People change, but love remains - Chapter 30

♥Vi satte oss på en bänk.
och jag började
- Asså det är inte det att jag inte älskar Justin. Det gör jag verkligen. Han är den bästa som finns och ni också. Hans familj är helt underbara att ni behandlar mig på det här settet. Det är verkligen fantastiskt.
Men jag vet inte.. jag vet inte hur jag ska förklara.
-Du kan säga allt till mig lilla vännen ! jag lovar att jag inte ska berätta för Justin eller någon! Sa Pattie lika oroligt som innan.
-Jag tror jag är gravid...
_____________________________________________________________________________________________________

(fortfarande Arianas pov)

-Men lilla gumman hur kan du tro det?
-Mi..Min mens har inte kommit på jätte länge. Jag skulle ha det för 4 dagar sen.
-Men lilla vännen då, så här gör vi. Vi går in och äter sen säger vi att vi ska åka och handla lite. Så åker vi till MVC och gör graviditets test. Okej ?
- Ja ! Tack Pattie du ställer alltid upp ! tack så mycket ! du är bäst ! Men kan du lova mig en sak ?
-Det kan jag gumman, vad är det för något ?
-Berätta inte för Justin? okej ?
-Jag lovar !

Jag torkade tårarna och vi gick in igen.

JUSTINS POV



Jag stod med Kenny i baren och skulle beställa mat. Jag vände mig om och såg att mamma och Ari var borta.
-Vet du vart dom försvann ? frågade jag Kenny
-Va vilka försvann vart ?
-Mamma och Ariana !
Jag gick till bordet och såg en lapp som mamma hade skrivit *Jag och Ariana går ut och pratar lite. Stanna här ! vi kommer vi behöver bara lite luft. Oroa er inte ! Puss/Pattie*
-Vart var dom ? frågade Kenny som måste ha sett att jag stod och läste.
-Ute och tog luft. Sa jag.

Efter ett tag kom dom in.
-Hej vart var ni ? Frågade Kenny.
-Vi var bara ut en sväng. svarade Mamma
-Okej, maten måste komma vilken stund som helst. Sa jag.
-Vad beställde du till mig ? Frågade Ariana.
-Det var något med pasta ! Det verkade verkligen gott.
-Va bra ! sa hon.
Maten kom och när vi ätit upp och så sa mamma
-Jag och Ariana hade tänkt att åka och shoppa lite. Jag såg en jätte fin tröja som hon skulle passa såååå bra i !
-Okej, jag och Kenny åker bort till lägenheten !
-Ja gör det ni ! Vi kommer över sen när vi är klara.
-Här har ni pengar så ni kan betala min mat ! sa Ariana och sträkte fram pengarna till mig.
- Aldrig hjärtat ! jag betalar din mat älskling !
Hon suckade och lade ner pengarna i plånboken igen.
Mamma och Ari gick ut igen.
-Såg du ? frågade jag Kenny.
-Såg vad ?
-Hur Ariana såg ut, hon såg rädd, osäker och nervös ut.
- Du behöver nog en killkväll med mig mannen. Du behöver inte oroa dig. Hon mår bra. Annars hade hon sakt något till dig !
-Det är sant ! Du vågar iallafall kolla på skräckisar. Nu sticker vi och köper godis och dricka.
Vi hoppade in i bilen och åket för att köpa godis. Mängder av godis.
ARIANAS POV

Vi hoppade in i bilen sedan åkte vi mot stan.
-Jag är jätte nervös. Pep jag fram.
-Såja gumman. Det kommer att gå bra ! Inte för att skrämma upp dig eller nått. Men om du är med barn. Ska ni behålla barnet då eller göra abort ?
- Jag vet inte. Jag måste först prata med Justin. Om det är så att jag är med barn asså.
När vi väl var framme vid MVC så gick vi in och frågade om det fanns tid för graviditets test.
-Inte förrens om tre dagar. vi har väldigt mycket att göra här !
-Okej vi förstår precis ! Sa Pattie.
-Vilken tid kan vi komma ? Frågade jag.
-Så det är du som kan ha en liten filur i magen. Sa tanten i expiditionen.
-Öhm, ja. Vilken tid kan vi komma ?
-Om två dagar klockan 10.40 ? blir det bra?
Jag kollade på Pattie som nickade.
-Ja de blir jätte bra ! Sa jag fort.
-Det blir bra det ! då behöver jag ett namn tack !
-Ariana buttler.
-Tack då ses vi om två dagar !
Vi sa hejdå och gick där ifrån.
-Nu ska vi shoppa lite kläder ! Sa Pattie när vi kom ut !
- Åh ! det behöver jag ! en tjejkväll med världens bästa Pattie !
-Vad du är rar lilla du.
Vi hoppade in i bilen. Och satte på Radion.
En av justins låtar började spelas

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, i'll be there

-Är den här låten ny ? Jag har aldrig hört den förut !
-Ja den är ny. Justin skrev den till dig.
-Va ? skojar du ? låten är underbar !
Jag tog upp telefonen och  smsade Justin
*Du är världens bästaste pojkvän ! jag älskar dig mer än ord kan beskriva ! Du är det bästa som har hänt mig !
Ett liv utan dig går inte att tänka sig !*
Jag fick snabbt ett svar
-Var det justin ?
-Ja. sa jag och log som ett fån för mig själv.
Vi åkte till ett stort varuhus och hoppade ur bilen. Det här behöver jag känner jag.
-Vilken affär vill du börja med ? Frågade Pattie.
-Jag vet inte, vi kan väl ta den här affären ?
-Visst. Sa Pattie Du bestämmer.
*
När vi handlat en heldel så bestämde vi oss för att bege oss hemmåt.
JUSTINS POV

-AAAAH ! Skrek jag ur mig.
Kenny bara satt och skrattade åt mig. Han hade fått mig att titta på värsta läskiga filmen !
-Även "tuffa" killar har sina svaga pungter. Skratta Kenny fram.
-Kul Kenny. Kul.
Just då fick jag ett sms. Jag blir alltid lika glad när jag ser Girlfriend på skärmen.
*Du är världens bästaste pojkvän ! jag älskar dig mer än ord kan beskriva ! Du är det bästa som har hänt mig !
Ett liv utan dig går inte att tänka sig !*
Det ända jag kunde svara var *♥♥♥♥♥*
-Vad skrev hon nu då ? Undrade Kenny.
förns då märkte jag att jag satt och log som ett fån.
-Hon måste ha hört låten. Sa jag lite tyst och log.
-Hon måste ha älskat låten Justin !
-Jag hoppas det.
Vi fortsatte titta på den enormt äckliga filmen.
Filmen var nästan slut.
-BUUUUU ! skrek någon.
-WAAAAAAAAAAAH ! jag flög upp ur soffan. Sedan hörde jag massa med skratt Kenny satt i soffan och skrattade så mycket så ja, man kan inte tro det. Så tittade jag bak där låg mamma(?) och Ariana på golvet och höll sig för magen och skrattade ihjäl sig kunde man nästan tro.
-Aaaw, är det någon som är lite rädd ? Skrattade Ari fram.
-Sluta. Sa jag och försökte leka tjurig. Men när hon sedan dök up och gav mig en kyss så kunde jag inte fortsätta.
-Tack. Sa hon och log.
-För vad?
-För låten. sa hon och vart tårögd.
-Den visar bara hur mycket jag älskar dig.
Hon svarade inte utan kysste mig istället.
- Också ni då era små turteduvor. Sa Kenny.
Jag tror inte att Ariana kunde hålla sig för skratt för med ett skratt avslutade hon kyssen.
-Jag och Kenny åker till hotellet nu. Så ni får sköta er själva.
-Jaja mamma. Vi är inte 5.
Jag gick och kramade hejdå och godnatt till Kenny och mamma. Ari gjorde detsamma. Och viskade någonting med mamma.
När dom gått hoppade Ari upp i min famn och attakerade mina läppar och drog med naglarna i min nacke så jag fick behagliga rysningar längs ryggraden.



     Postat av: Cherry

Skitbra :D ♥♥


        2011-10-31 / 21:48:16


     Postat av: Melina

Grymt :)


        2011-11-01 / 00:04:41


     Postat av: Anonym

superduper!!!


        2011-11-01 / 09:21:04


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: