People change, but love remains - Chapter 46

-Kom ! Sa Justin som redan hade tagit sin plats i sängen och lyfte på täcket.
Jag gick fram till sängen och kröp ner brevid honom. Jag kysste honom först ömt sedan vände jag mig om och han la sin arm runt min midja och sedan viskade han i mitt öra.
-God natt shawty, jag älskar dig.
-Älskar dig också.
Jag kännde hur hans leende brände i min nacke.
Just nu var jag som lyckligast.
____________________________________________________________________________________

Jag vaknade före Justin på morgonen och han hade sin arm om mig.
Jag log trött och tog hans hand och började leka lite med hans fingrar när jag såg något på hans handled.
-Justin vafan!, sa jag och han tog ett djupt andetag och kollade snabbt upp på mig.
-Vad?, frågade han trött och jag kollade på honom.
-Sweetie, vad?, frågade han och satte sig upp.
-Vad fan tänkte du med?, sa jag och han kollade förvirrat på mig.
Jag tog tag i hans handled och drog fram den.
-Oh, sa han och kollade ner i sängen.
-Varför?, sa jag och min röst bröts på slutet.
-Jag...Jag mådde dåligt, jag kunde inte få ut vad jag gjort mot dig i mitt huvud, jag gjorde ett dåligt uppträdande tappade bort texten och allt, jag såg allt hat på Twitter och YouTube och allt blev bara för mycket.
-Men att skära sig gör väll inte saken bättre, sa jag och han drog in mig i sin famn.
-Jag upptäckte att bara en sak får allt och kännas bättre och det är du, du är som min egen drog, mitt eget kryptonit, sa han och jag log och kysste honom.
-Men aldrig mer, sa jag och gav honom en bestämd blick.
-Yes boss!, sa han och jag skrattade.
Dörren uppnades och Jazmyn kom inspringade.
-Ryan och Laura är häärr!, ropade hon och hoppade upp i sängen.
-Vi kommer snart ner, sa Justin och hon nickade innan hon sprang ut igen.
Justin tog på sig kläder och sen tog han fram kläder till mig som jag hade här.
Jag släppte ut min fläta så håret blev lockit och Justin fixade till sitt.
När vi kom ner så stog dom och väntade på oss.
-Nu måst vi skynda oss klockan är halv två!, sa Ryan och vi satte på oss skorna och skyndade oss ut.
-Jag och Ari tar min bil, om det är okej, sa Justin och Ryan nickade.
Vi satte oss i bilen och dom andra körde iväg och vi efter.
När vi kom fram så var det några papz utanför och vi skyndade oss förbi.
Jag såg att Justin kliade sig i huvudet och jag trog ner hans hand för att dom inte skulle se hans ärr.

jag hoppas att dom inte fick någon bild på det. När vi kom in gick vi bort till reseptionen och frågade vart ultraljudsrummen låg.
-följ korridoren och sedan tar ni andra till höger där sätter ni er ner och väntar bara.
-Okej tack så mycket ! Svarade Ryan och sedan gjorde vi som tanten bakom disken sa.
vi satt där och väntade ett tag tills en söt liten tant stack ut huvudet ur en dörr som hon precis öppnat.
-Laura och Ryan ?
- Det är vi, är det okej om dom fölljer med ? svarade Laura och nickade mot oss.
-Självklart, log tanten och öppnade dörren för oss så vi kom in. Laura lade sig på "sängen" och drog upp tröjan så man såg magen.
-Har du känt av några sparkar eller något ? undrade tanten.
-Ja, en eller två gånger.
-Ja det är en riktigt liten fotbolls spelare, skrattade tanten.
Hon tog fram något klet och kletade på det på lauras mage, sedan drog hon med någon sak på hennes mage.
-Gör det ont ? frågade tanten.
-Nej, det svider bara lite och är lite kallt. svarade Laura som hade full koll på skärmen som visade bebisen.
- Hon har växt och blivit stor. Det är bra det, det bevisar att hon mår bra.
Tanten mätte Laura runt magen och sedan kollade hon så att bebisens hjärta slog som det skulle. Sedan fick vi lyssna, jag hörde knappt någonting men jag hörde en liten bebis. Ryan måste också ha hört för han började få glans på ögonen, vilket betydde att han var tårögd. Samma med Laura. När det var klart så tackade vi för oss och gick mot parkeringen.
-Kan vi inte äta på Tim Hortons ? Frågade Justin.
-Klart ! svarade Ryan innan Justin hann säga klart meningen.
Jag och Laura kollade påvarann och ryckte på axlarna.
-Visst, sa vi samtidigt

När vi kom fram till Tim Hortons så hoppade vi ut och Justin tog min hand.

Vi beställde munkar och iste och sen satte vi oss och åt.

-Det finns ingen bättre ställe än detta, sa Justin med munnen öppen.

-Stäng munnen när du äter, sa jag och han kollade på mig och visade den tuggade munkbiten i hans mun.

-Eww, sa jag och dom andra skrattade.

Han tog kort på munken och drickan och la upp på instagram med texten

"Soooo Happy"

-Har ni slutat skolan för idag?, frågade jag och dom nickade.

-Vet ni vad jag vill göra imorn?, frågade jag entusiastiskt.

-Nej vad?, frågade Ryan och kollade nyfiket på mig.

-jag vill spela fotboll! Jag har inte spelat på evigheter, sa jag och log stort.

-Låter som en bra idé, sa Justin och nickade.

När vi var klar sa Ryan:

-Vi ska till Toronto och hälsa på kusinerna nu, vi kommer hem imorn.

-Okej, hälsa! Jag har inte träffat dom sen i sommras, sa jag och han nickade innan dom åkte iväg till Toronto vi satte oss i bilen och åkte.

-Vart ska vi?, frågade jag och Justin ryckte på axlarna.

-Du vet, mamma och pappa är på möte i Vancouver, sa jag och la min hand på hans lår.

-Hem till dig alltså, sa han och log.

När vi kom hem så verkade Justin ha brottom för han drog mig till dörren.

-Du vet att jag måste låsa upp också, sa jag och skrattade.

-Men vafan skynda dig då, sa jag och jag skrattade och bara för det så låste jag upp dörren väldigt långsamt.

När jag låst upp dörren så ryckte han upp den och puttade in mig och stängde den snabbt innan han tröck in mig i väggen och kysste mig passionerat. Under tiden tog jag först av hans jacka sen min sedan tog han av mina skor och han sparkade av sina skor. sedan gick vi till mitt rum och han slet av min tröja och knäppte upp min bh sedan tog jag av hans tröja långsamt medans jag drog med ena handen över hans bröst och mage ner till byxorna och knäppte upp knappen. sedan var hans byxor också av nu var mina byxor kvar så han tog av mig dom och mina lila favorit spets trosor åkte av i samma veva. Sedan tog jag av Justins kalsonger och vi låg och kysstes och som övergick till hångel sen så la han mig på ryggen sedan var han inne i mig. Jag älskar han, jag älskar att ha honom inne i mig.
-Jag älskar dig, viskade jag fram mellan kyssarna.
Han log till svar vi höll på ett tag till sedan låg jag på hans bröst och lyssnade på hans hjärta och drog med mina naglar över hans mage sedan  och han lekte med sina fingrar i mitt hår och med andra handen höll han på med med mina fingrar.
-Jag har aldrig kännt så här för någon annan tjej, jag lovar. Du är bättre än att stå på MSG inför 22 tusen pers och sjunga, du är bättre än så. Bättre än alla mina grammys.
-Jag älskar dig Justin Drew Bieber. Inte för att det är ditt namn för att jag älskar dig.
Vi låg och pratade lite tillslut gick jag upp och klädde på mig.




     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-12-02 / 15:02:18


     Postat av: Anonym

Ska vi göra ett länkar byte :D ?


        2011-12-02 / 22:50:21 URL: http://perfectbieber.blogg.se/


     Postat av: Anonym

GRYMT


        2011-12-03 / 10:05:39


     Postat av: Cherry

Sjuuukt bra :D ♥♥


        2011-12-03 / 14:09:06


     Postat av: novell.blogg.se

Kolla gärna in min blogg! =)


        2011-12-03 / 21:38:45 URL: http://novell.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: