People change, but love remains - Chapter 24

-vänta, sa jag och tog på mig mina jeansshorts och min tröja.
Sen tog jag hans hand igen och han drog in mig i båten där dom andra satt.
Jazmyn sprang emot mig så jag lyfte upp henne.
-Jaj saknat dig, sa hon och jag skrattade.
-Jag har saknat dig också gull unge, sa jag.
Ryan försvann upp på deck men jag brydde mig inte så mycket.
Vi fortsatte att prata med dom andra en lång stund.
_______________________________________________________________________________________

Vi gick upp på däck igen och jag, Carin, Pattie, Laura (som kommit tillbaks förut) bestämmde oss för att sola så vi gick till där jag och Laura tidigare solat.
Dom andra gick någon annan stans medans vi la oss och solade.
Vi pratade lite i 10 minuter innan Justin kom fram till oss.
-Gör plats åt mig, sa han och vi flyttade oss lite.
Han la sig brevid mig och log mot mig.
Jag log lite tillbaks och sen fortsatte jag sola.
-Du är extremt sexig i bikini, viskade han och jag slog till honom på armen.
-Justin Drew Bieber om du tror att du viskar så ska du veta att du inte gör det, sa Pattie med sträng röst och alla började skratta förutom Justin som rodnade.
-Aww, vart det pinsamt nu, sa jag med bebisröst och han lipade emot mig.
Jag la mig på rygg och suckade.
-Aww, du har navelpercingen jag köpte till dig, sa Justin och pillade på den.
-Mm, sa jag, jag var jätte trött för konstigt nog så blir jag alltid det när jag solar.
Vi kom fram en timme senare och det hade börjat skymma lite.
Alla gick av förutom Justin som gjorde något.
Det var någon ö vi var på och på ön så fanns det sugor som man kunde bo i.
-Okej, Justin har faktiskt hyrt ön för en dag, så välj en stuga och så.
-Vi åker härifrån klockan 13.00 imorn, sa ni måste vara klara då.
Jag gapade sort.
-Gillar du överaskningen?, frågade Justin och kramade om mig bakifrån.
-Är du galen?!, sa jag och vände mig om.
-Galen i dig, sa han lågt och log mot mig.
-Jag ville bara göra något speciellt, för turnén är slut om mindre än en månad och då åker du till baks till Stratford och jag ska jobba på skivan, jag älskar dig, sa han lika lågt och log mot mig.
-Älskar dig mer, viskade jag.
Jag vände mig om mot dom andra och dom höll på att tända en brasa på stranden.
-Vill du se huset, frågade Justin och kollade på mig.
Jag nickade och han tog min hand och drog iväg mig till en lite stig som ledde till ett liten mysig stuga.
Det var större inne än det såg ut att vara utifrån.
-Det är jätte fint, sa jag och log.
Han blinkade mot mig.
-Allt för dig, sa han och kysste mig passionerat.
-Du gör aldelles för mycket för mig! Jag menar hur mycket kostade inte detta och allt du köper åt mig, det är för mycket, sa jag och skakade på huvudet.
-Jag vill bara visa att jag älskar dig, sa han och ryckte på axlarna.
-Det vet jag redan att du gör, sa jag och log mot honom.
-Föresten så betalade jag billigare på grund av att jag är Justin Bieber, sa han och jag himmlade med ögonen.
Justin la sig i soffan och blundade.
-Är du trött?, frågade jag och han öppnade ögonen.
-Nej, sa han och log lite.
-Varför står du där, kom, sa han.
-Jag får inte plats, sa jag och log lite.
Han ställde sig upp och tog min hand sen la han sig ner i soffan igen och jag ramlade på honom.
-Hej där snygging, sa han och skrattade lite.
Jag kollade in i hans ögon och vart som hypnotiserad.
Han smekte min kind och kysste mig lika passionerat som förut.
Hans händer letade sig in innan för mig tröja och jag började kyssa honom på halsen.
Han stönade svagt och jag sög och nafsade honom lite på halsen.
Han drog av min tröja och sen började han kyssa mig igen.
-Aye kommer ni ner till stran-, Chaz öppnade dörren och kollade chockat på oss.
-Ehh, vi kommer snart, sa Justin och harklade sig.
Chaz var på väg härifrån.
-Chaz, håll tyst om detta till någon, sa jag och han nickade sen skyndade han sig iväg.
-OMG!, det där var så pinsamt, sa jag medans jag drog på mig tröjan snabbt och sen gömde huvudet i händerna.
Justin skrattade lite.
-Kanske, sa ahn och sen reste han sig upp.
-Kanske bäst att gå dit, sa Justin och tog min hand.
Han fixade till sitt hår och sen så gick vi till dom andra.
Det hadde blivit mörkare ute och solen var nästan påväg ner.
Vi satte oss i sanden vid dom andra runt elden.
Jag satte mig i Justins knä och han höll om mig.
-Där är ni, sa Scooter och kollade misstänksamt på oss.
Vi log bara oskyldigt mot honom sen börjde vi prata och skratta åt massa saker.

-Vi går, viskade justin i mitt öra och jag nickade och ställde mig upp.
-Vi ska bara på promenad, sa Justin och sen gick vi iväg från dom andra.
Vi tog av oss skorna och gick and i hand i solnedgången.
-Detta känns overkligt, sa jag och kollade på solen som sakta dalade ner.
-Allt känns som en film, att detta verkligen kan bli verkliget trodde jag aldrig, sa jag och Justin stannade.
-Jag trodde aldrig att jag skulle kunna få dig i min famn igen efter det jag gjort mot dig, jag borde inte ens vara värde dig, men jag är mer än glad över att du ville ha mig tillbaks och det finns inga ord som beskriver hur mycket jag älskar dig, sa han och kollade rakt in i mina ögon.
-Jag älskar dig också, mer än du anar, sa jag och han log.
-Forever and ever?, sa han och tog fram sitt lillfinger.
-Forever and ever, sa jag och vi krokade i våra lillfingrar.
-Det är så vackert, sa jag och vände mig om mot solnedgången.



Justin ställde sig bakom mig och la armarna runt min midja.
-Du är vackrare, sa han och la huvudet på min axel.
-Tror du att vattnet är varmt?, frågade jag och kollade på Justin.
-Jag vet inte, sa han fundersamt.
-Men vi kanske ska ta reda på det, sa han och lyfte upp mig samtidigt som han sprang mot vattnet och sen slängde han i mig i vattnet.
När jag kom upp till ytan så började jag skvätta vatten på honom och han skvätte tillbaks.
-Sluuta, sa jag och tog tag i hans händer.
-Bara om jag får en kyss, sa han och putade med läpparna.
Jag närmade mig honom och sen så puttade jag ner honom i vattnet.
-Mitt hår, sa han när han kom upp till ytan.
-Du förstöde mitt smink, sa jag och drog handen under ögat så att jag vart svart på handen.
-Du är en vacker tvättbjörn, sa han och log mot mig.
Jag knuffade till honom sen gick jag upp ur vattnet.
-Du fryser, sa Justin som kom efter mig.
-Vi går tillbaks tills stugan, sa han sen gick vi tillbaks till dom andra som skrattade när vi kom tillbaks helt dyngsura.
-Vem började?, frågade Kenny och jag pekade på Justin.
-Självklart, sa Alfredo och Justin såg så stolt ut.
-Varför så glad du fick ju payback, sa jag och hans leende dog ut.
-Oh snaap, sa jag och Laura samtidigt och knäppte mig fingrarna.
Jag kollade på henne och gav henne en high five samtidigt som jag skrattade.
-Man skulle kunna tro att ni är tvillingar, sa Pattie och pekade på mig och Laura.
-Ni är väldigt olika, men beter er väldigt lika, sa hon och jag log.

Jag och Justin gick upp till stugan när vi va på stigen så sa jag
-Pax för duschen först, sen sprang jag emot stugan och öppnade dörren.
Inte för att jag visste vart den va då.
-Haha, sa Justin när han hittade den först.
-Jag paxade den faktiskt först, sa jag och kollade surt på honom.
-Men jag hittade den först, sa han och jag lipade mot honom.
-Varför duschar vi inte tillsammans, sa han helt plöstligt och jag stelnade till och han också.
-Euhm, jag menar, ehh...här, sa han sen gick han iväg och jag gick stelt in i badrummet.
Vad menade han med det? Jag menar visst han är en vanlig ibland kåt kille men det där var jag verkligen inte berädd på.
Men det kanske är dags att vi hoppar upp till nästa nivå för vi känner varandra extremt bra och vi har ett seriöst förhållande.
Jag började tänka på samtalet jag fått från Laura för tre dagar sen då hon ringde och berättade att hon och Ryan hade gjort 'det' efter en fest i hos någon och ingen utav dom var väll särskilt nyktra.
Euw! Min bror och min bästa vän, euw!
Jag började tänka på det med Justin igen och kom snart underfull med att jag stått här inne tillräckligt länge.
Jag tog en handduk ur skåpet och lindade den runt mig sen låste jag upp dörren och smög in i sovrummet som var lika fint som resten an stugan.
-Justin tog du med dig kläder till mig?, frågade jag och han kastade en väska mot mig som ramlade ner på golvet.
-Oj då, mummlade Justin och gick fram för att ta upp den.
Han gick sen ut ur rummet och jag hörde badrumms dörren slå igen jag tog på mig mjukis shortsen och tröjan han tagit med sig, jag blåste sen håret och Justin kom ut i bara handduk och vatten droppade från hans hår. När han gick förbi mig så följde jag honom med blicken.
-Du dödar mig, mummlade jag och sen tog jag tandborsten och gick in på badrummet igen.
Snälla Gud låt det inte vara så stelt hela kvällen tänkte jag och sen började jag borsta tänderna.
Justin kom in en stund därefter och han log nervöst mot mig innan han också började borsta tänderna.
När jag var klar så gick jag in i sovrummet och precis då så plingade det till i Justins telefon.
*Go for it bro!* från Chaz.
Jag kollade vad Justin skrivit och hade skrivit nästan exakt det jag tänk. Han hade berättat om det han sagt och sen frågat om det är rätt att ta det till nästa nivå.
Men också att Chaz inte skulle säga något till Ryan för jag var ändå hans syster.
Jag la snabbt ner telefonen när jag hörde att han var påväg. Han kom in i basketshorts och utan tröja.
-Du fick ett sms ifrån Chaz, sa jag och han stannade i rörelsen.
-Jahaa, sa han och svalde högt.
-Go for it bro, immiterade jag Chaz sen ställde jag mig på knä vid kanten av sängen där han stog.
Jag la mina händer runt hans nacke.
-Och det tycker jag också att du ska göra, sa jag och han log sitt vanliga leende.
-Verkligen, sa han sa han sen kysste han mig samtigt som han la mig ner i den mjuka sängen och... ja resten fattar ni nog... ;)
___________________________________________________________________________________________________
Mellankapitel!
Men i nästa kommer det draaamaa!
Tack till besöksrekordet igår också! :D





     Postat av: Cherry

Så braaa :D <3

Längtar sjukt mycket tills nästa <33


        2011-10-17 / 15:12:58


     Postat av: Liiz

Bra kapitel:)


        2011-10-17 / 17:38:39


     Postat av: hanna :)

riktigt duktig på att skriva är du ! :)

har du lust att läsa min novell & kanske till och med skriva vad du tycker om den ? beliebers help beliebers , right ? :)

kramar <3


        2011-10-17 / 17:55:55 URL: http://bieberdreaming.blogg.se/


     Postat av: Anonym

så himla bra!!!


        2011-10-17 / 20:42:02


     Postat av: Anonym

sjukt bra meeer!! :D


        2011-10-17 / 20:56:22


     Postat av: Melina

Grymt bra :)


        2011-10-17 / 22:40:05


   Namn:
    Kom ihåg mig?
   E-postadress: (publiceras ej)
   
   URL/Bloggadress:
   
   Kommentar: