People change, but love remains - Chapter 13

Han kysste mig passionerat och verkade inte bry sig ett dugg om att Jeremy stog och kollade på.
-Ses snart, sa han till oss innan han gick på planet.
Vi gick tillbaks till bilen och satte oss och kollade på när planet flög iväg.
Saknaden vart större då och det kändes som ett hål i mig.
'Skärp dig Ari du klarar två veckor'
Men jag kunde inte undgå att tänka på ifall han skulle lämna mig igen...
_________________________________________________________________________________________________
-Du vet, han har pratat om dig hela veckan, när ni var tillsammans förut så var ni unga och jag vet att han var kär i dig men han var ung men nu...det är liksom, han kollar på dig som om du var en diamant som han är rädd att han ska tappa.
Man såg smärtan i era ögon när han åkt, sa Jeremy på väg hem och jag kollade storögt på honom.
-wow, ehum...jag gillar honom väldigt mycket...mer än förut, men jag antar att det som han gjorde förut kommer alltid att finnas kvar men han har visat han han ångrar sig och han är bara underbar, sa jag, jag skämdes inte för att prata om Justin inför hans pappa.
Jag har kännt Jeremy hur länge som helst.
När jag kom hem så gick jag direkt och la mig.
Det kändes som jag bara hade sovit i fem minuter innan min telefon ringde.
Jag kollade snabbt på min vägg klockan och såg att klockan var fem på morgonen.
-Hallå, svarade jag trött.
-Förlåt sweetheart, hörde jag Justin säga.
-Nej men det är lung, sa jag och hostade till lite för att få rösten att låta piggare.
-Jag skulle bara säga att jag har kommit fram till ATL nu och att jag saknar dig så att jag håller på att dö, sa han och jag log lite.
-Jag saknar dig också, sa jag.
-Fast du kommer om två veckor! Och vi kan ju prata genom skype och mobil, sa han.
-Ja, sa jag och gäspade lite.
-Förlåt baby, du ska få sova klockan måste vara fyra-fem där, sa han.
-Det är okej, sa jag.
-Men jag ska iväg nu, puss, sa Justin.
-Puss, sa jag sen la vi på och jag somnade med mobilen i handen.
Tre Dagar Senare.
Vi var på väg från Ottawa efter en folbolls match.
Både pappa, jag och Ryan var låga efter förlusten.
-Det viktigaste är att ni gjorde er bästa, sa pappa och försökte muntra upp oss.
På kvällen så pratade jag med Justin som alla andra dagar.
Men dan efter så var inte mamma eller pappa hemma och Ryan var ute som vanligt.
Jag åt frukost och gjorde mig iordning och efter det så gick jag till Laura.
Vi satte oss framför datorn och hade tråkigt.
Jag loggade in på Twitter och skrev 'Chillin' with Laura'
5 Minuter senare så ringde Justin Laura på skype.
Jag gömde mig, sa att jag inte syntes.
-Heyy bieber, sa hon.
-Vart är Ari?, frågade Justin snabbt.
-Åhh! Jag saknar dig också, sa Laura och gav honom en blick.
Då började jag skratta och satte mig brevid Laura.
-Baaby!!, sa han lyckligt och jag skrattade.
-Åh nej, det är nu ni kommer börja gulla med varandra igen, sa Laura och jag skrattade igen och Justin skrattade också.
Efter en lång konversation om vilket godis som var godast (normala va?!) så avslutade vi samtalet.
Jag loggade in på min twitter och skrev
'Just had an intresting conversation with @justinbieber and @fyeahlaura on skype...wich candy is the best...intresting...'
-Jag älskar din profil bild, sa Laura och jag började skratta åt minnet när vi tagit den igår.
(Vet att det inte ser ut som Anastasia Kassar men det är verkligen
jättesvårt att hitta bilder på henne men jag hoppas det går bra
ändå!)
Jag hade gått till frisören igår för att jag tyckte mitt hår var för långt.
Jag gång att Justin hade twittrat tillbaks.
'@ArianaButler yeah it was intresting lol :P'
Jag fick ett sms av honom där det stog
*Grr, gillar din profil bild baby*
Jag skickade tillbaks: Grr? Haha du är rolig du...vad tycker du om min nya frisyr?
Jag fick snabbt ett svar *Jätte fin ;)*
Ibland va Justin romantisk och jätte gullig och ibland var han en typisk tonårs kille..., eller hur man nu ska kalla det.
-Vi drar ut istället, sa jag sen stängde vi av datorn och gick ut.
__________________________________________________________________________________________________
Mellan kapittel! -.-
Texten vart konstig nu också men jag kan inte göra något åt det.
3 Kommentarer :)





     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-09-26 / 18:57:49


     Postat av: Jenna

Awesome :D


        2011-09-26 / 20:21:50


     Postat av: elena

super bra


        2011-09-27 / 00:09:01 URL: http://fjortizella.blogg.se/


     Postat av: thilde

aa men man ser ju inte bilderna!!:;O


        2011-11-13 / 19:02:40


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: