People change, but love remains - Chapter 51

-Ska vi gå ner? frågade jag Justin.
-Okej, vi gick och satte på oss jacka och skor kollade så att mobilen var med och nycklarna så gick vi mot hissen. Scooter Pattie och Kenny var redan nere i lobbyn.
-Ska vi bege oss mot arenan? frågade Scooter.
-Visst,svarade vi och vi gick ut mot bilen. När vi nästan var framme så fick jag ett mms från Laura.
*Stella mår bra, lite ivrig ut bara. Allt gick bra och så. Men vi måste stanna på sjukhuset minst en vecka eftersom att hon var så tidig. Älskar dig bästis. Puss!*

___________________________________________________________________________________

Jag läste smset om och om igen.
-Är det något som står på tok? frågade Pattie som såg att jag grät och Justin kollade nervöst på mig.
-Nej nej, absolut inte. Svarade jag medans jag satt där och log som en idiot.
-Men vad är det då ? varför gråter du? frågade Justin otåligt.
-Jag har blivit faster, svarade jag och log fortfarande som en idiot. Nu började Justin också att gråta. Jag strök med tummen under hans ögon och tog bort hans tårar.
-Men vad kul Ari! Skulle inte dom få om bra tag?
-Jo, men hon vart för tidig. Hon mådde bra och allt hade gått bra. Men dom skulle få stanna på sjukhuset minst en vecka eftersom att hon var så tidig.
-Åh, vad heter hon?
-Stella, sa jag och log ännu mer.
-Men det är ju ditt mellan namn? sa Justin.
-Ja det är det, ska du se hur söt hon är eller? Justin nickade ivrigt och jag visade bilden för honom.
-Får jag också kolla? sa Pattie och jag nickade lite och sträckte fram telefonen till framsätet.
-Nej men se, vilken fin liten bebis! sa Pattie och började nästan gråta hon också. Det vart ett rödljus så då började Scooter som körde prata.
-Får jag också se? vad kul! Grattis till er gudföreldrar då! Han kollade på bilden och fortsatte.
-Ja, hon var verkligen söt.
Jag nickade och tog emot telefonen och svarade på Lauras sms *Verkligen världens finaste bebis! Vi har gråtkalas här i bilen just nu. Så himla go! Kan jag ringa dig? Älskar dig också, hälsa pappa Ryan ! puss*
Jag la ner mobilen som snart började ringa. Laura stog det på skärmen jag svarade direkt.
-GRATTIS ÄLSKLING!!
-Haha, tack!, 12 timmar av hårt arbete så kom hon äntligen ut, sa hon och skrattade lite.
-ha ha, men asså vad hände?
-Jo kolla, jag vaknade inatt vid 5 av att det var blött i sängen. Först jag ba what? Har jag kissat ner mig? Sen kom jag på att det kanske var vattnet som hade gått så jag väckte Ryan och han fick panik så två minuter senare sitter vi i bilen påväg mot BB på dom ishala vägarna, men det sket din bror i det var plattan i mattan som gällde. Sen så kollade dom hur hon andades och hur hon mådde så hon var nästan fullt utväcklad så dom sa att vi inte skulle komma utanför sjukhus portarna som icke föreldrar. Vi vart såklart jätte glada jag fick nå sak så att värkarna skulle sätta igång, och tro mig, det är den värsta smärtan jag någonsin haft ! Tro inte att smärtlindrandet hjälpte heller. Sen när jag var öppen 10 cm var det bara att börja krysta. Jag krystade i 12 timmar, jag var helt slut efter!
-Oj gud, ja det förstår jag. Nu hörde jag den lilla bebis rösten i bakrunden.
-Är det Stella som låter? frågade jag.
-Ha ha, ja ! Hon är nog lite hungrig.
-Men då ska hon få mat! Kan jag få prata med pappan?
-Ja självklart. Jag hörde en liten bebis röst och log lite för mig själv sen svarade Ryan.
-Hej faster Ari, sa han och lät väldigt glad, men det förstår man ju.
-Hej pappa Ryan, hur mår ni?
-Jo det är bra. Hon är så söt.
-Ja det är hon verkligen. Men du, jag skulle bara höra så att allt är bra och så. Vi kommer snart hem igen. Så vi får komma och hälsa på, men jag tror att du har en bästa vän som vill prata med dig.
-Ha ha, visst.
Jag gav min iphone till Justin och han och Ryan pratade ett tag. Sen så fick jag tillbaka min mobil så loggade jag in på twitter och la ut en bild på Stella

* My brother just got a baby whit Laura named Stella, after me. How cute? i already love her! *
Sedan la jag ner telefonen i fickan igen. och Justin tog min hand vi kollade på varann och log.
-Jaha ungdomar, då var vi framme då! Scooter stängde av bilen och hoppade ur. Justin och jag hoppade ut och Justin tog min hand. Vi gick mot arenan men vart attackerade av paps och fans. Vi hann inte skriva så många autografer. Men så många som vi hann. När vi kommit in i arenan visade några människor oss vart vi skulle vara och träna. Vi började att dansa med dansarna och danscoatchen. Sedan fick vi en paus då jag gick och satte mig i Justins knä och han satte sina händer runt min midja och kysste mig passionerat. Han avslutade kyssen och kolladem mig rakt in i ögonen.
-Ska vi åka hem imorgon? frågade han och jag nickade ivrigt på huvudet han tog upp sin mobil och skrev ett sms strax efter att Justin hade lagt ner telefonen så kom Scooter och Pattie.
-Vad var det du ville? frågade Pattie.
-Kan vi åka hem till Canada imorgon? Vi vill hälsa på Stella.
-Klart vi kan, vi åker efter det här så kan ni sova på flygplanet.
Jag nickade och Justin mumlade något.
-Okej, pausen är slut. Nu kör vi igenom den sista gången, sen ska vi ut och prova på sceenen. Det var våran danscoatch som pratade så jag och justin gick och tog plats först längstbak sen började jag att sjunga så gick jag fram på sceenen och sen kom Justin efter första versen och sjöng med mig. Låten gick grymt bra så nu skulle vi bara ut och träna någon gång på sceen innan det var dags för make-up och styling. Nu gick vi alla efter Scooter som visste vart vi skulle. Sceenen var riktigt stor och ljud och ljus killarna kom och gav mig och Justin en varsin mikrofon.
Sedan började musiken spelas och vi bara följde med. När vi tog sista tonen tillsammans så klappade alla händerna.
-Grymt bra ! Vi kör den en gång till sen får ni gå och äta och fixa er. Vi körde igenom den och det gick as bra om jag får säga det själv. Jag och Justin kysstes snabbt efter sista tonen och gick sedan av scenen.
-Vad ska vi äta? jag är utsvulten! utbrast jag bakom scenen. Justin började skatta lite.
- Kom, dom har ett litet café här där vi säkert kan ta något att äta, han tog min hand och vi gick mot caféet.
När vi kom fram så gick vi in och satte oss vid ett bord som låg lite avsides. Det kom fram en servitris och frågade oss vad vi ville ha.
-Jag tar en kyklingsallad och fanta, sa jag
-Och jag tar spaghetti och köttfersås och en cola, sa Justin.
-Var det bra så? frågade killen.
-Ja.
Killen gick iväg och fixade våran beställning.
-Såg du inte hur han kollade på dig? frågade Justin och höll min hand över bordet medans han skrattade lite.
-Ha ha, nej?
-Han kollade på dig som om han aldrig sätt en kändis förr!
-Det kanske han inte har heller.
-Det tror jag säkert eftersom att han jobbar här, jag tror att han tittade på dig för att han är ett fan av dig och att han tycker att du är riktigt vacker! För då är vi minst två styckna här inne som tycker lika.
-Killen kom tillbaka med våran dricka och Justin kollade lite på mig och log.
-Vill du att jag tar en bild på er två? sa Justin och kollade på killen.
-Jag ser på dig att du tycker att hon är vacker och att du är ett fan av henne, fortsatte Justin.
-J-Ja ta-aack, svarade killen med ett brett leende på läpparna.
Justin tog upp sin mobil och killen ställde sig brevid mig och Justin tog en bild.
-Skit bra! sa Justin.
Jag tog en servett och skrev min autograf på den sedan gav jag honom den.
-Jag lägger ut den på twitter så kan du bara ta den där ifrån, okej? frågade Justin och killen nickade och gick iväg.
-10 minuter tills ni ska ut på mattan, sa Scooter och jag nickade medans jag kollade snabbt i spegeln hur jag såg ut.
Jag hade en spets klänning med öppet på ryggen.

-Daamn guurl, sa Justin och kom in i rummet.
Han hade en svart kavaj med svarta jeans och sneakers kavajen hade en röd siden duk i bröstfickan.

När vi kom upp på mattan så blixtrade överallt och alla ville att vi skulle kolla åt olika håll.
-Justin, Ariana!, vi gick fram till en intervjuare.
-Hur är det med er?
-Det är bra med oss, sa Justin och log.
-Ariana jag såg på din Twitter att din bror och hans flickvän har fått barn och barnet heter Stella som du heter i mellan namn.
-Faktiskt så är det min och Ryans gammelmormor som som hette Stella sen fick jag det och...ja, sa jag och skrattade lite.
-Stella var i allafall jätte söt, när ska ni hälsa på henne.
-Vi åker tillbaka till Stratford imorn men vi stannar nog inte så länge, sa Justin.
-Okej, men det var kul att prata med er, ha det så bra, sa intervjuaren.
-Detsamma!
När vi kom in så visade några oss våra platser längst fram och jag hade turen och få platsen brevid Selena, vi pratade lite tills det vart mörkt i rummet och lampor började blinka One Direction kom upp på scenen och det vart ett väldigt liv på alla tjejer i rummet, Jag som tyckte dom var grymt bra busvisslade och apploderade
-Hello everyone! We are one direction and we are very glad that we can come and perform here! This is 'what makes you beautiful'. Det var han Harry som presenterade bandet och publiken jublade musiken började spelas.


Jag satt och klappade i takt till låten och sjöng med lite.
När det hade gått en bit på låten så sjöng Harry själv, han kom ner till publiken och kom fram till mig och Justin och tog mig i ena handen och kollade mig i ögonen och log medans han sjöng, han hade ett riktigt gulligt leende, och grymt vackra ögon.
Jag höll mig för munnen och log som en galning, jag menar Harry Styles är ju den snyggaste i bandet.
När hans solo var slut så hoppade han upp på scenen till dom andra och jag kände att jag var tårögd.
-Fangirling!, sa Selena och skrattade åt mig.
-OMG, fick jag fram, och försökte lugna ner mig.
Jag såg att dom filmade mig så jag började skratta och Selena också.
När låten var slut och dom hade gått av scenen så hade jag lugnat ner mig lite.
Jag kollade mot Justins håll och han kollade på mig men hans ögon lyste av svartsjuka.
-Ohh, är du svartsjuk på mig eller på Harry?
-det kan du väll lista ut sjäv, sa han och jag himmlade med ögonen.
-Meh, kom igen Justin, det är som att Beyonce skulle göra något sånt mot dig, sa jag och han kollade på mig och log.
-Okej då...sen såg det jag ganska underhållande ut när du betedde dig som en liten 5 åring som precis fått vad hon ville ha, sa han och jag skrattade.
Dom började dela ut priser och jag pratade lite med Selena igen och apploderade när någon vann.
Jag kollade mot Justins håll och såg att han pratade med...
-Bloody hell det är ju Tom Felton, sa jag och kollade förvånat på honom.
-Hejsan, sa han och blinkade med ögat mot mig.
-OMG, det här är för mycket för mig på en award, sa jag och Selena skrattade.
-Här är Chris Brown och T-Pain med "Best Love Song (final)"
Dom kom ut och började sjunga och samtidigt så visade dom massa par i en skärm bakom dom där det var ett hjärta och massa andra kändis par var med på bla. Jay-Z och Beyonce.
När dom kom till "We can see you on the kissing cam" så kom jag och Justin fram och jag skrattade innan jag vände på mig och Justin kysste mig snabbt och alla jublade.
När låten var slut så skulle vi gå bakom scenen för att byta om.
Jag hade på mig ett vitt linne och en vit skinn jacka med nitar på
och ett par vita jeans med slitningar på benen
och ett par klackar med nitar på
Justin hade på sig en svart skinn vest med nitar på och det stog stratford, j.bieber och sånt på den och under den en svart t-shirt och ett par mörk blåa jeans med en vit scarf hängandes ur bakfickan och ett par silvriga supras.
Det var meningen att vi skulle vara varandras motsatser.

-Och här är Ariana Butler och Justin Bieber med Everything about you, sa personen ute på scenen och Justin skulle ut först så han gick ut och ställde sig.
Musiken började och han med

You know I've always got your back, girl
So let me be the one you come running to, running to, r-r-running
I said it’s just matter of fact, girl
You just call my name
I'll be coming through, coming through, I'll get coming
You know I've always got your back, girl
So let me be the one you come running to, running to, r-r-running
I said it’s just matter of fact, girl
You just call my name
I'll be coming through, coming through, I'll get coming

Sen kom jag ut

On the other side of the world, it don't matter
I'll be there in two, I'll be there in two, I'll be there in two
I still feel it every time
It's just something that you do
Now ask me why I want to

och sen sjöng vi tillsammans

It's everything about you, you, you
Everything that you do, do, do
From the way that we touch, baby
To the way that you kiss on me
It's everything about you, you, you
The way you make it feel, new, new, new
Like every party is just us two
And there's nothing I could point to
It's everything about you, you, you
Everything about you, you, you
It's everything that you do, do, do
It's everything about you

När låten var slut så apploderade alla och jublade.
-Tack så mycket!, sa jag sen klev vi av scenen och bytte tillbaks till våra andra kläder.
Sista priset var vi tydligen nominerade till.
-Och nu priset ni väntat på..., priset för "årets sötaste par"
-Dom nominerade är...
Sen gick dom igenom en videon med alla nominerade.
-och vinnarna är... JUSTIN BIEBER OCH ARIANA BUTLER!!
Vi gick upp på scenen och tog emot priset.
-ehmm, vi har inte förberett nåt tal, så jag får väll ta mitt gamla.
För att komma från en liten stad i Stratford så är vi jätte glada att få ta emot detta pris..., Justin pratade på och jag skrattade lite.
-Okej, det räcker nu, sa jag och skrattade ännu mer.
-Tack för att folk har röstat på oss, sa jag sen gick vi av scenen och jag hörde att många skrattade.

Efter awarden så åkt vi tillbaks till hotellet efter som det var sent och flyget skulle gå klockan 9 på morgonen

Jag vaknade halv 8 efter som jag hade ställt alarmet på det så jag gick upp och duchade och gjorde mig iordning.
Jag satte på mig mina gråa STRATFORD mjukisbyxor och Justins gråa munktröja där det står Bieber och en 6a på.
-Justin vakna klockan är kvart över 8, sa jag och han slog upp ögonen.
-mm, sa hon sen gick han upp ur sängen och in i duschen.

Klockan kvart i 9 så var vi framme vid flygplatsen och vi hoppade på planet och Justin somnade snabbt men inte jag.
Jag gick och satte mig vid Carin som satt vid ett bord och läste en tidning.
-Vad läser du?, frågade jag och hon lyfte upp tidningen.
"Bröllops guiden"
-Ska ni gifta er?
-Shh, det är meningen att det skulle bli en överaskning till crewet när allt är klart och så.
-Men när?
-23 Juni, sa hon och log.
-aww, sa jag och sen fortsatte vi prata om bröllopet.
Vi slutade prata när vi såg Justin komma fram till oss och kollade trött på mig.
-Kom, sa han och tog min hand och gick där han sov förut.
Han la sig ned och drog med mig.
-Nu kan jag sova igen, sa han och burrade ner sitt huvud i mitt hår.
-Gör det du, sa jag och skrattade lite. Jag satte på mina rosa urbanears och gick in på spotify och där kom bang bang bang- Selena Gomez på, hon var verkligen talangfull och hennes röst var gudomlig! Jag tror att jag började att sjunga lite för att Justin började röra på sig sedan satte han sig upp och drog av mig mina hörlurar
-Sweetie, jag älskar att vakna till din röst, men just nu är jag väldigt trött så om du kanske kunde sjunga lite tystare?  Jag skrattade bara och svarade
-Jag kan gå och sätta mig vid Carin så kan du sova ifred, jag vill inte att du ska vara trött och irriterad när du träffar din guddotter. Justin suckade.
-Okej då, då får jag gosa ner mig i sätet istället. Jag skrattade till lite och ställde mig upp och gick bak till Carin.
-Hej igen, sa hon och log.
-Ha ha, snart märker nog alla att det är något på gång, så hyper och glad som du är. Jag menar inte att du brukar vara grinig och tjurig. Men nu är du liksom extra glad, skrattade jag fram.
-Haha, du Ari? jag har nyss pratat med Scooter och vi undrar om du kan vara våran brudtärna? Scooter ska nämnligen fråga Justin om han kan vara Scooters bestman.
-Ja åh gud vad glad jag blir!! Ja verkligen, tack för att ni valde mig! Jag är så glad för eran skull!! sa jag och kramade Carin lite lätt när jag fått ett sms det lyste ÄLSKLING över hela skärmen så jag klickade upp medelandet
*Det fungerar inte, det går inte att mysa med en kudde och en stol. KOM NU ! Innan jag kommer och hämtar dig! *
Jag skrattade lite och Carin frågade vad det var som var så kul så jag visade skärmen för henne och hon började också skratta.
-JUSTIN! Du får komma hit om du vill något, ropade jag och en halv sekund senare var han framme vid oss. Jag kollade på Carin som nickade.
-Älskling, du jag tror att Scooter vill prata med dig. Själv. Så gå dit nu! Justin kysste mig snabbt och sedan gick han mot Scooter.
-Undra hur Justins ansikte ser ut när Scooter berättar, sa jag och log lite.
-Typ överlycklig, sa jag och vi skrattade. Vi pratade lite mer och hon hade även med sig en tidning där det fanns massa fina klänningar till bröllop. Det var en som vi båda fastnade för, den var riktigt vacker !
(klickbar)
Carin skulle vara så vacker i den! Efter ett tag när vi hade tittat lite till mera i tidningen så kom Justin och Scooter till oss och Justin såg lyckligare ut än någonsin.
-Men Justin, shh det är en hemlis! sa jag och Carin i mun på varandra. Jag satt mittemot Carin och Justin kom och satte sig brevid mig och Scooter gjorde lika fast satte sig brevid Carin.  Scooter måste ha sett tidningen
-Har du hittat någon du gillar? frågade han Carin och nickade mot tidningen.
-Oja, det har jag! svarade hon och letade fram den.
-Hon kommer bli sååå vacker! Sa jag lite tyst, för dom andra var faktiskt också med ju.
-Här är den! sa Carin när hon hittade bilden och visade den för Scooter.
-Oj, ja den var riktigt fin! Vi kan gå och kolla på klänningar i Stratford medans Ari och Justin hälsar på Stella?
-Men vi vill följa med! Sa Justin och vi började skratta lite.
-Men vem är Stella? frågade Carin
-Det är vårat nyfödda gudbarn! sa Justin och lät verkligen stolt.
-Nej men vad kul! Har ni bild på henne?
Jag nickade och tog upp mobilen för att leta reda på bilden  när jag fått fram den på mobilen så visade jag den för Carin
-Nej men herregud vilken sötis! sa hon och log. Jag la ner mobilen i fickan och strax efter så började lampan där det står att man ska sätta på sig bälte blinka, så vi knäpte fast oss och tog tag i Justins hand och andades fortare.
Justin höll min hand hårt som om våra händer var ihop klistrade, jag var fortfarande väldigt rädd för att åka flygplan efter det som hände med Ryan och Laura.
-Såja hjärtat det kommer att gå bra! Du är grymt duktig, jag är här, och jag lämnar dig aldrig, sa Justin. Hans ord lugnade mig lite. Men jag har alltid varit rädd för att flyga. Speciellt när man ska landa, när vi började sjunka så kännde jag hur en tår kom, jag är alltid lika rädd, det är därför jag gråter.
-Såja Ari, du är jätte duktig och snart är vi nere, nu var det Carins lugna röst som pratade. Jag blundade för jag hatar att titta. Jag höll ena Justins hand, så hårt jag kunde. Och Justins andra hand strök bort mina tårar.
-Du är jätte duktig hjärtat, Justin hade alltid ett lugn i rösten när han pratade, och det gjorde mig trygg. När man är ganska nära marken det är då det är som värst. Folk säger att man ska tugga tuggumi när man lyfter och landar, men jag kan inte. Jag måste konsentrera mig på att hålla mig lugn. Det som uppstår inuti mig när man landar är hemskt. Jag tror alltid att vi ska krasha, att vi kommer att dö. Men det värsta av allt är, jag tror att jag är själv om att tycka så, vilket jag vet att jag inte är. Men den paniken som stiger inne i mig varje gång vi lyfter eller landar, den går inte att beskriva, helst skulle jag bara vilja skrika rakt ut. Jag får panik och jag kallsvettas till och med ibland. Det är hemskt. Men när jag har Justin i min närhet känner jag mig trygg och lugnare, men absolut inte lugn. Jag kände att det guppade till och för en sekund slutade mitt hjärta att slå, jag hatar luftgropar.
-Ari, vi är nere nu, du kan andas ut, du var jätte duktig gumman, Carins lugna röst igen. Jag öppnade ögonen och pustade ut, Justin kysste mig snabbt.
-Du är jätte duktig hjärtat! Vi gick av planet och tog våra väskor. Det var ganska många paps och fans, jag torkade bort de sista tårarna och sedan så skrev jag så många autografer och tog så många bilder jag hann.
Sedan gick jag och Justin ut. Eftersom att vi inte har någon bil här och ingen vet att vi kommer så tog vi en taxi, vi sa vart vi skulle och hoppade in. När vi var framme vid sjukhuset så betalade vi och tackade. Chauffören fick ganska mycket dricks. När vi kom in på sjukhuset så gick vi fram till en expedition och frågade efter Ryan butler och Laura, sedan var den en sköterska som visade oss till rummet hon knackade på och öppnade sedan.
-Ni har besök, sa hon och sedan gick hon jag öppnade dörren och Ryan och Lauras ansiktsuttryck blev genast gladare.
-Hej, hur mår ni? frågade Justin.
-Jo vi mår bra, svarade dom. Jag sprang först fram och kramade om Ryan.
-Grattis pappan, sa jag och skrattade till lite.
Han skrattade lite och log. Sedan gick jag fram till Lauras säng och kramade henne lite.
-Nämen vilken liten goding, fasters sötnöt! sa jag och kollade på Stella som just nu sov.
Justin kom nu fram och la sitt huvud på min axel och la sina armar runt min mage.
-Vill du hålla henne? Hon vaknar absolut inte, när hennes farmor farfar mormor och morfar var här hoppade hon runt i varje famn utan att vakna. Jag skrattade till lite.
-Ja gärna! Laura satte sig lite upp och gav den lilla tösen till mig, hon var verkligen liten. Laura satte sig upp i sängen och Justin slog sig ner brevid henne och jag satt redan ner på en stol.
-Du passar som mamma, när är det eran tur då ? frågade Laura lite ironiskt.
-Ha ha, ja det är våran tur när båda är redo, sa jag och kollade på Justin som satt och log.
Vi satt och pratade lite till tills jag började att få lite ont i min arm.
-Hörru, gudfarsan. Nu får du ta din guddotter ! Justin sken upp i ett leende. Han är nog en av dom ungdommar som är så himla underbara med barn, han skulle lätt kunna bli pappa till mitt barn. Eller mina barn.
Jag gav honom stella, och ja. Han passar verkligen som pappa.
-Tjena Stella, jag är din gudfar Justin. Och jag ska skydda dig från alla elaka killar och allt annat som kan skrämma dig! Vi skrattade till lite. Han är verkligen underbar min pojkvän min Justin.
Vi snackade lite till sedan började Stella att vakna till.
-Hon vaknar nu! Sa Justin och log.
-Ja om hon inte börjar skrika är hon nog inte hungrig, sa Ryan.
Och hon började faktiskt inte skrika, hon såg rätt nöjd ut där hon låg i Justins famn. Han satt där och små pratade lite med henne hela tiden.
-Ari, ska du med ut så jag kan få röra lite på mig? frågade Laura och kollade på mig, jag kan förstå att hon vill upp och gå när hon nästan bara ligger ner i sängen hela tiden.
-Okej , ta hand om Stella nu! sa jag och kollade på Justin
-Varför skulle jag inte ta hand om min lilla prinsessa? Vi skrattade lite och sedan gick jag och Laura ut. Hon hade på sig ett sjukhus nattlinne på sig.  Vi öppnade dörren och gick ut ur rummet.
Vi gick efter korridoren bara.
-Så hur känns det att vara mamma?
-Jo, rätt så underbart faktiskt. Jag menar, tänk dig själv. Ha ett litet barn. Som bara är ditt, okej och din pojkvänns då. Men asså den känslan när man har gjort sina sista krystningar, och bebisen är ute, den känslan är underbar!
-Ja, det kan jag förstå! hur var det under graviditeten? känns det konstigt liksom eller nått?
-Nej asså, det är väl magen i sånnafall. Men jag hann ju inte bli så jätte stor innan hon kom ut. Men jag tror väl liksom mest att det är den som känns konstigast. Och att man växer ur sina kläder, och jag har hört att vissa växer ur sina BH:ar för att brösten fylls ju med mjölk så brösten blir större. Men det hände inte mig.
-Jaha, gör det ont att föda?  liksom värkarna och det?
-JA! Det är den värsta smärtan jag någonsin har haft, smärtan går inte att beskriva det gör så jävla ont! Man vill bara gå och ta livet av sig. Liksom bara dö helt enkelt. Men ändå inte. För man vet ju att det är värt smärtan, man får ju ut något bra av det. Som jag och Ryan vi fick våran Stella, och ja. Det är underbart sen efter! Varför undrar du?
-Ja... Jag tror att jag är gravid.
________________________________________________________________________________________________
Ooh ! Spänningen stiger! Vad tror ni  händer? Är hon gravid eller inte? Glöm inte att fråga frågor på frågestunden som avslutas imorn!! Ska börja lite smått på chaper 52 nu. Ska upp ganska tidigt imorn, så måste gå och lägga mig i tid också !:)
Loveeeee /cajsa




     Postat av: Johanna

yeah man :D:D:D:D:D:D:D:D:D


        2011-12-28 / 00:06:26 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: M

Grymt bra!


        2011-12-28 / 00:08:03


     Postat av: ellen

Hon MÅSTE bara vara gravid,MÅSTE!


        2011-12-28 / 09:09:35 URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meeer!!


        2011-12-28 / 17:12:54


     Postat av: Sonja

Din novell blogg är sjukt grym! Jag har också en JB novell blogg som jag just startat! :) Kika gärna in!...

Vill du länkbyta? Puss..


        2011-12-28 / 17:45:15 URL: http://soniijaas.blogg.se/


     Postat av: Linda

Spännande:)


        2011-12-28 / 21:35:17


     Postat av: Lisa

Omg jättebra :)

Hon måste vara gravid!


        2011-12-28 / 21:58:52


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: