Love is in the air- Episode 30

När Justin satte sig i bilen så tog han min hand direkt och vi började åka.
Han kysste mig snabbt och hans läppar var så perfekta som dom alltid brukar vara.
Ur radion spelades Katy Perry - E.T
-Kenny höj, sa jag och han höjde så det dunkade i hela bilen.
Alla sjöng med och skrattade för att vi var så löjliga.
Jag hade en känsla av att det skulle bli en bra dag
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


När vi kom till Tivolit så var vi alla lika taggade och vi betalade inträdet och fick åkband.
Justin och Ryan sprang direkt till den största berg och dal banan, fast jag och Leah stog svar på samma ställe.
Killarna kollade på varandra sen gick dom fram till oss och började dra oss mot den.
-Ni ska åka med oss, sa Justin och kollade på oss och Ryan instämmde.
-Nej men ge dig Justin den är ju jätte läskig ju! Sa jag och kollade på den.
-Men jag är här så du behöver inte vara rädd, sa han och flinade flirtigt mot mig.
Vi stod i kön. Nästan ingen märkte att Justin var här men små unga flickor kom och frågade om dem fick atougraf
och en bild. Jag och Leah kunde se när dem andra åkte och dem bara skrek.
-Kom igen, Sa Justin tittde på mig .
Jag sneglade mot Leah.
Hon nickde mot mig
-Okej då bara för att du är så söt, sa jag och log mot honom.
-Jag är inte söt jag är Bieberlisous, sa han
Jag började skratta för att det lät så roligt.
När det var våran tur så fick Justin dra mig in i berg och dal banan.
Han skrattade lite lågt medans han satte sig och jag också.
Jag kände hur det pirrade i hela magen.
Leah satte bakom oss med Ryan.
Det verkade som att Leah gillade ryan.
Jag tittade på dem för att reats.
-Ja ja ! Sa Ryan och hållde om Leah
-Hahah ni är jätte gulliga, Sa jag och tittade först på Ryan och Leah.
-HÅLL I ER HÅRT. Sa en manlig röst som kom från högtalaren.
Jag tittade på justin och sa sanbbt.
- Just nu så hatar jag dig! Sa jag och tittade liv rädd mot Justin.
- Jag Älskar dig, Sa Justin.
Jag ville hoppa av men jag ville inte vissa mig att vara feg.
Karusellen började och det gick sakta och fortare för varje gång den rörde sig.


När vi hade åkt ganska många karuseller så tog vi det lungt och gick runt.
Vi gick till någon stånd där man kastade bollar på burkar och om man fick ner alla så fick man en jätte stor nalle.
Justin ville självklart prova. Han fick ner alla bollar och fick den största nallen.
-Men gud vad duktig du är, Sa jag och av honom en kram.
-Här, Sa justn och räkte över den till mig.
-Nej, Justin behåll den. Du vann ju den! Sa jag
-Jag vill heldre ha dig, Sa justn och kysste mig .
-Aaaaawwwwwwwwwwwwwww , Sa jag och kramade honom hårt.
Mitt i allt avbröt Ryan.
-Min tur, Sa Ryan och tittade på Justin för att han ville också vinna.
-Kör på , Sa Justin och fortfarande hade ett grep om mig.
Ryan började och han fick inte ner alla bollar.
Men som en tröst så fick han en mindre nalle .
-Här, Sa Ryan och vände om till Leah som hade stått bakom han en bit.
-Tack ,Sa Leah ock gav Ryan en lätt kram som han tog emot.
Efter en stund så satt vi ner oss på en bänk.
-Jag är skit hungrig , sa Ryan och tittade på Justin.
-Ryan tro inte att jag ska hämta maten till dig ,Sa Justin och log.
-Nej, Jag vill äta mat, Sa Ryan och log tillbaka.
-Ja ja , Kom vi går , Sa jag och ställde mig upp óch titta på alla tre.
Vi började gå mot en pizza resturang.
Vi satte oss ner mot på ett bord.
Pizzan var färdig och han ställde den ner.
-Smaklig måltid  , Sa han och log.
När vi hade ätit färdig så sa Ryan
-Kan inte vi åka till hotellet och bara chilla
Alla andra höll med så vi gick och letade på Alfredo och Kenny sen åkte vill tillbaka till hotellet.
När vi kom upp till vårat rum så bestämde vi med Ryan och Leah att dom skulle komma in i vårat rum och kolla på film men först så skulle vi byta om till bekvämare kläder.
Jag bytte om till min OnePiece och Justin till sin (För er som inte har sett den så är det amerikanska flaggan på)
Efter ett tag kom Leah sen kom Ryan.
Ryan och Justin ville att vi skulle se "Paranormal activity 2" men inte jag och Leah.
-Men ni tvingade ju med oss på berg och dal banan, så då borde vi få välja film, sa jag och gav Leah en blick sen gick jag och tog "Mean girls" urhyllan med dom få filmerna som fanns upp på rummet.
Ryan och Justin sukade.
-Måste vi kolla på den, sa Ryan
-Ja det måste vi, sa Leah och han lipade mot henne.
Ryan satte sig i ena soffan och Leah i andra änden av soffan.
Justin la sig i den andra soffan och drog ner mig så jag låg brevid honom.
Efter att vi hade kollat på filmen ett tag så började Justin kyssa mig i nacken sen viskade han i mitt öra
-Jag älskar dig, jag ryste som vanligt sen vände jag mig mot honom
-Jag älskar dig också, sa jag och han log, sen kysste han mig passionerat.
Kyssen gick över till hångel och hans händer var överallt.
Efter ett tag avbryter jag den och säger
-Skulle inte vi kolla på film? Medans jag skrattade
-Förlåt men jag kan inte hindra mig du är ju så sexig, viskade han i mitt öra och log mot mig.
Jag skrattade lite generat sen vände jag mig mot TV och började koncentrera mig på filmen igen.
När filmen var slut så kollade jag runt i rummet och såg att Ran hade flyttat sig närmare Leah och dom höll varandra i handen.
-Aww! Vad söta ni är tillsammans, sa jag och båda lipade åt mig.
Jag skrattade
Efter ett tag så gick Leah och Ryan tillbaks till sina hotell rum.
-Justin, sa jag lågt och kollade på honom.
-Jag åker om tre dagar, fortsatte jag och han kollade ledset på mig.
-Jag vet men vi får göra det bästa av dom här dagarna, sen började han skratta lite.
-vad? frågade jag
-Det låter som du ska vara borta i ett år eller något, fast det kommer ju kännas som det, sa han lite lägre.
Jag skrattade lite sen sa jag
-Det är bara en vecka, we can do this, sa jag och skrattade.
Han skrattade också
-Ska vi gå och lägga oss, för vi måste upp tidigt imorn, sa Justin.
-Varför? frågade jag förvirrat.
-För att vi ska hämnas på Ryan och Leah för att dom väckte oss tidigt, sa han och log mot mig.
-Hahha, smart BieberBoy, sa jag
-Jag vet, sa han och blinkade mot mig.
Sen gjorde vi oss iordning och gick och la oss.
Imorgon ska vi hämnas.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Detta var överaskningen!
5 Episodes och vi ska snart börja på 31!!
Kommentera för att vi har varit så duktiga nu då!

GLAD PÅSK OCH BIEBAH LÖÖVE!



     Postat av: Johanna

mer mer :D


        2011-04-22 / 10:15:50 URL: http://johannaviveca.blogg.se/


     Postat av: lisa

jätte bra! :D


        2011-04-22 / 12:16:04


     Postat av: Anonym

bra skrivet i alla 5 episoderna ! :)


        2011-04-22 / 15:28:07


     Postat av: Madde

mera!


        2011-04-23 / 12:31:19 URL: http://karinbeatrice.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: