Jag älskar alla er ♥



Bilden säger allt.
87 stycken var inne den 2a och jag känner på mig att det kommer bli ett sånt sjukt bra år för bloggen.
Jag trodde alldrig att när jag gjorde bloggen att den skulle bli omtyckt av så många.
Blir rörd så lätt och är jag ser detta så blirjag tårögd.
Varenda läsare, även ni som inte kommenterar, betyder så jäkla mycket.
Jag har haft väldigt mycket upp och ner gångar under dom senaste 2 åren pga. min brors död och ni har verkligen hjälpt mig.
Era söta kommentarer gör mig så glad.
Folk säger
"Du är så stark Malin"
Men sanningen är att jag skulle inte ha varit så stark om det inte var för mina kompisar, min familj och er.

Jag älskar er alla så jäkla mycket så det går inte att förklara 







   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: