Love is in the air- Episode 29

Jennah skrattade sen kramade hon mig och kysste mig snabbt.
-Men hur visste ni vart vi var? Frågade jag
-Dom skrattade och sen sa Leah
-Scooter ringde oss och sa att vi skulle överaska er.
Vi bestämde att vi skulle gå tillbaks till hotellet för klockan var ganska mycket
_____________________________________________________________________________________________________________________


Jennah's perspektiv
Jag och Justin sa hejdå till Leah och Ryan och vi gick in på vårat hotell rum och dom gick in på varsina hotell rum.
När vi kom in i rummet så gjorde vi oss iordning och gick och la oss direkt.
Nästa morgon vaknade jag av att det knackade på dörren.
Jag gick upp och öppnade dörren och där stog Leah och Ryan.
-Hur mycket är klockan? Frågade jag trött
-Halv åtta, sa Ryan och hånlog.
Jag suckade och skulle precis stänga dörren men då sätter han foten imellan så jag inte kan stänga dörren.
-Varför väcker ni oss så tidigt? Frågade jag
-För att vi ska till...TIVOLI!, sa dom båda samtidigt.
Jag suckade
-Vi åker om en timme så skynda!, sa Leah och jag lipade åt henne sen stängde jag dörren.
Jag gick in i badrummet och gjorde mig iordning sen gick jag in i sovrummet och försökte väcka Justin, men han ville inte vakna så jag hämtade iskallt vatten och hällde det på honom.
-AAHHH!! Skrek han och flög upp ur sängen
Medans jag stog där och gapskrattade.
Han kollade på mig med en ond blick och jag började springa men han kom snabbt ifatt mig och han lyfte upp mig och slängde mig över hans axel.
-JUUSTTIN SLLUUTA! Skrek jag medans jag skrattade.
Han slängde ner mig i sängen sen började han kittla mig.
-SLUUTA! Skrek jag medans jag fortfarande skrattade.
-Säg förlåt, sa Justin och fortsatte kittla mig.
-Aldrig, sa jag och kollade retsamt på honom.
Han fortsatte kittla mig tills jag kom på att vi faktiskt hade brottom.
-Förlåt!, sa jag och han kollade nöjt på mig.
-Yeah maan, Bieber får alltid som han vill.
Jag fnös och lipade åt honom också.
-Bieber vill ha en kyss, sa han och putade med läpparna.
Jag skrattade lite och sen lyckades jag på något sett komma ur hans grepp om mig.
-Men Braun gör alltid som hon vill, sa jag och log mot honom.
Han muttrade något som jag inte kunde höra vad det va.
Jag berättade för honom att vi hade ganska brottom så han gick in och duschade medans jag satte mig vid datorn.
Jag gick in på OceanUp och där ser jag att det stog om igår.
Justin Bieber's ryktesromans springer gråtades ut från kändisfest!

Stog det och jag tog bort sidan direkt för jag ville inte påminnas om det som hände igår.
Precis när Justin vart klar så knackar det på dörren och där står såklart Ryan och Leah, men också Alfredo och Kenny.
Vi satte på oss skorna sen började vi gå till bilen.
Jag och Leah gick längre bak än dom andra.
-Varför har du inte berättat att du och Justin är tillsammans.
Jag skrattade lite sen sa jag
-För att jag tänkte att det skulle bli typ en överaskning för er.
Leah nickade.
-Jag trodde du skulle typ skrika och allting när du såg Justin, sa jag och log mot henne.
-Det trodde jag också men på flyget hit övertalade jag mig själv att behandla honom som en vanlig person inte som sångaren Justin Bieber, sa hon och log lite.
-Bra beslut, sa jag sen drog jag med henne till dom andra.
Leah gick brevid Ryan och jag såg att han kollade på henne ibland och att hon kollade på honom ibland.
Det kanske skulle bli något mellan dom.
Jag gick brevid Justin och han log stort imot mig, fast han tog inte min hand efter som vi skulle gå ut genom entrén till hotellet.
Det var massa fans som stog där, Justin tog kort med några och skrev autografer medans vi andra gick och satte oss i bilen.
Bilen hade ganska många säten så alla fick plats och Kenny körde.
När Justin satte sig i bilen så tog han min hand direkt och vi började åka.
Han kysste mig snabbt och hans läppar var så perfekta som dom alltid brukar vara.
Ur radion spelades Katy Perry - E.T
-Kenny höj, sa jag och han höjde så det dunkade i hela bilen.
Alla sjöng med och skrattade för att vi var så löjliga.
Jag hade en känsla av att det skulle bli en bra dag.
_________________________________________________________________________________________________________________________


NU FÅR NI TA OCH KOMETERA!!! ♥

BIEEBLÖÖÖÖVVVEEEE!!!!!



   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: