mamma, sa jag och log mot henne.
-God natt hjärtat, sa hon sen stängde jag dörren och fortsatte in i badrummet.
Där stog Justin och borstade tänderna.
Jag som fortfarande hade min tandborsta i munnen började borsta.
När vi båda va klara så gick vi in i sovrummet.
Justin tog av sig tröjan och shortsen så han bara hade kalsonger på sig.
Jag bet mig i läppen och han skrattate lite.
-Vad skulle jag sova i?, frågade jag och han log flirtigt.
-Vad sägs som...underkläder?, sa han och blinkade mot mig.
Jag stog och tänkte ett tag, skulle jag verkligen göra det? Fast han har ju sett mig i bikini förut och där är nästan samma sak.
Jag röck på axlarna sen tog jag av mig kläderna.
När jag stog i underkläder så såg jag att jag hade lila underkläder, komiskt va?
Jag gick och la mig i sängen brevid Justin och Justin satt och bet sig i läppen.
-Du visste att jag hade lila underkläder på mig va? frågade jag och log lite.
Han nickade och lig flirtigt.
-Du är så snygg min lilla ninja, sa han och drog mig närmare honom.
Vi låg imot varandra.
-Ninja?, frågade jag.
-Varja gång jag ska ge igen på dig så lyckas du smita med dina snabba ninja moves, sa hon och log mot mig.
-Yeah, sa jag och skrattade tyst.
-Sov nu ninjan, sa han och jag lo mit huvud på hans bröstkorg.
Han började sjunga på next 2 you
* One day when the sky is fallin'
I'll be standing right next to you, right next to you
Nothing will ever come between us
'Cause i'll be standing right next to you, right next to you*
Sen somnade jag i djup sömn.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dom börjar gå lite djupar in i relationen...

Kommentera för fortsättning! :)

BIEBAH LÖÖVE!



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-06-07 / 07:14:55 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Johanna

Asbra! :D


        2011-06-12 / 18:06:02 URL: http://jbgirl.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: