People change, but love remains - Chapter 29



-Jag har tänkt..., sa jag långsamt och han väntade stelt på mitt svar.
Han kollade upp på mig och jag kollade på honom.
-Och jag älskar dig också, sa jag och han log stort emot mig.
Han torkade en tår från sin kind och sen tog han tag i min mindja och drog ner mig så jag låg ner i sängen.
Han la sig snett på mig och kysste mig med en sån passion så jag höll på att svimma av.
-Älskar dig för alltid och för evigt, sa han och log gulligt mot mig.
Just nu kunde jag inte känna mig lyckligare.
__________________________________________________________________________________________

-Sweetie vakna, hörde jag Justin säga och jag sträckte på mig.
-Vad?, frågade jag sömningt.
-Klockan är elva och dom andra kommer om en timme, sa han och kramade om mig.
-Jag vill bara stanna här med dig, sa jag och han drog mig närmare.
-Jag med, sa han och kysste mig i nacken.
Vi gick upp och jag tog på mig några kläder som jag hade hos honom sen förut.



Vi gick ner och jag fick ett varmt välkomnande av Bruce och Diane.
Sammy hoppade upp i mitt knä och la sig ner.
Tjugo minuter senare kom Ryan, Laura, Selena, Nolan, Chaz och efter ett tag kom också Pattie, Jeremy, Jazmyn och Jaxon.
*
Efter en rolig dag så hade alla åkt och jag och Justin låg i hans lilla säng och bara pratade.
-Mamma hade pratat med dina föräldrar och du får följa med till LA imorgon, sa han och jag log.
-Bra, för jag vill inte vara utan dig nu, jag har varit det så länge nu, sa jag och smekte hans kind.
-Juste!, sa han plöstligt och flög upp ur sängen.
-Du ska få din födelsedagspresent, lite efter men ändå, sa han och tog fram något ur sin skrivbords låda.
Jag satte mig upp och väntade spänt på det jag skulle få.
-Här, sa han och gav mig ett sorts papper.
Jag uppnade det vikta pappret och läste.
Hawaii - Avresa från LAX flygplats ankomst Maui flygplats.

-Justin seriöst?! Hawaii?! Om Två veckor?!, sa jag förvånat och kollade stor ögt på honom.
-Var det en bra present?, frågade han försiktigt.
-Skämtar du? Det är nästan för mycket!, sa jag
Han drog upp mig ur sängen och la sina händer om min midja.
-Allt för dig, sa han och jag fnissade lite.
Han kollade in i mina ögon och jag la mina armar runt hans hals.
-Älskar dig, sa jag och hans ögon glittrade till.
-Älskar dig mer, sa han sen kysste han mig.
-Ungar, kom ihåg att ni ska upp tidigt imorgon, Diane kom in på Justins rum och kollade på oss.
-Oj, förlåt ifall jag störde, sa han och log lite.
-Det gör inget Diane och vi hade tänkt att sova snart ändå, sa jag och log mjuk mot henne.
-Bra det, godnatt då, sa hon och vi sa godnatt innan hon stängde dörren.
Vi gjorde iordning oss sen så gick vi och la oss si sängen.
-Jag gillar din familj, sa jag när jag låg mot hans bröstkorg.
-Och dom gillar dig, sa han och smekte mitt hår.
-Jag menar, jag känner mig så hemma, sa jag och log.
-Min familj har alltid gillat dig Ari, bara för att du är oemotståndlig, alla gillar dig på ett eller annat sätt, sa han och jag kollade upp mot honom.
-Godnatt, sa jag och log mot honom.
-Godnatt babe, sov gott, sa han och pussade mig i pannan innan jag la tillbaks mitt huvud på hans bröstkorg och somnade.

JUSTINS POV
Jag hade inte sovit så mycket det här dygnet och jag visste att jag hade en lång dag framför mig.
Men hon var oemotståndlig. Hon var så vacker min flickvän.
Plötsligt så vaknade hon till.
-God morgon honey, sovit gott eller?, frågade jag
-God morgon älskling, öhm ja!
-Jag ser det, sa jag och började att skratta.
-Va? sa hon och förstod ingenting.

Jag pekade mot spegeln och skrattade så for hon upp ur sängen och kollade i spegeln.
Han har en tendens av att röra på mig ganska mycket i sömnen, och hon glömde att tvätta bort sminket i går kväll.
-Har jag typ smällt till dig eller sparkat dig eller nått under natten?
Jag svarade inte på en gång utan försökte att spela seriös, men lyckades inte.
-Ja! Jag har ont i hela kroppen efter allt ditt misshandel!
Vi båda brast ut i skratt.
Det knackade på dörren men vi hörde inte.
Så dörren öppnades av mormor, hon kollade chokat på oss och sedan började hon att skratta hon med.
-Ja ni verkar ha haft kul ser jag.
Vi kollade på varandra sedan brast vi ut i skratt igen!
-Det är iallafall frukost nu om ni vill ha. Sa mormor sen gick hon ut. 
Vi bytte om och Ari borstade ut håret sen satte upp håret i en toffs och gick in på toaletten och tvättade bort sminket sen igår.
Och Kletade på lite ny mascara.
-Du behöver inge smink du är vacker ändå, sa jag och kramade henne bakifrån.
Hon skrattade lite och skakade på huvudet.



Ari tog på sig ett par jeans en blommig tröja och en vit kofta mendans jag tog på mig en munktröja och ett par svarta byxor



Vi gick ner till dom andra där även mamma satt.
- God morgon ! sa mamma och log mot oss.
- God morgon! sa vi i kör.
-Glöm inte att vi åker i kväll ungar!
- Nej då. sa jag.
-Och kalla oss inte ungar vi är faktiskt sjutto-... okej du kan kalla henne för unge för hon är bara sexton, sa jag och Ari slog mig på armen.
Ari satte sig på en stol och mamma sa
-Justin var snäll mot din flickvän, och kollade skämtsamt på mig.
-Jag är ju det, sa jag och kysste Ari snabbt innan jag började göra mackor åt oss båda.
-Frukost! Sa jag och kom med ost mackor och oboy.
-Ååh! Gud va de ska bli gott med frukost! Utbrast Ari och jag kollade på henne.
-Tror du att jag skulle göra frukost åt dig eller? Sa jag och försökte att låta seriös, men det fungerade inte så bra.
Ariana bitch blickade mig och jag brast i skratt
- Skojade bara babe! sa jag och gav henne mackan och den varma chokladen.

Arianas POV
Då var det dags, vi hade sagt hejdå till alla och nu skulle planet snart lyfta.
Dom andra stog lite längre bort och kollade på oss.
-Vi lyfter nu, kom keptenen och sa och vi nickade.
Ett tag efter det så började flygplnet rulla och vi vinkade till dom andra.
När vi var i luften lutade jag huvudet på Justins axel och somnade strax därefter.
-Älskling, vi är framme nu! hörde jag en röst säga.
Jag öppnade ögonen och såg Justin.
-Vart är vi? frågade jag.
-Vi är framme nu, sa han och log mjukt mot mig.
Vi gick av privatplanet och bland annat Alfredo, Scooter, Carin, Allison, Kenny och Justins frisör Vanessa stog där och vinkade mot oss.
Justin tog min hand och vi gick fram till dom.
-Välkommen tillbaks, du ser ut att må mycket bättre nu!, sa Alfredo och kollade på Justin.
Han log lite sen började vi gå till en utav bilarna.
Papz hade hittat oss och tog massa kort på oss men Justin höll mig fortfarande min hand.

Jag kollade på Jusin som bara gick och log. Jag började också att le.
Vi hoppade in i Justins bil och körde till lägenheten. Hans konserter börjar inte förrens om två dagar så vi hade idag och i morgon på oss att bara vara.
Dom andra måste ha tagit in på hotell efter som att dom körde rakt på medans vi svängde.
-Vart ska dom ? Frågade jag.
J-Dom bor på ett hotell en bit ifrån min lägenhet. Svarade Justin.
Juste, han hade lägenhet här. Det hade jag helt glömt bort.
JUSTINS POV

Dom andra körde rakt på i en korsning. Medans jag hastigt svängde in till höger.
-Vart ska dom ? Frågade Ariana.
-Dom tar in på ett hotell ifrån min lägenhet. Svarade jag.
Hon måste ha glömt bort hur min lägenhet såg ut för där stod hon och bara gapade.
-Suprise !
-Du är inte klok, viskade hon med ett leende på läpparna.
Jag tog tag runt hennes midja och förde in henne i lägenheten.
ARIANAS POV

Vi parkerade utan för lägenheten och jag höll på att tappa hakan.
Och visst viste jag att han bodde fint. Men ändå inte så här fint ! Det hade jag totalt glömt bort.
-Suprise ! sa Justin
-Du är inte klok, viskade jag.
Han tog tag runt min midja och förde in mig i lägenheten. När vi öppnade dörren till hans "lilla" lägenhet var de ända jag fick ur mig
- WOW ! Är du seriös eller drömmer jag ?
- Nope, this is real life ! sa han och jag stog fortfarande bara och stirrade.
jag kunde inte fatta de. Jag gick in och tittade mig omkring .
Sedan hörde jag Justin ropa på mig från sovrummet tror jag att det var.
jag sprang dit. Där låg han i sängen och såg så himla sexig ut.
- Åh, naturligtvis.Lila.
- ha ha kul babe.
Nu låg han med uppen famn vilken måste betyda att han ville att jag skulle komma.
Så jag sprang fram till han och drog med fingrarna genom hans hår och attakerade hans läppar.
vilda kyssar över gick till hångel som över gick till att han började att dra av mig min tröja.
Allt blev vildare och till slut låg vi där med kläderna på golvet lite överallt.
Jag visste inte om han hade kondomer, men jag orkade inte bry mig om det just nu.
Efter ett tag så slutade vi och bara låg där jag med hhuvudet  på hans bröstkorg och drog med fingrarna över magen för då visste jag att han fick rysningar, och han låg och höll om mig.
Jag hade satt på mig mina underkläder. De hade Justin också.
Min mobil plingade till och jag flög upp ur sängen. det var Laura *Hej sötnos, har ni det bra ? Saknar dig redan ! Vi får höras senare! hälsa justin. Puss*
-Vem var det ? frågade Justin.
-Laura. Svarade jag. Jag skulle hälsa.
-Hälsa tillbaka !
jag knappade in *Hej hjärtat! ja det är jätte mysigt ! Vi har Justins lägenhet för oss själva. Saknar dig mera! jag ringer dig i kväll! Han hälsar tillbaka! Puss*

En vecka senare

Jag låg brevid Justin i sängen och bara myste.
-Tack för att jag får ha dig som flickvän. Sa justin.
-Tack för att du vill ha mig som flickvän.
Jag gick i väg på toa.Min mens hade inte kommit än. Jag hade inte haft den på jätte länge nu.
Jag gick tillbaka till Justin men han var inte där. Jag hoppades att han var iväg och gjorde frukost.
jag la mig och låtsades sova. Jag älskade när han kom och skulle väcka mig genom att kyssa mig i nacken.
Men idag var det andra metoder.
-AAAAAARRRRRIIIIIIII ! kom han och hoppade i sängen.
-Men !!! Hur gammal är du? 3 eller?
-plus fjorton !! gapade han.
-Jag undrar verkligen hur jag kan vara kär i en tre åring.
Han satte sig över mig och höll fast mina armar.
-Kittelkrig ! skrek han !
-Men det är ju fusk Justin ! du har värsta "tjuvstarten" .
Vi brast ut i skratt och bara låg där och skrattade. Just nu kunde jag inte vara lyckligare.
Den dagen var vi bara i Justins lägenhet och myste.

SAMMA DAG EFTERMIDDAG JUSTINS POV


-Justin, kan vi inte titta på film ?
- Jo visst ! jag kan bestämma ! Jag sprang iväg till filmhyllan.
- Du, helst ingen skrä...
-Den här kan vi väl se på  ? undrade jag.
-Men Justin det är ju en skräck.
-Det är lungt honey, jag är ju här ! du kan gosa in dig i mig om du är rädd !
Jag satte på filmen som hette Saw 6.
-Jag fattar inte att du kan tycka att det här är bra ! Sa Ariana med en gnällröst.
-Det är ju bra ! du hänger bara inte med i storyn. Svarade jag och klappade henne på huvudet.
-Herregud sa hon lite tyst för sig själv när någon dog genom att få en motorsåg genom huvudet.
Det plingade till i min telefon jag hade fått ett sms av mamma där de stog *Hej raring, klockan halv sju kommer Kenny och hämtar upp er. Vi ska ut och äta! så gör er iordning nu om ni inte är klara. Puss och kram !*
-Vem var det ?
-Mamma, vi ska ut och äta klockan halv sju, och nu är klockan fem.
-Okej, men jag hoppar in i duschen nu. Annars hinner jag väl inte. Sa Ari.
-Jag går och byter om ! du har med dig kläder va ?
-Nej, jag hade tänkt att gå runt naken! Sa Ariana lite ironiskt.
-För mig är det lungt. Sa jag med en flörtig attityd.
-Ha ha !
Jag satte på mig ett vitt linne och en röd skjorta och ett par jeans

ARIANAS POV

Jag hoppade snabbt in i duschen och tog en snabb dusch. Konstigt. Mensen hade inte kommit än. Fast de var jätte länge sen. Nej, tänkte jag. Jag är inte gravid. Det är så. Det går inte.
Jag hoppade ut ur duschen och blåste håret och la en liten makeup. Och gjorde lite lätta lockar.
Jag satte p mig en av mina favorit klänningar och ett par tunna svarta strumpbyxor och  ett par högklackat så jag kanske skulle kunna bli lite längre än justin.
När jag kom ut ur badrummet kännde jag hur Justin stirrade på mig och han fick ut
- WOW ! vad du är sexy babe !
-Ha ha ! du med föresten.
Kenny kom och vi åkte till resturangen. Efter ungefär en kvart bilfärd så var vi framme. det var en väldigt fin resturang.
Kenny och Justin gick och skulle beställa maten så jag och Pattie satt kvar.
-Hade ni det mysigt i lägenheten? frågade Pattie.
- Ja de hade vi ! han är så gullig och skämmer bort mig som om han var min pappa.
-Vet du varför ?
-naej.
-Då ska jag säga dig. Det är för att han älskar dig så mycket. Jag har aldrig sett honom såhär lycklig. Han är annorlunda när du är i närheten. När vi åkte iväg. Han vart helt deppig och inte sig själv. Men när du är i hans närhet. Jag menar titta på honom.
Båda vände sig om och såg honom, jag såg verkligen hur glad han var.
Pattie fortsatte
-Jag är glad att han har just dig som flickvän. Och att det är just du som gör honom glad.
Det där gjorde min dag. Men jag kom att tänka på mensen, och jag brast ut i gråt.
-Men lilla vännen är allt som det ska raringen? sa pattie med en orolig röst.
-Kom vi går ut och pratar fortsatte hon. Jag ska bara skriva en lapp här och säga till Justin och Kenny att vi gick ut och att dom inte behöver komma efter. hon skrev någon som såg ut som *Jag och Ariana går ut och pratar lite. Stanna här ! vi kommer vi behöver bara lite luft. Oroa er inte ! Puss/Pattie*
Vi satte oss på en bänk.
och jag började
- Asså det är inte det att jag inte älskar Justin. Det gör jag verkligen. Han är den bästa som finns och ni också. Hans familj är helt underbara att ni behandlar mig på det här settet. Det är verkligen fantastiskt.
Men jag vet inte.. jag vet inte hur jag ska förklara.
-Du kan säga allt till mig lilla vännen ! jag lovar att jag inte ska berätta för Justin eller någon! Sa Pattie lika oroligt som innan.
-Jag tror jag är gravid...
__________________________________________________________________________________________________

ohhh! Spännande!!! Cajsa har skrivit det mesta i kapitlet och jag är fett nöjd!!
Är inte ni också det?!





     Postat av: Melina

Grymt bra! :)


        2011-10-31 / 13:22:06


     Postat av: elin

bra som vanligt, vill ha meeer :D


        2011-10-31 / 15:53:22 URL: http://ealr.blogg.se/


     Postat av: Sandra

Gryymt! Meer :D


        2011-10-31 / 16:09:27


     Postat av: Liiz:)

GUUD vad SPÄNNANDE:) Vill bara ha MEER!


        2011-10-31 / 18:09:32


     Postat av: Anonym

shit!!! vad kommer pattie svara?!?

mera!!!


        2011-10-31 / 21:25:44


     Postat av: Cherry

Sjuukt braa :D ♥♥

Spännande också :D ♥


        2011-10-31 / 21:41:37


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: