R.I.P LIZZIE

Jag vet att detta inte har något med novellen att göra. Men idag förlorade vi beliebers en medlem av våran familj. Lizzie, 5 år hade en hjärntumör.. Hennes största önskan var att få träffa Justin. Flera beliebers har gjort allt dom kan för att få hennes dröm att gå i uppfyllelse. Men hon hann aldrig träffa Justin. Idag, förlorade vi en väldigt söt tjej med alltid ett leende på läpparna. Av den här videon så tappade jag nån tår. Men det är väl helt normalt när någon dör? eller? Tycker att ni borde kolla på denna.
UPDATE: Jag hålle på med kapitel 55. Men jag vet inte om det kommer upp ikväll. Imorn hinner jag nog inte skriva. För då ska jag plugga hela dagen. Men jag tror nog att Malin kanske skriver imorn.



     Postat av: Linda

Hon var väldigt söt.

Denna videon berörde mig, antagligen på ett annat sätt än kanske ni andra, för att jag själv lider av en hjärntumör.

Min dröm är ite att träffa Justin dock, eftersom jag inte är ett Fan.. Men det var verkligen en rörande video.

R.I.P


        2012-01-08 / 20:51:07


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: