okej... UPDATED!

Jag har fått en kommentar där det står att jag ska börja på en ny novell och en där det står att jag ska fortsätta på denna.
Jag behöver verkligen få mer kommentarer för jag är väldigt förvirrad, jag måste veta så att jag ska skriva ett slut nu på LIIA eller börja på en ny om jag börjar på en nya så kommer den vara såhär.
Stuck in the moment...
Ariana Butler 15 år bor i den lilla staden Stratford i Canada, hennes bror Ryan Butler är känd som popsensationen Justin Bieber's bästavän...men Ariana hatar Justin.
Dom var tillsammans förut men Justin gjorde sitt livs misstag.
Hur ska det bli när hon träffar Justin för första gången på 3år?
Hon hade lyckats undvika honom tills nu, det finns inget hon kan göra.
Kommer känslorna komma tillbaka eller kommer hon bara hata honom ännu mer?
Utseende: Dakota Fanning

Detta är altså den nya novellen som jag tänkte börja med när LIIA tar slut eller om ni vill att jag ska börja på den nu och göra ett avslut på den andra.

UPDATE: Tycker ni att vi ska göra en ny blogg med ett annat namn för namnet på denna blogg är ju ganska svårt?



     Postat av: cajsa

Ta slut den här först sen börjar du den nya !!:)


        2011-08-05 / 20:54:57 URL: http://cajsalundin.devote.se


     Postat av: nayara

NEJJJJJJJJJ gör inte en ny jag har din blogg på favoriter jag skulle bli JÄTTE ledsen


        2011-08-05 / 21:09:39


     Postat av: kim

spara bloggnamnet, börja på den nya med dakota fanning som utseénde men skriv ett slut på den gamla först = min åsikt ;) <3


        2011-08-06 / 09:38:44


     Postat av: Sandra

Den nya va ju bra :) Så börja på den nya då :) Du gör som du vill.


        2011-08-06 / 18:31:38


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: