Cajsa: Julstress!

Åh, nu är det ju såhär det ligger till. Att jag har vart sjuk och borta från skolan i ca 3-4 veckor. Och jag har inte orkat göra någonting, då menar jag ingenting. Så jag har ganska mycket att plugga, så jag inte ligger efter allt för mycket efter jullovet. Och sen är det ju snart jul! Jag har liksom inte hunnit inhandla en ända Julklapp. Så jag och min kompis ska göra det imorgon. Jag måste plugga och göra annat. Men istället så bloggar jag här. Är inte det bra? Jag håller på med kap 50 nu, men jag har en riktig idé torka, och Malin skriver inte heller så mycket. Pga, julstress!
Men nu under jul vill man ju liksom inte sitta framför datan och skriva noveller? Det är ju till för att man ska ha det kul och umgås med familj och vänner!
Tycker inte ni det? Men iallafall, efter jul så ska ni se att uppdateringen förbättras mycket mera!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: