Love is in the air - Episode 57- THE END!

Baby you
Want all the time
And I do to.
Can we get really freaky,
However you want it.
Girl, it's up to you.

Sen förstår ni nog vad som hände ;)
__________________________________________________________________________________________


När jag vaknade nästa morgon så låg inte Justin där så jag tog på mig underkläder och ett par mjukisshorts samt ett linne och gick ner för trappen.
När jag kom ner så stog Justin där och skrev något.
Han hade bara gråa mjukisbyxor på sig utan tröja, när han hörde mig så vände han sig om och kollade till en början förvånat på mig sen log hon och gick fram till mig.
-God morgon vildkatten, sa han och blinkade mot mig sen kramade han mig hårt.
Jag skrattade lite.
-Jag har gjort en sak åt dig, sa Justin och tog min hand sen drog han mig till stolen, jag satte mig ner och han vände sig om och tog något på diskbänken.
Han la ner en skål med fligorna jag brukar äta fram för mig fast i det så låg det en plast sked där det stog 'Good morning, beautiful...'
-Awww, sa jag sen tog jag upp mobilen och tog bild på det sen la jag upp det på Twitter med texten 'I have the best boyfriend ever <3'
-Tack, sa jag sen och ställde mig upp och kramade honom.
-Jag älskar dig, sa jag och hon log.
-Jag älskar dig också, sa han sen kysste han mig länge.
Sen satte vi oss ner och jag åt mina flingor och han åt sina flingor.
*
Vi hade precis andlänt till Miami för att Justin skulle ha en välgörenhetskonert här klockan var sen på kvällen och jag hade inte sovit något på flyget så direkt när vi kom upp på hotell rummet så gick jag och la mig och Justin gjorde också det.
-Vaaaakkknaaaa, skrek Justin i mitt öra och jag tog kudden brevid mig och slog honom i huvudet med.
-Okej då får du inte veta överakningen, sa han och jag satte mig upp i sängen.
Jag gick upp och in på badrummet och duschade snabbt.
När jag kom ut ur rummet så hade Justin lagt fram kläder till mig.
Jag tog snabbt på mig kläderna och sen så åkte vi till arenan.
På vägen dit så spelade dom 'Party Rock Anthem' och jag och Justin som satt i baksätet studsade i sätena.
När vi kom fram till arenan så skulle Justin ha soundcheck.
Jag satte mig på en trappa bakom scenen snart kom Carin och satte sig brevid mig.
-Hej, sa hon och log mot mig.
-Hej, sa jag och log lika stort.
Sen vände vi båda blicken mot Justin som höll på att dansa dougie för den lilla pupliken på ca. 50 skrikande tjejer.
-Frågadags!, sa han och några skrattade.
Nästan alla räckte upp handen och han pekade på en tjej som såg väldigt nervös ut.
-Hur...mår...du idag?, stammade hon fram nervöst och Justin log sitt gulliga leende mot henne.
-Jag mår prima, perfekt!, sa Justin glatt...varför var han så hyper idag då? Tänkte jag för mig själv.
Han valde en annan tjej som frågade frågan
-Är Jennah är idag?, Justin såg ut att tänka men det var fake tänkande.
-Hmm..jag vet inte, sa han sen väntade han ett tag.
-Nej jag bara skoja, ja Jennah är här idag, vill ni träffa henne?, frågade han högt och ala tjejer skrek så att det lät som 200 pers.
Han skrattade lite.
-Okej, sa han och började gå åt mitt håll.
När han kom fram till mig så tog han min hand och log mot mig och pussade mig snabbt på munnen innan vi gick ut på scenen.
Jublen hördes igen och jag skrattade lite.
Soundchecken rullade på och när den slutade så åkte vi tillbaks till hotellet för att vila.
Justin verkade på något sätt nervös inför ikväll då tydligen min överaskning skulle inträffa.
-Men Justin du gör mig nervös också vad är det?, frågade jag och han log ett sett leende mot mig.
Han bara log retsamt mot mig.
Efter några timmar så ringde hans mobil och han svarade.
-Aa, jag kommer snart, sa han och sen la han på igen.
-Du jag måste åka tidigare men Carin kommer och hämtar upp dig sen, så åker ni till Arenan, sa han sen drog han upp mig ur sängen och log mot mig.
Han kysste mig och kyssen gick över till hångel.
Hans händer letade sig ner till min rumpa och han händerna på den.
När det knakcade på dörren så avslutade han den och suckade.
-Ses snart, baby, sa han sen tog han sin jagcka och öppnade dörren och gick ut.
Jag kunde urskilja pappa's och Kenny's röster.

Justin's perspektiv *Några timmar senare*
Faan vad nervös jag var!
Konserten skulle sändas på TV och internet över hela världen och jag ville verkligen att det här skulle gå bra.
Just nu var det paus innan sista låten, som skulle bli överaskningen.
När jag kom av scenen så satt Jennah och pratade med Carin lite längre bort, son log lite mot mig sen vände hon blicken mot Carin igen.
När jag kom in i min Loge så tog jag ett djupt andetag.
-Ta det lungt mannen hon kommer älska det, sa en välbekant röst och jag vände mig chockat om.
-Usher!, sa jag och sen kramade jag honom och vi gjorde våran handshake.
Efter fem minuter så kom Scooter och sa att det var dags.
Jag gick under golvet och satte mig på pianot som stog där.

(Börja lyssna)
Jag ställde in micken sen började pianot på att hissas upp.
Jag började spela lite svagt när jag kom upp så såg jag att hela pupliken hade lampor och svängde dom i takt med hur jag spelade.
Perfekt!
-För över ett år sen så träffade jag en tjej och den här tjejen det var något speciellt med henne och vart inte galen när hon såg mig och hon behandlade mig som en vanlig människa.
När jag fick lära känna henne mer så fick jag veta vilken underbar person hon är, hon är helt otrolig.
Tillslut så föll jag för henne jag kunde inte styra mina känslor.
Jag vet att det är många här inne och många ute där som är avundsjuk på henne och kallar henne fula saker och hotar henne, det sårar inte bara henne utan mig också. Jag älskar henne med hela mitt hjärta och jag skulle kunna göra allt för henne, så snälla var lyckliga för att jag är lycklig.
-Det är så att jag har en överaskning till min shawty, så Jennah, kan du komma ut, sa jag och spelade fortfrande på pianot.
Hon kom blygt ut på scenen och satte sig brevid mig på piano pallen.
-Den här är för dig, sa jag sen började jag sjunga.

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight

And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close

Jennah's perspektiv
Medans hans sjöng låten så visades bilder på mig och på mig och Justin.
Allt det här har han gjort för mig, MIG?!
Det känns helt galet och jag älskar honom så mycket så det går inte ens att förklara.
När han sjöng sista meningen så kollade han på mig och jag såg att han hade tårar i ögonen, jag själv som var så rörd så jag grät lyckotårar bara log.
(Sluta lyssna, om ni inte vill fortsätta lyssna såklart :P)
Hela arenan bröt ut i jubel och Justin log stort mot mig.
Han ställde sig upp och drog upp mig från pallen.
Jag la mina armar runt hans hals och han la sina händer på mina höfter.
-I love you, sa han sen kysste han mig passionerat.
Nu var jag som lyckligast! ♥


_________________________________________________________________________________________________________________________________
Och det var slutet! :) Hoppas nu gillade det!!
Vet inte när jag börjar på nästa men jag tror det blir i slutet av veckan, för min mormors datorn funkar inte så bra.
Jag skulle uppskatta om ni skrev vad ni har tyckt om novellen och vad jag ska göra bättre till 'Stuck In The Moment' :)

BIEBAH LÖÖÖVE! :)




     Postat av: Melina

Grymt bra! <3


        2011-08-09 / 21:29:03


     Postat av: Emilie

super bra novell


        2013-02-10 / 16:10:45


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: