I'm sorry...UPDATED!

UPDATE: Det var meningen att ni skulle få chapter 3 idag men först så har jag handlat för utedagen imron sen var jag på teater lektion och när jag kom hem så startade inte min dator för att den är retard! Den låter som en bilmotor...är det farligt tro? :S
Anyway vet inte när jag kommer hem från utedagen men ska försöka skriva imon!
Och jag är verkligen jätte ledsen för att jag inte har skrivit men det är svårt nu när jag går i skolan och är ensam på bloggen...idéerna räcker inte till och ibland känns det som att idéerna är för dåliga och jag vill verkligen inte att novellen ska bli tråkig eller dålig!
Så en fråga nu!! Vad tycker ni om novellen än så länge? :)
Jag skulle igentligen ha lagt up chapter 3 idag men jag var på möte på skolan och jag ver hemma åtta därifrån sen skulle jag äta och duscha och så, jag har inte haft tid men imorn så lovar jag! :)



     Postat av: Melina

Jag tycker den verkar jätte bra :)


        2011-08-25 / 16:26:18


     Postat av: Justin fan<3

Den verkar jätte bra så fortsätt att skriva :)


        2011-08-29 / 18:42:13


     Postat av: besviken läsare...

Malin, comeeee om du inte skriver nån kapitel kommer du typ förlora massa läsare du har haft detta inlägg i en vecka snart jag vet att det är svårt man har iden men det kommer inte ut eller vad man ska säga men snälla komigen


        2011-08-30 / 06:27:17


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: