People change, but love remains - Chapter 25

Jag la snabbt ner telefonen när jag hörde att han var påväg. Han kom in i basketshorts och utan tröja.
-Du fick ett sms ifrån Chaz, sa jag och han stannade i rörelsen.
-Jahaa, sa han och svalde högt.
-Go for it bro, immiterade jag Chaz sen ställde jag mig på knä vid kanten av sängen där han stog.
Jag la mina händer runt hans nacke.
-Och det tycker jag också att du ska göra, sa jag och han log sitt vanliga leende.
-Verkligen, sa han sa han sen kysste han mig samtigt som han la mig ner i den mjuka sängen och... ja resten fattar ni nog... ;)
_________________________________________________________________________________________

Jag vaknade före Justin och jag låg med huvudet på hans bröstkorg och jag började tänkt tillbaks på igår.
Jag ritade mönster på hans bröstkorg och efter en stund så rös hand och gäspade.
Han kramade om mig och jag kollade upp mot honom.
-Godmorgon honey, sa han och log mot mig.
-Godmorgon, tack för igår, sa jag och skrattade lite.
-Detsamma, sa han och kysste mig snabbt.
-Hallå? Är ni vakna?, hörde vi en röst och jag drog täcket tätare om mig.
-Snälla säg inte att jag måste gå in, mummlade Chaz och knackade på sovrumms dörren.
-Chaz vad är det?, frågade Justin och skrattade lite.
-Strandfotboll, sa han bara sen gick han.
-Tror det var mest pinsamt för honom, sa jag och Justin nickade och skrattade.
Vi duschade snabbt och sen torkade vi våra hår och satte på oss kläder.
Jag tog på mig:


Justin gick före mig för att han tyckte att jag tog onödigt lång tid på mig.
En kort stund efter att han gått så öppnades dörren och Laura kom in.
Hon kollade på mig med nyfikna ögon, det vart läskit efter ett tag då hon verkligen stirrade på mig.
-Vad?, sa jag och skrattade.
-Vad. hände. igår?!, sa hon långsamt och jag kollade förvånat på henne.
-OMG! Jag hoppas ingen annan än du och Chaz vet om det, sa jag.
-Nejdå, jag märkte det på Justin, han liksom är gladare, sa hon och jag log generat.
-Så...hur va han?, frågade hon och jag slog henne på armen.
-Tyst, sa jag och lipade mot henne.
-Ryan var så försiktigt och...
-LAURA JENNIFER SANDLER, ahn är min freakin bror jag vill inte höra om hur bra han är i sängen!, skrek jag förtvivlat och höll för öronen.
-Okej, du har rätt, men kom nu sego, sa hon och vi gick till dom andra.
-Men äntligen, mummlade Justin och jag slog honom på rumpan.
-Tyst, sa jag till honom också.
-Ska vi börja då?, frågade Nolan och vi nickade.
Jag, Laura och Nolan va i ett lag och Ryan och Justin i ett.
Men varje gång jag skulle ta bollen så ställde sig Justin framför mig så jag inte kunde ta den.
-Men seriöst jag är inte med längre, sa jag och gick därifrån.
Jag kunde nästan se Justins face även fast jag inte kollade.
-Ohhhh, Justtin! ropade dom och han kom efter mig.
-Babe jag skojade bara, sa han och tog tag i min arm.
-Förlåt, sa han och kollade in i mina ögon.
Jag ställde mig på tå och kysste honom och han kysste mig tillbaks.
Jag knuffade ner honom i sanden.
-Don't mess with Butler, sa jag sen gick jag därifrån.
-GO ARI, GO ARI, GO ARI!, skrek Ryan, Nolan, och Laura och jag log mot dom.
Jag såg Pattie, Jeremy, Jazmyn, Jaxon, Scooter, Carin, Bruce, Diane, Alfredo och Kenny komma ner på stranden och jag vände mig om och såg att Justin reste sig upp och började springa efter mig.
Jag började springa ifrån honom och jag insäg att jag nästan är lika snabb som honom.
-Fan...vad snabb du är, sa Justin anfått och jag log överlägset mot honom.
-Kom nu loser, sa jag och drog med honom till dom andra.
*****
När vi kom tillbaks till Rio så skulle Justin ha en intervju så jag, Scooter, Kenny och Alfredo följde med dit.
Intervjuaren pratade på knagglig Engelska och var glad och positiv.
När intervjun började så pratade dom mycket om turnén och hans kommande skivor men sen kom frågan som kanske var självklar att han ställde.
-Så det är en tjej som har sätts mycket med dig på sista tiden, sa han och väntade på smaskiga nyheter.
-Du vet, asso jag är tonåring så det är själv klart att jag dejtar och jag har kännt henne sen jag var lite, stapplade Justin fram och verkade ha svårt att svara på frågan.
-Så ni dejtar alltså, sa intervjuaren och Justin nickade lite.
-Har Justin pratat med dig om vad han just slängde ut dig i?, frågade han och jag skakade på huvudet.
-Jag visste inte ens att han skulle säga något om oss, sa jag och Scooter kollade oroligt på mig.
När det var paus på intervjun som skulle vara ganska lång så satte sig Justin på en stol och drog ner mig i sitt knä.

(Tänk er att hon är blond)

Han pussade mig på kinden och jag log stort.
-Justin du vet vad hon kommer utsättas för nu?, frågade Scooter och Justins leende bleknade bort.
-Asso jag tänkte inte på det, jag liksom..., sa han och började pilla med mitt hår.
-Då är frågan, kommer du klara allt Ariana? frågade Scooter och kollade på mig.
-Jag tar inte åt mig utav saker någon säger eller skriver och det har jag aldrig gjort och det här med paparazzis så har jag i stort sett vänjt mig nu, sa jag och log och Justin la sitt huvud på min axel.
-Okej, sa Scooter och log mot oss båda.
Jag märkte nu att Alfredo stog och tog kort på oss och jag gav honom en mördar blick.
-Oh! The Bitch is Back, sa han och Justin gav han en mördar blick så han tystnade och då började jag skratta.
Justin började också göra det.
Han slutade helt plöstligt och sen la han tillbaks huvuvdet på min axel för att viska
-Älskar dig och vill att hela världen ska veta det, tro aldrig något annat, sa han och jag log stort innan jag kysste honom.

(Hon är fortfarande blond...)

Kyssen blev inte lång dels för att vi log för mycket och för att Alfredo tog för många kort.
Intervjuen fortsatte och när den var klar så skulle vi åka tillbaks till hotellet fast när vi kom ut ur dörrarana på huset vi hade vart i så var det fullt med Papz över allt som skrek massa saker.
Jag föröskte dölja mitt ansikte medans Justin hade ett fast grepp om min midja och ledde mig till bilen.
När vi äntligen kommit fram så hoppade vi snabbt in i bilen och Kenny började köra.
Kenny och Scooter pratade om någon fotbolls match som inte intresserade mig efter som det var amerikansk fotboll dom pratade om.
Jag kollade ut genom fönstret och jag kollade ut lite genom vidrutan också.
Det var då jag fick syn på det.
En lastbil körde på fel körfält bil efter bil vejde eller blev puttade ur vägen.
-Se upp!, skrek jag och Justin pressade mig intill sig och jag blundade innan jag hörde att brak kände en väldig smärta sen blev allt svart, det sista jag hörde var ett tjutande ljud och förtvivlade skrik.
_______________________________________________________________________________________

Hur ska det här gå?!
Kommentarer sweethearts!






     Postat av: Emilija med J.

grymt bra !

MER !


        2011-10-18 / 15:31:48 URL: http://eemilijaa.blogg.se/


     Postat av: Cherry

åhnej :/

undrar vad som händer (a)

jättebra skrivet också <33 :D


        2011-10-18 / 15:46:13


     Postat av: Liiz

GAAAAAAH VILKET BRA KAPITEL:) Sry för Capsen men vara bara tvungen XD Men gud, vill ha nästa redan nu.


        2011-10-18 / 16:10:29


     Postat av: Cajsa

As bra Malin !:)


        2011-10-18 / 17:17:32 URL: http://Cajsalundin.devote.se


     Postat av: Anonym

jättebra!!!


        2011-10-18 / 18:29:12


     Postat av: Anonym

sjukt bra meeer!!! :D


        2011-10-18 / 20:23:18


     Postat av: Damaris :)

Hej ! e du en belieber så kan du läsa om Justin på min blogg justindbswag.blogg.se som jag och mina kompisar uppdaterar minst fem gånger varje dag :)



Kram p.s Fin blogg :)


        2011-10-18 / 21:16:50 URL: http://justindbswag.blogg.se/


     Postat av: johanna

grymt kapitel :)


        2011-10-21 / 15:56:31 URL: http://bieberword.blogg.se/


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: