People change, but love remains - Chapter 23

Hon log sen ställde hon sig upp och vi gick tillbaks till dom andra.
-Ska vi dra till alla andra, sa Alfredo och vi nickade.
Jag tog Ari's hand sen gick vi ut.
-Justin vad gör du det finns papz, sa hon och lät orolig.
Jag visste själv inte vad jag gjorde men det kändes så rätt att inte behöva smyga jämt.
-Jag bryr mig inte, sa jag tillbaks och hon såg chockat på mig innan hon log och jag tog hårdare om hennes hand.
______________________________________________________________________________________
Ariana's POV

-Vad tänkte du med?, väste Scooter argt medans han gick fram och tillbaks i turnébussen efter som att det blivit sån kaos när Justin höll min hand.
-Jag orkar bara inte dölja det, svarade Justin surt tillbaks.
-Jag förstår det men vet du vad du utsätter Ariana för?
-Men Selena...
-Det är skillnad, hon är känd hon har vänjts sig vid att få hon, men Ariana är inte det.
-Ja men vad sa vi göra nu?, frågade Justin och suckade.
-Bara försöka få dina fans att förstå att dom ska vara snälla mot Ariana, sa Scooter.
-Okej, vi får stanna i turnébussarna resten utav dagen antar jag, fortsatte han sen gick han ut ur bussen och Justin tog ett djupt andetag och kollade på mig.
-Du vet att jag älskar dig, sa Justin och kysste mig passionerat.
Vi loggade in på Twitter och
'Justin and Ariana'
'Ariana Leave Justin Alone'
'Ariana The Gold Digger'

Var trendat.
Vi såg att Scooter Twittrat nyss.
'This trendings make me dissappointed, if you are a real fan, act like one, and show respect for her'
Justin RT den och skrev.
'@ScooterBraun thanks man'
****
-Sweetie hur mår du?, frågade Justin oroligt när jag inte gick upp ur sängen.
Jag frös och mådde jätte dåligt.
-Inge bra, du kan gå in i Arenan, mummlade jag när burrad i täcket.
-Ska försöka komma tillbaks så snabbt som möjligt, sa han.
Jag kollade på klockan och den var sju på morgonen.
Jag somnade av och vaknade när klockan var tio.
Jag kännde mig bättre så jag tänkte ta mig en dusch, jag ställde mig upp och sen så blev allt svart.

Justin's POV
Jag hade hoppats på att hinna klart med allt till tidigare men tyvärr inte, jag kollade snabbt på klockan och såg att den var tio över tio så jag skyndade mig till turne bussen.
Jag suckade sen gick jag in i sovrummet och det första jag såg va Ari liggandes på golvet.
-Ari?, frågade jag och skakade på henne.
-Ari?!, sa jag högre och jag kännde paniken stiga.
Jag hämtade snabbt vatten och hällde lite över henne och hon röck till lite.
Hon öppnade ögonen sakta och hon såg helt utmattad ut.
Jag la hennes huvud i mitt knä och strök henne över håret.
-Vad hände?, frågade jag mjuk och oroligt.
-Jag svimmade bara, men jag mår bra nu, sa hon men man såg att hon inte mådde bra.
Hon tänkte resa sig upp men jag hindrade henne.
Jag bärde upp henne i min famn och la henne i sängen och la täcket över henne.
-Justin jag är bara uttorkad, sa hon trött.
Jag sprang och hämtade vatten åt henne.
-Sweete du måste till sjukhus, sa jag och jag henna vattnet.
-Nej, jag behöver inte det, jag var bara uttorkad, sa hon och drack vattnet.
-Men tänk om det är något allvarligt, sa jag och kunde inte sluta vara orolig.
-Det är inte det, sa hon sen la hon sig ner igen.
-Okej, sa jag och la mig bakom henne och la armarna runt henne.
-Älskar dig, sa jag försiktigt.
-Älskar dig mer, sa hon lågt.
Jag hatade verkligen att hon var sjuk för jag ville verkligen inte att hon skulle må dåligt.
*****
Arianas POV
Tre dagar sen jag var sjuk och nu var jag frisk igen.
Nu var vi i Rio De Janeiro och det var jätte fint!
Justin skulle ha konsert om fem minuter och hon stog fram för spegeln och dansade lite.
-Det kommer gå bra, sa jag och log stort mot honom.
-Jag vet, för du är här, sa han och tog min hand för att dra upp mig ur soffan.
Jag log generat och log lite mot honom.
-Söt du är, sa han sen kysste han mig.
Vi hörde någon harkla sig bakom oss.
-Justin, det är dags, sa Scooter och log lite mot oss.
Justin tog min hand och vi gick igenom en lång korridor tills vi kom till där han skulle gå på scene.
-Make me proud superstar, sa jag och pussade honom snabbt.
Han log mot mig sen fixade han till micken och skuttade ut på scenen.
Efter att halva konserten så knackade någon mig på axeln, jag vände mig om och såg Jeremy? Bruce? Diane? Laura? Ryan? Chaz? Nolan? och självklart Jazmyn och Jaxom
-OMG! Vad gör ni här?!?!, frågade jag.
-Suprise!, sa Laura och log stort.
-OMG!, jag har saknat er!, sa jag och kramade Nolan, Chaz, Jeremy, Bruce Diane, Jazmyn, Jaxon sen Laura och sist Ryan.
-Trodde aldrig jag skulle säga det men jag har faktiskt saknat dig bror, sa jag och log mot honom.
-Saknat dig också syster, sa han och log tillbaks.
När vi kollade på dom andra så stog dom och gapade.
-Vad?, sa vi samtidigt och kollade oförstående på dom.
När konserten nästan av slut så gick vi in i hans omklädnings rum och satte oss.
Det fanns ingen plats åt mig så jag satte mig på en typ bänk som brukar finnas i kök...ni vet :P
10 minuter sen så hörde vi Justins röst utanför så vi log mot varandra och väntade på att han skulle öppna dörren.
-Morfar!, sa Justin och kramade honom hårt och sen sin Mormor och Pappa och syskon.
Det syntes att han saknat dom, han kramade Laura och company också.
-Visste du om detta?, frågade Justin och ställde sig framför mig.
-Jag vart lika överaskad om du, sa jag och skrattade lite.

När han bytit om och så så åkte vi till Hotellet och både jag och Justin va jätte trötta så vi höll nästan på att somna i bilen.
När vi kom till hotellet så gick vi och la oss direkt och somnade jätte snabbt.
****
Jag vaknade före Justin så jag duchade och torkade håret och tog på mig:


Jag ställde mig ute på balkongen och såg ut över Rio, på långt håll kunde på se Jesus statyn.


(Inte för att man ser den på bilden då :P)

Jag stog där i kanske 10 minuter tills jag kände två armar runt min midja och ett par varma läppar på min nacke och hals.
Jag strattade lite och han la sitt huvud på min axel.
-Godmorgon, sa jag och log.
-Godmorgon babe, sa han med hes sexig morgonröst.
Jag rös av den och han märkte det så han började kyssa mig på nickelbenet, jag rös ännu mer och jag vände mig om och kollade på honom sen så gick jag in och han skrattade lite han gick ifatt mig.
-Vad?, sa han och log mot mig.
Jag började kyssa honom på halsen och jag kände att hans andetag blev tyngre och han stönade lite.
-Payback, sa jag sen slutade jag och tänkte gå in i badrummet men Justin hindrade mig.
Han tryckte upp mig mot väggen och kollade intensivt på mig.
-Du gör mig galen kvinna, sa han sen kyssta han mig lika intensivt som hans blickar hade varit.
Kyssen gick över till hångel och han började gå bakåt och tillslut så landade vi på något mjukt.
Han la sina händer på min midja och jag la mina händer i hans hår.
Vi vart avbrutna av att Justins telefon ringde.
-Men vad i helv..., mummlade han medans han satte sig upp och tog telefonen.
-Hallå?
-Ahh, okej, see ya!

-Vem va det?, frågade jag nyfiket och kollade förväntans fullt på honom.
-Pappa, dom kommer om 30 minuter så jag ska duscha lite snabbt, sa han och log mot mig.
-Och Ari, sa han när han precis skulle gå in på badrummet.
-Älskar dig, sa han och log sitt gulliga leende.
-Älskar dig mer, sa jag och skrattade lite.
Jag hörde honom sjunga inne ifrån badrummet.
"You make me crazy giirrl"
Jag log sen tog jag min dator och satte på den, jag loggade in på Twitter och såg att jag hade massa mentions men jag kollade inte på dom.
Jag tog ett foto:


"BOOORED!"

Jag RT några Tweets och så och efter 20 minuter så kom Justin ut ur badrummet.
Han satte sig brevid mig och han fick logga in på sin Twitter och efter 10 minuter så knackade det på dörren så jag gick för att öppna dörren.
Jag öppnade den och där stog hela högen.
-Hej, sa jag och log sen öppnade jag dörren så dom kunde komma in.
Vi bestämmde oss för att gå ner till stranden och där hade dom tydligen hyrt någon stor båt, vilket jag tyckte va väldigt onödigt men, men.
Jag hade på mig en utav Justins kepsar och hoppades på att papazen inte skulle komma men där hade jag fel.
Dom kom när vi nästan va vid stranden.
*Justin dejtar du och Ariana?*
*Justin vart ska ni?*
*Justin vad tycker dom om Rio än så länge?*
Jag kollade stressat på Justin som bara la sin arm om mig och man hörde hur klicken från kamerorna blev vildare.

(Tänk er att hon har blondt hår och andra kläder)

När vi kom till båten som va enorm FYI,



så gick vi på den och det var en som skulle köra oss till nå ställe som låg några timmar ifrån Rio.
Jag och Laura la oss på däck och solade madans dom andra gjorde något annat.
-Där är ni, kom Justin helt plöstligt och sa och jag log lite mot honom.
-Kom, sa han och tog min hand.
Laura kollade förvirrat på mig och jag ryckte på axlarna.
-vänta, sa jag och tog på mig mina jeansshorts och min tröja.
Sen tog jag hans hand igen och han drog in mig i båten där dom andra satt.
Jazmyn sprang emot mig så jag lyfte upp henne.
-Jaj saknat dig, sa hon och jag skrattade.
-Jag har saknat dig också gull unge, sa jag.
Ryan försvann upp på deck men jag brydde mig inte så mycket.
Vi fortsatte att prata med dom andra en lång stund.
________________________________________________________________________________________________

Efter all väntan så tänkte jag att ni skulle få en lång men jag tyckte den bara blev tråkig och händelse lös nästan.
Vad tyckte ni?
:)






     Postat av: Cherry

Jättebra ((:

Kanske inte så händelserik men jag gillade den iaf :p


        2011-10-16 / 09:50:41


     Postat av: Melina

Jag tyckte det var jätte bra :)

Men var Inte alla sura på Mitch?


        2011-10-16 / 10:09:16


     Postat av: Melina

Jag tyckte det var jätte bra :)

Men var Inte alla sura på Mitch?


        2011-10-16 / 10:09:29


     Postat av: sofia

Riktigt bra! längtar till nästa :)


        2011-10-16 / 15:46:47 URL: http://justindrewbieberstorie.blogg.se/


     Postat av: Anonym

sjukt bra meeer!! :D


        2011-10-16 / 18:42:19


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: