People change, but love remains - Chapter 49

-Bra skott honey, vi alla vet att Ari är lite över begåvad, sa han och jag himlade med ögonen.
Precis när Ryan sköt så kom Jasmines bil in och jag kollade bort. Av misstag, och Ryans boll gick in. Det här skulle jag få höra i resten av mitt liv. Men jag ryckte på axlarna och tog bollen och gick bort mot dom andra, nu var det Justins tur att skuta.
-Kom igen babe ! du klarar det Ryan är en lätt match, sa jag och dom andra skrattade.
Jag ställde mig brevid Jake och dom för att kolla. Jasmine dök upp brevid mig och jag hälsade och gav henne en kram. När Justin sköt så vart det en skruv och det var inte Ryan alls berädd på. Så Justins boll kom in. Justin skrek av glädje. 
-Kom igen nu, skut nån ! Sa jag till killarna och Jasmine. Så drew gick och sköt och Justin fångade den.
Vi spelade lite till.
__________________________________________________________________________________________

Justins födelsedag var här och vi hade gått upp tidigt för att göra frukost och sen skulle några i hans crew komma snart också.
Jag, Ryan, Laura, Chaz, Nolan och resten utav hans familj var hemma hos hans morföräldrar och han visste inte om någonting. Det här var Justins 18års dag, man fyller bara 18 en gång. Så det här skulle firas. Stort. Jag hade bokat ett hotellrum, med bubbelbad och så klart en stor mjuksäng en stor balkong och jag skulle åka dit lite innan Justin skulle komma. Medans Ryan Chaz och Nolan åkte och skulle spela paintball tror jag. What ever, så skulle Laura hjälpa mig. Vi skulle köpa rosor och värmeljus och vanliga ljus. Det skulle bli så mysigt !Det här skulle bli en chans att ge igen för allt det fina han har gjort för mig. Men det här skulle inte räcka.
Jag gjorde mackor med hjärtan på och sedan så gjorde vi varm óboy med sprutgrädde i som var format som ett hjärta, idag skulle jag sjunga för Justin, min låt. Hoppas han gillar den.
-Raring, ska vi gå upp till Justin nu ? Det var Pattie som frågade medans hon drog med sin ena hand upp och ner på min rygg.
Jag nickade och log. Jag tog brickan där det låg min present och lite rosor och sedan hans frukost.
Några ur Justins crew hade kommit och nu gick vi upp för trappan väldigt tyst Pattie räknade ner från tre till ett med fingrarna sen började vi att sjunga och öppnade dörren, han vaknade inte direkt. Så vi ställde oss brevid sängen jag stog längst fram mellan Chaz och Ryan. Han vaknade lite sakta och gnuggade sig i ögonen.
-GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN JUSTIN !
Han satte sig upp i sängen och log sitt oemotståndliga leende.
-Är det du som är skyldig till det här? Frågade Justin och kollade på Pattie.
-Nejnej, det här har din flickvän planerat helt själv. Okej med lite hjälp av dina bästavänner.
Jag gick och satte mig på sängkanten.
-Grattis på 18 års dagen älskling, sa jag och kysste honom ömt.
-Tack, jag älskar dig.
-Öppna din present ! sa Chaz ivrigt.
-Chilla bro, svarade Justin och skrattade. sedan tog han en klunk óboy, och öppnade paketet. Först var det en lapp där det stog "Vi och du och grabbarna i crewet, vi ska ha det kul ! /your boys"
-Tack killar, det hade ni inte behövt !
Dom ryckte på axlarna.
-Det finns mer ! sa Laura.
Justin tittade mera, när han kom till min present. Det var en liten ask han öppnade asken och där i fanns det ett silver armband där var det inristat "Be forever mine, so am i forever yours/Ari".
-Aaw, vilket fint ! Hjälp mig att sätta på mig det, sa Justin.
När jag satt fast det runt hans handled så kysste han mig snabbt.
-Tack, viskade han.
-Så Justin. Här kan vi inte stå och titta. Vi har en 18 årig och fira, klä på dig kläder nu ! Så sticker vi. Sa Nolan.
Dom andra gick ner i köket men jag stannade.
-Varför gjorde du det här för? frågade Justin.
-För att du gör så mycket för mig. Men du , det här är bara frukosten. Vi har fram till tolvslaget på oss att fira dig. Klä på dig nu så ska du få åka iväg med grabbarna.
-Vet du vad vi ska göra?
-Ja det vet jag.
-Kan du inte säga?
Jag svarade inte utan gav han en passionerad kyss.
-Sätt på dig en slapp tröja och mjukisbyxor så kan ni sticka.
-Okej, så du vill bli av med mig. Tack.
-Nej, älskling. Inte så, men jag vet att du kommer ha det kul, och jag måste fixa lite min favorit fyller ju faktiskt år idag.
Han skrattade lite och gjorde som jag sa. Vi gick ner tillsammans och han hade ett stadigt grepp runt min midja.
Han satte på sig en kepa och skorna, dom andra killarna var redan klara.
-Hejdå, hoppas du får kul ! Jag gav honom en snabb puss på kinden. När han drog mig intil honom och kysste mig passionerat. Jag avslutade kyssen.
-Hejdå shawty, ses sen !
Han gick ut och stängde dörren efter sig.
-Så Ari, ska vi åka och köpa rosor ?
-Nej inte än. Jag har planerat en annan sak, svarade jag.
-Jaha, vad ska du göra då ?
-Han ska hoppa fallskärm. Jag ska komma och avbryta dom i paintball matchen. Sedan ska vi hoppa fallskärm.
-Va? Du vet att Justin kommer vägra va?
-Nejdå. Han har inget val ! Han kommer att älska det. Jag gjorde det förut. Det är underbart ! Jag tänkte välja bungjump. Men nej.
-Haha, jag måste filma ! sa Laura.
Jag skrattade bara åt henne.
Vi fixade lite hemma så pratade vi lite med pattie och Justins mormor och morfar. Sen var det dax att åka.
Justins mormor hade känt lite på Lauras mage och frågade mig när hon skulle bli gammelmormor.
Jag och Laura åkte till paintball hallen och för att få titta så var man tvungen att ha en hjälm på sig fall att man skulle få någon på sig. När dom spelat klart matchen och Justin Ryan Chaz och Nolan hade vunnit så gick vi ner för trappan. Där mötte jag Justins läppar.
-Kom nu. Nu är det slutspelat ! Nu ska vi åka.
-Va ?  svarade Justin och kollade undrande på mig.
-Ja, kom nu ! Jag tog tag i Justin och Laura i Ryan. Chaz och Nolan visste redan om att vi skulle komma. Så dom följde motviljigt med. Justins crew kom lite senare. Alla fick inte plats i bilen. Så Chaz Justin jag och Laura åkte i min bil. Ryan och Nolan i en annan, eftersom att Nolan visste vart vi skulle.
-Men älskling. Kan du inte säga varför du bara kom och avbröt matchen. Jag svarade inte utan log bara.
På radion började nu min låt spelas. "Och nu, en som har toppat listorna fullt ut, är idag på andra plats med sin låt som hon har skrivit till sin kille. Justin Bieber, lyssna och njut. Grattis Justin!"

Justin höjde musiken.
-Ari. varför gör du såhär mot mig ?
-Vad har inte du gjort för mig då?
-Men Ariana, nu har du skrivit två fantastiska låtar till mig. Jag har inte gjort något sånt för dig !
-Gör det då ? Frågade Chaz.
-Ja, det ska jag ! Jag ska göra ett nytt album, bara med låtar till dig !
-Bara genom att du andas och är vid min sida gör att du ger mig det finaste någon kan få !
Jag svängde in på en smal liten grusväg och körde fram till en parkering där Pattie och resten av crewet stog.
-Vad är det här Ari?
-Det får du se.
-Vi hoppade ur bilen.
-Ari, Chaz, Laura, nu får ni faktiskt säga vad vi gör här.
Jag kollade på dom två och dom nickade.
-Du ska flyga fallskärm.
-WHAT !?
-Jag Ryan och Jag också. Men Ryan vet inte om det, sa Chaz.
-varför gör inte du det ? Frågade Justin och kollade på mig.
-För att jag redan har gjort det. Jag vill att du ska uppleva den underbara känslan!
Justin kollade skräckslaget på mig.
-Du kommer inte banga va?
-Nej, jag ska hoppa. Jag kollade förvånat på honom han hade aldrig bestämt sig så snabbt förr tror jag.
-Okej, då kan du ju byta om då.
-Okej. Chaz kommer du ?
-Jag kommer. Dom gick mot omklädningsrummet. Jag loggade in på twitter och la ut en bild.

"Happ b-day my darling. Hope you like youre suprise ! love you"
Ryan och Nolan kom in rullandes på parkeringen. När dom kom ut ur bilen så kom Ryan fram till mig.
-Ariana, Nolan vägrar att berätta, vad gör vi här ?
-Du Justin och Chaz ska hoppa fallskärm. Gå till omklädningsrummet och byt om nu.
-Va vänta what?
-Japp. Thats it. Jag har gjort det förut, Nolan har gjort det förut. Och Laura kan inte eftersom att hon är på smällen. Så det blir ni. Chaz och Justin är där inne och byter om. Gå dit du med.
Han kollade skräckslaget på mig.
-Du ska få, sa han och gick mot omklädnings rummet.
Jag skrattade lite sedan gick jag och Nolan bort till Pattie och Laura.
-Tror ni alla tre vågar? frågade Laura.
-Jag tror att Justin gör det faktiskt. Han ska visa att han är modig, sa Nolan och skrattade lite och vi andra också.
-Ja, jag hoppas verkligen att han gör det, sa Pattie.
-Jag med,  så han kan få chansen att  känna den underbara upplevelsen. Det är underbart. Helt fantastiskt känsla, svarade jag. Precis när jag pratat klart så kom killarna ut ur omklädningsrummet med någon annan snubbe, jag gissar att det var han som skulle hjälpa dom. Jag och Laura kollade först på killarna, sen på varandra och brast i skratt. Sedan tog Laura upp filmkameran och började filma lite.
-Så killar, är ni redo? frågade snubben.
-Så redo vi kan bli, svarade Chaz. Sedan gick jag och Laura fram till killarna.
-Är det några sista ord du vill säga innan du gör detta? frågade Laura Justin och riktade filmkameran mot mig och Justin.
-Jag älskar dig Ari, sa han och kollade sedan på mig och kysste han mig.
-Du då Chaz? frågade jag
-Ja, tack för allt. hörrni, jag har verkligen haft kul med er ! Tack everyone !
Vi skrattade till lite sedan sa Chaz
-Du då Ryan, vad vill du säga? Laura riktade kameran mot Ryan som sa att hon skulle komma, så jag tog över filmkameran.
-Jag älskar dig Laura, jag älskar även min familj och våran ofödda dotter, jag älskar er! sa han sedan sträckte Laura på sig för att kyssa Ryan och Ryans händer gled ner på hennes mage sedan kysstes dom.
-Aaaw, det här ska vi visa för eran dotter när hon är 15 år, för att se vilka pinsamma föreldrar hon har ! skrattade Chaz fram.
-Så grabbar, här är dom som ska flyga med er, sa killen som nu stog med tre andra killar.
- Och jag är eran pilot, fortsatte han.
-Nice ! sa Justin och gjorde en brohug med killarna.
Vi filmade fortfarande. Killarna hoppade på "flygplanet" och innan dörren stängdes skrek Justin ut
-Jag älskar dig Ari. Jag älskar dig Nolan. Jag älskar dig mamma ! och jag älskar dig Laura !
Vi skrattade lite. Ryan Chaz och Justin var nu inne i planet och satt och tittade ut genom fönstret och gjorde massa slängpussar. När motorn på flygplanet startade såg vi alla skräcken i killarnas ögon. Så vi började skratta lite. När dom rullade iväg så gjorde alla vi en liten slängpuss till grabbarna. Men jag visste att dom skulle klara det.

JUSTINS POV

Vi satt och tittade ut ur fönstret och vi gjorde massa slängpussar alla tre, och vi skrattade lite emellan också.
Motorerna startade och vi alla tre hoppade till. Dom utanför stog bara och skrattade. Ariana sitt underbara leende och hennes fina ögon. Dom hjälpte till att lugna ner mig lite. Hon var så fantastiskt vacker. Det sista jag såg av henne var hennes leende och hennes tindrande ögon innan flygplanet började att åka iväg.
-Hjälp, sa Chaz som hade vart tuffast av oss alla innan. Han visade nu sin rädsla.
-Äh, kom igen killar, är ni tre år eller? det är fantastiskt. Det är super fränt, och ni kommer att tacka Ariana när ni kommer ner.
-Det tror jag inte, sa Ryan och vi skrattade lite.
När vi väl var uppe på en viss höjd så satte killarna på sig sina glasögon så då gjorde vi också det. Vi kom bara lite högre till, sen koplade killarna fast någonting på oss så måste man flyga två och två, så vi tog varsit proffs och sedan öppnades dörren.
-BLUNDA OM DET ÄR OTÄCKT ! MEN NI BÖR TITTA NÄR VI SVÄVAR, DET ÄR OTROLIGT ! Skrek en av killarna, man var tvugna och skrika för det hördes inte annars. Jag och den ena killen skulle hoppa först. Vi gick fram och ställde oss vid kanten jag tog ett djupt ande tag och blundade.
-Redo? Frågade killen. Jag nickade till svar. Och vips så var vi ute i luften. Utanför flygplanet. Vi svävade fram.
Jag öppnade försiktigt ögonen. Killen och Ari hade rätt. Det var fantastiskt. Helt freaking underbart. Det kändes som att jag flög. Jag förstår känslan att vara en fågel. Det hade vart underbart.
-Visst är det fint? frågade killen
-Unnderbart ! Svarade jag och log.  Efter ett tag fallandes fällde han ut fallskärmen. Och nu såg jag Laura Och Ariana stå och vinka som blådårar.
Jag log lite för mig själv. Tänk den dagen jag får reda på att jag blir pappa. Till Arianas barn.
Nu var vi riktigt nära marken. Sedan när vi landade så koplade killen bort mig och jag sprang till Ariana som sprang mot mig och när vi möttes lyfte jag upp henne och jag gav henne en passionerad kyss.
-Var det värt rädslan? frågade hon mig när hon avslutat kyssen.
-Ja ! det var så himla underbart.
Vi ställde oss och kollade på när Chaz hoppade och när han kom ner så la han sig på marken och vi sprang dit.
När vi såg att han låg och grät av skräck så började alla skratta.
-Vilken pussy du är Chaz, sa Ariana och alla börja skratta mer.
När Ryan också hoppat så åkte vi vidare till en resturang och åt mat.

Arianas POV
Justin skulle komma till hotellet snart, jag hade lockat håret och hade på mig en svart klänning.
Jag hörde det knackade på dörren så jag gick och uppnade och där stog han och log mot mig.
-wow, sa han och kollade på mig.
Jag skrattade lite och drog med honom in.
-Ari, du hade inte...
-Shh, nu vet du hur jag känner mig varje gång du gör något sånt här, sa jag och log mot mig.
Jag drog in honom i köket när det var massa värmeljus och mat på bordet.
Vi satte oss och åt och efter det så tog jag fram chocklad och jordgubbar.
Vi förflyttade oss till vardagsrummet istället och satte oss på golvet...av någon andledning.
-Du har chocklad där, sa Justin och jag var på väg att tog bort det men han hindrade mig.
Han sträckte sig för att ta bort det men istället så tröck han upp chocklad i hela ansiktet på mig.
-Juustin!, sa jag och skrattade.
Låten vi hade på lågt ljud byttes ut mot Skrillex låt Scary Monsters And Nice Sprites.
-Jag kanske inte borde satt shuffle på ipoden, sa jag och började skratta mer.
-Blondie, sa Justin och jag slutade skratta sen tog jag upp chocklad ur skålen och tröck upp det i ansiktet på Justin.
-Nu är vi kvitt, sa jag och han skrattade.
-Tro inte det, sa han och fortsatte skratta.
-Creeper, sa jag och han blinkade med ögat.
Vi tvättade av oss i ansiktet sen bestämmde vi oss för att sätta oss i jacuzsin (stavning?).
Vi tände ljus och det blev riktigt mysigt.
-Sitt inte så långt ifrån mig, sa Justin och jag flyttade över till brevid honom.
-Grattis på födelsedagen älskling, sa jag och la mitt huvud på hans axel.
-Den kunde inte bli bättre, sa han och pussade mig på hjässan.
-Varför då?, frågade jag.
-För att jag sitter här med min sjukt sexiga flickvän, sa han och jag lyfte på ögonbrynen sen började jag kolla runt i rummet.
-Vart är hon då?, frågade jag retsamt och han log.
-Här rakt framför mig, sa Justin och lyfte över mig så jag satt gränsle över honom.
Han placerade sina händer på min rumpa sen kysste han mig passionerat och jag besvarade den.
Han började kyssa mig på halsen och nafsade lite i min örsnibb.
Vi förflyttade oss från badrummet till sovrummet där det var fler ljus och massa rosblad.
Och där började den vildaste natten som någon någonsin upplevt.
____________________________________________________________________________________________

Sorry för dålig uppdat. men mitt internet funkar ju som sagt internet och det internetet jag lånar nu är inte det snabbaste...


8 Kommentarer för nästa!






     Postat av: Sandra

Vill du/ni göra länkbyte? Både som i ett inlägg och att lägga till i länkar! Skulle va schysst:)



Btw, kapitlet va suvveeee ;D <3


        2011-12-13 / 18:33:00 URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/


     Postat av: Johanna

mer :D


        2011-12-14 / 11:09:35 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: Anonym

as bra meer!!


        2011-12-14 / 15:52:32


     Postat av: MAdde¨


        2011-12-14 / 17:22:11


     Postat av: Madde

oj det var jag som skrev komentaren över det blev lite konstigt.... jaja tänkte säga att eran novell är så jävla grym typ den grymmaste!! <3

ha det bra <3


        2011-12-15 / 15:23:28 URL: http://maaaaaddes.blogg.se/


     Postat av: amanda

bästa novellen ever!


        2011-12-15 / 20:32:20


     Postat av: Cherry

Sjuuukt bra :D ♥


        2011-12-15 / 20:36:46


     Postat av: Olivia

Härligt ! Skriv mer

detär super bra!


        2011-12-17 / 00:36:15


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: