Är det någon som har tid att hjälpa mig?


Linda kanske inte hade tid att hjälpa mig  när den nya novellen börjar är det någon annan som vill hjälpa mig då.
Det spelar ingen roll om ni har dyslexi som en hade för jag rättar om det blir fel, det är väll det att jag behöver någon att skriva med, som har ide+r när jag inte har det.
Någon som är intresserad av att hjälpa mig här på bloggen?
Mejla mig då på:
[email protected]
:)







     Postat av: Linda

Om jag mejlar dig någon dag, skulle vi kunna prata lite ifall jag har tid att skriva lite? Jag vet inte hur bra det kommer gå med skolan i så fall, men jag borde kanske kunna ta mig tid..


        2012-02-04 / 18:13:21


     Postat av: Jasmine

Jag kan nog hjälpa. Hade en egen jb nov förr. ( readysetbieber ) men maila mig om jag kan hjälpa (:


        2012-02-05 / 13:29:01 URL: http://niallhoranstory.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: