:'( uppdaterad!

Linda om R.I.P LIZZIE:
Hon var väldigt söt.
Denna videon berörde mig, antagligen på ett annat sätt än kanske ni andra, för att jag själv lider av en hjärntumör.
Min dröm är ite att träffa Justin dock, eftersom jag inte är ett Fan.. Men det var verkligen en rörande video.
R.I.P
Denna kommentar fick mig att gråta, sjukdommar är så jävla hemska.
Önskar att dom aldrig fanns.
Linda, jag önskar dig all lycka och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig.
Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, vart så ställd av kommentaren
Massor med kramar från oss! 

En  kommentar från Cajsa också.
Cajsa om :'(:
Omg! Kollade bloggen bara för att kolla fall du var klar med 55 så jag kunde läsa slutet. Men sen såg jag detta inlägg och Gud. Jag fällde nån tår på utsidan. Men insidan är helt ställd. Jag vet inte vad jag ska säga. Vi har en läsare som är sjuk. Riktigt allvarligt sjuk. Åh, det enda jag kan säga just nu är att jag verklige hoppas att Linda blir frisk! Gud så hemskt. Jag vet att Malin inte tål sånna här saker. Inte jag heller knappt . Hoppas att du blir av med den där hemska hjärn tumören fina lilla vän<3
xoxo
/Cajsa 
Malin, kan du göra denna till ett inlägg är du snäll sötis <3






     Postat av: Cajsa

Omg! Kollade bloggen bara för att kolla fall du var klar med 55 så jag kunde läsa slutet. Men sen såg jag detta inlägg och Gud. Jag fällde nån tår på utsidan. Men insidan är helt ställd. Jag vet inte vad jag ska säga. Vi har en läsare som är sjuk. Riktigt allvarligt sjuk. Åh, det enda jag kan säga just nu är att jag verklige hoppas att Linda blir frisk! Gud så hemskt. Jag vet att Malin inte tål sånna här saker. Inte jag heller knappt . Hoppas att du blir av med den där hemska hjärn tumören fina lilla vän<3

xoxo

/Cajsa

Malin, kan du göra denna till ett inlägg är du snäll sötis <3


        2012-01-08 / 22:33:28 URL: http://ccajsalundin.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: