Love is in the air - Episode 54

-Det är bra det för vad jag vet så har du gjort ett väldigt bra intryck på alla andra.
-Det är bara för att du är helt underbar, sa han och jag rodnade.
-Du är så söt när du rodnar, sa Justin och då började jag rodna ännu mer.
Jag kysste honom snabbt sen la jag min på hans bröstkorg och tog ett djupt andetag.
-Godnatt, älskar dig, sa jag och han slingrade sina armar runt om mig.
-Älskar dig också, Sweet Dreams beautiful, sa han sen pussade han mig i pannan.
Jag somade snabbt i hans trygga famn, här kunde jag ligga i en evighet.
__________________________________________________________________________________________
När jag vaknade så låg Justin fortfarande och sov så jag klädde på mig och sen gick jag ner till köket där Pattie och Diane satt och pratade.
-Godmorgon, sa jag och glatt och log.
-Godmorgon, sa dom tillbaks.
Jag gjorde iordning frukost sen satte jag mig ner vid bordet och pratade med dom.
På något sätt så började vi prata om mig och Justin.
-Hans sätt att se på dig, som om han är redo att hoppa in framför dig och ta en kula eller nåt, sa Patte.
-Är det dåligt?, frågade jag.
Hon skakade på huvudet.
-Det är häftigt, du är annorlunda med honom, när jag först träffade dig så var du inte så här men nu, när du rör dig rör han sig, som magneter, sa Pattie.
-Jag älskar honom verkligen jag har aldrig kännt så här för någon förut, jag gör vad som helst för honom, sa jag och båda log.
-Awww!, sa dom båda och jag började rodna.
Vi pratade lite till sen bestämde jag mig för att kolla ifall Justin hade vaknat.
När jag var på väg mot trappen så hör jag röster ifrån vardagsrummet.
-Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne, när jag ser henne så förändras allt plöstligt håller tyngdkraften inte kvar en på planeten, det gör hon.
Inget annat spelar någon roll, jag gör vad som helst, jag är vad som helst för henne, hörde jag Justins röst säga och jag blev tår ögd.
Efter som han satt med ryggen emot mig så såg han mig inte men det gjorde Jeremy och Bruce.
Han log mot mig och jag smög fram och kramade honom bakifrån.
-Loooove youuu, viskade jag i hans öra.
-Shiiet vad du skrämmer mig!, sa han och jag började skratta.
Han ställde sig upp och gick runt soffan så han stog framför mig sen pussade han mig på kinden och jag la handen på hans axel.
-Älskar dig också, viskade han i mittt öra.
Jag tog tag i hans mössa sen sprang jag iväg.
-Jennah, se tillbaks den!, hörde jag Justin skrika och jag hörde att han sprang efter mig.
Jag sprang fram till Jazmyn och gav den till henne.
-Här, sa jag och hon tog den och sprang iväg.
Justin kom och kollade förvirrat på mig, jag log oskyldig mot honom.
-Oh nej, sa han.
-Gav du den till Jazmyn?, frågade han och jag log större.
Han tog min hand sen började han springa runt i huset.
Jazmyn satt i köket med Pattie och Diane och hon hade mössan på huvudet fast den var för stor så den åkte ner.
-Du ditt busfrö, sa Justin till Jazzy.
Hon skrattade och Justin lyfte upp henne och satte henne i sitt knä.
Jag satt mig på stolen brevid.
Vi satt och pratade ett tag och helt plöstligt så kom pappa in i köket och han såg ganska stressad ut.
-Jag fick veta för en halvtimme sen att ni ska på en gala ikväll, sa pappa och såg stressad ut.
-Vilken tid?, frågade Justin förvånat.
-Åtta, sa pappa snabbt.
-Vart är galan?, frågade Justin.
-L.A, sa pappa och både jag och Justin blev chockade.
-Vi måste åka nu!, sa han sen.
-Justin upp och packa, Jennah, Carin packade till dig, ni blir kvar där tills imorn flyget går åtta imorgon på morronen, babblade pappa på.
-Men min familj är ju här, sa Justin lågt.
-Justin kommer vara kvar här imorn, sa Diane och la sin hand på Justin's.
Han log lite sen ställde han sig upp och släppte ner Jazmyn på golvet och lät mössa vara kvar på hennes huvud.
Han var så snäll mot sina syskon.
Justin skyndade sig upp och började packa. Efter han packade klart, så tog jag mina saker och vi gick ner tillsammans.
Justin gav Jazzy en puss på kinden och en kram och sa
- Jag kommer imorgon, och log
Jag sa hejdå och gav henne en kram. Vi gick ut till bilen satte oss, vi vinkade hejdå och pappa körde oss mot flygplatsen.
När vi kom fram så såg jag mamma, Leah, Daniel och Sarah.
-Ska ni också åka?, frågade jag och kände mig ganska taskig för att jag inte har varit med dom så mycket.
Dom nickade och mamma såg nog att jag såg ledsen ut för hon sa
-Gumman du kan komma och hälsa på oss och vi kan hälsa på dig någon annan gång, sen kramade hon om mig.
-Men vi har fortfarande tre timmar att spendera, sa Leah glatt.
Jag såg frågandes på henne sen kollade jag på pappa.
-Privat planet väntar, sa han och log.
-Tack!, sa jag och kramade honom.
Sen gick vi mot planet och papzen tog överdrivet mycket bilder på mig och Justin där vi gick hand i hand.
När vi kom på planet så släppte jag ner min väska och hämtade fyra burkar RedBull, alla andra hade redan satt sig vid några fotöljer och jag såg att det inte fanns några platser kvar.
-Haha, sa Daniel lågt och jag lipade mot honom.
Sen drog Justin ned mig i sitt knä.
Jag red bullarna (LOL) till Justin, Leah och Daniel. Tre timmar gick snabbt nästan för snabbt.
Vi pratade under hela resan och sen sa vi hejdå och gick åt olika håll.
Vi åkte direkt till Dolce & Gabbanas huvud kontor där några stog och väntade med en kläduppsättning till mig och en till Justin.
Till Justin hade dom tagit fram ett par vita jeans med en vit skjorta och vit kostym med en svart fluga till.
Till mig hade dom tagit fram en vit klänning som matchade Justin's outfit.
- Är du hungrig ? undrade Justin när vi var klara där.
- Ja, kan vi inte beställa thaimat och kolla på nån film på hotellet?, sa jag och han lyfte på ögonbryndet.
-Exakt vad jag tänkte?, sa han och log lite sen pussade han mig näsan
Kom nu åker vi och köper thai, sa Justin och vi satte oss i bilen och bad Kenny åka till en thai resturang.
När vi kom fram till hotellet så fanns den några fans där och Justin var på bra humör så vi tog kort med dom och skrev massa autografer. 
- Första gången dom verkligen har lugnat ner sig, sa Justin skrattande när vi satte oss i bilen. 
- Ja men det var väl för att vi faktiskt snackade med dom och inte sprang iväg haha, sa jag
- Kanske det, sa Justin.
När vi kom upp på rummet så kollade vi vad det fanns för filmer och det fanns bara tråkiga
Vi satte oss i sängen och kollade på Ensam hemma och då och då så kysste vi varandra jag kände ögon stirra mot mig jag kollade mot Justin och såg hur han stirrade mot mig?
- Vad?, sa jag förivrrat.
- Schhhhhhhhhhh sa Justin och kysste mig, sen la han sig över mig i sängen och började kyssa mig intensivt.
Jag tog av han tröjan och drog naglarna över hans mage, sen stönade lite och jag log lite.
En timme senare så låg jag på Justins bröstkorg och ritade hjärtan på hans mage.
-Det där var otroligt, du är otroligt, sa Justin efter att ha hämtat andan ett tag.
Jag kollade upp på honom.
-Du var inte så dålig heller, sa jag och log mot honom.
Efter att ha legat när ett tag så gick vi in och duschade och efter det så såg jag att det var bara en halv timme kvar tills Vannessa, hon som fixar smink och håret på mig, skulle komma så jag och Justin skyndade oss med att torka håret och göra oss iordning.
Jag tgo på mig min OnePiece för Justin har inte fått sett hur jag ser ut i klänningen och får inte göra det först allt är klart.
När Justin hade satt på sig sina vita jeans så knackade det på hotelldörren och Justin gick och öppnade.
-Hej vanessa, sa Justin och kramade henne snabbt sen gick hon fram till mig.
-Vannesa! Det var så länge sen, sa jag och hon nickade.
-Verkligen!, sa hon och vi kramades snabbt.
Jag tog klänningen från garderoben sen gick vi in på toan och jag låste så att inte Justin skulle kunna komma in.
-Okej, så jag hade tänkt att du skulle ha håret uppsatt i svans och sminket skulle vara lite foundation och sen bara sotade ögon och lite mascara.
Jag nickade entusiastist och och log mot henne.
-Det låter jätte bra, sa jag.
När hon var klar så kollade jag min i spegeln och gapade.
-Tänk att en liten förändring kan bli en så storl stillnad, sa jag och vanessa skrattade.
-Jag går ut så får du sätt på din klänningen, sa hon sen gick hon ut.
Jag tog varsamt på mig klänningen när jag hade satt på mig den så kollade jag mig i spegeln och log åt resultatet.
När jag öppnade dörren stog Justin utan för och lutade sig mot väggen med händerna i byxfickorna.
Han vände huvudet mot mitt håll och sen började han gapa.
-Du ser otrolig ut, stammade han fram.
-Jag menar det gör du jämt men nu är du...wow, sa han bara och jag skrattade lite åt honom.
Det var dags och åka i väg, Vanessa gick ut samtidigt som oss, vi sa hejdå och tackade henne sen satte vi oss i limousinen och åkte iväg.
Galan var i centrala L.A och Justin var tydligen nominerad till Årets Bästa Manliga Artist, anlednignen till att vi hade fått reda på allt idag är för att det hade blivit något konstigt med inbjudningarna.
När vi kom fram så andades jag ut sen öppnade chauffören dörren och Justin och jag hörde hur folk började skrika massa frågor till Justin.
-Justin är Jennah med dig idag?, hörde jag en fråga och Justin skrattade innan han sträkte sin hand emot mig och jag tog den och gick ut.
Justin log mot mig och pussade mig på kinden och jag hörde klick runt om oss.
Han la sin arm runt min midja och log mot mig.
Vi började posera och vi log mot alla kameror.
Plöstligt fick jag se ett bekant ansikte som kollade på oss...Selena?!
-Justin, Selena är här, viskade jag tyst och han kollade diskret runt och sen kände jag har hans grepp om min midja hårdnade.
-Var inte orolig baby, tror inte hon vågar göra något när hon vet att båda jag, du och Scooter hatar henne.
-Är pappa här?, frågade jag och Justin nickade.
-Justin! Jennah!, skrek en intervjuare och vi gick dit.
-Jennah hur känns det att vara tillsammans med Justin Bieber?, frågade mannen.
-För mig så är han bara en vanlig person och kommer alltid vara det även fast det känns konstigt att tänka att han är en vanlig person just nu, sa jag och skrattade lite.
Dom frågade några frågor till
-Sista frågan, Justin är du lycklig med Jennah?
-Jag är hur lycklig som helst, Jennah betyder mycket för mig och det gör mig ledsen att Jennah får massa hot för det sårar inte bara henne utan det sårar mig också, sa Justin och log mot mig och jag log mot honom.
-Ni är så gulliga! Ha ett bra liv!, sa han sen gick vi in för allting skulle snart börja.
Galan var jätte bra och jag såg ganska många kändisar.
-Du är det dags för det näst sista prisen och det är prisen för Ärets Bästa Maliga Artist och här är dom nominerade, sa hon som presentarade priset och Justin tog mina båda händer och höll dom hårt.
-Vinnaren är... Justin Bieber!, sa han och Justin for upp ur sin stol och drog mig med sig.
Han pussade mig snabbt på munnen sen sprang han upp på scenen för att ta emot sitt pris.
-Herregud! ehhm...tack till alla fans som har röstat på mig ni betyder mycket för mig, tack till Usher, Scooter Braun och min vackra flickvän Jennah Braun, sa Justin och jag vart chockad över att han hade sagt mitt namn.
Sen gick han av scenen och pappa sa att vi skulle gå bakom scenen för att gratta honom.
Vi gick en annan väg till bakom scenen och Justin stog och pratade med Jaden.
När han fick syn på oss så log han stort sen började han springa mot mig när han kom fram så lyfte han upp mig och snurrade runt mig.
-Jag kan inte fatta att jag vann, sa Justin när han hade släppt ner mig.
-Men det gjorde du, sa jag och skrattade lite.
Han kysste mig passionerat.
-Älskar dig, sa han och jag log.
-Älskar dig också, sa jag och han log stort.
Sen tog han min hans och vi gick framm till Jaden där pappa och Will också stog nu.
-Hej Jaden, sa jag och böjde mig ner lite för att krama honom.
-Hej Will, sa jag och kramade honom också.
-Det var längesen jag såg er, sa jag och dom båda nickade.
-För länge sen, sa Will och jag log.
*
Jag hoppade nästan in på rummet och tog av min klackskorna som hade tagit död på mig efter så lång tid.
Jag la mig sedan i soffan och suckade.
Justin kom efter mig och jag antog att han ville sitta så jag drog upp mina ben.
Han satte sig ner och jag la mina fötter i hans knä.
-Dina fötter är röda, sa han och jag nickade.
Han började massera min fötter och jag slappnade av i hela kroppen.
Efter att ha lagat där i en kvart så gäspade jag.
-Ska vi gå och lägga oss?, frågade Justin och jag nickade.
Idag hade varit en dag med mycke saker att göra, men men vänjer sig väll.
Vi borstade tänderna sen gick jag ut från badrummet för att Justin behövde gå på toa.
Jag tog av mig klänningen och sen la jag mig i sängen.
Justin kom snabbt ut från toan och tog av sig sjortan och byxorna sen la han sig brevid mig.
Jag la mitt huvud på hans brötkorg och vi sa godnatt sen somnade jag snabbt.
Justin's perspektiv
När hon hade somnat så låg jag vaken och bara kollade på henne.
Han var så vacker.
Jag har aldrig kännt så här för någon i hela mitt liv, jag kunde se en framtid med henne.
Jag vet inte hur länge jag bara låg där och tänkte och kollade på henne men till slut så kännde jag att sömnen tog över.
__________________________________________________________________________________________________
Förlåt för att det har dröjt! Men nu är det här! Imorn så ska jag upp till Dalarna med min farmor och farfar och jag kanske hinner lägga upp något kort på kvällen imorn! :)

koMmEnTeRa

BIEBAH LÖÖÖVE!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: