Rubrik

Förlåt för att jag inte har skrivit något men just nu så går jag igenom en tuff tid för igår skulle min bror ha blivit 30 men han tog livet av sig i början på Augusti förra året och den dagen närmar sig så jag mår så otroligt dåligt sen har det hänt massa andra hemska saker som har resulterats i att jag är nere i en deprission just nu och då ligger min fantasi nästan på noll, men jag ska till min mormor nästa vecka och då kommer jag förmodligen, jag upprepar, förmodligen att skriva ett kapitel om inte något händer, men då får ni veta det.
Jag är så ledsen över att behöva svika er men jag orkar verkligen inte med allt, men kom ihåg att sluta inte gå in på min blogg för om ni gör det så...så skickar jag Chuck Norris på er...hehe, nejdå jag bara skoja, men ett kapitel kan komma upp vilken dag som helst, imorgon, iövermorgon, om en vecka, men ni ska inte behöva vänta längre än så.
Love you people! ♥

BIEBAH LÖÖÖVE! ♥



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: